- Waardering
- 11.227
Ja. Maar volgens mij kun je dit principe (kijk, ruik, proef) ook prima toepassen op zelf bereidde gerechten/producten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja. Maar volgens mij kun je dit principe (kijk, ruik, proef) ook prima toepassen op zelf bereidde gerechten/producten.
Ik spoel hem altijd als eerste af met kokend water.Je mag kipfilet niet in de wasbak wassen want dan kunnen alle bacteriën en dergelijke rondvliegen.
Dit wist ik al jaren, maar heb eigenlijk nooit stil gestaan bij het volgende (en dus ook gelijk mijn vraag):
Wat doe je dan met de snijplank als je met de hand afwast?![]()
Ik spoel hem altijd als eerste af met kokend water.
Die gooi je na gebruik weg en dan gebruik je de volgende keer een nieuwe.Je mag kipfilet niet in de wasbak wassen want dan kunnen alle bacteriën en dergelijke rondvliegen.
Dit wist ik al jaren, maar heb eigenlijk nooit stil gestaan bij het volgende (en dus ook gelijk mijn vraag):
Wat doe je dan met de snijplank als je met de hand afwast?![]()
Die gooi je na gebruik weg en dan gebruik je de volgende keer een nieuwe.
Ligt eraan hoe lomp je bent.Want dan kunnen de bacteriën niet overal naartoe vliegen?

AuwIk spoel hem altijd als eerste af met kokend water.
Why? Salmonella gaat wel dood als je het bakt?Ik spoel hem altijd als eerste af met kokend water.
Ja, dus wat water uit de cooker over de snijplank vind ik wel zo makkelijk.
Dure krengen, cookersJa, dus wat water uit de cooker over de snijplank vind ik wel zo makkelijk.

Ja, dus wat water uit de cooker over de snijplank vind ik wel zo makkelijk.

Is dat jouw middle name?
Een onbewustzijn, geen "ik". Deel van het universum, etherisch. Zonder eind of begin.Waar was je voordat je geboren werd, zelfs voordat je verwekt werd?
Hanteer hetzelfde principe bij m'n mannen.