AndroidHealthClinic

Dont try this at home

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mjammie, lekker man!
ik pis olie ;)
 
Mjammie, lekker man!
ik pis olie ;)

ff serieus kerel.... en dit is geen zeik post want dat schiet toch niet op.

Je neemt 30 orals per dag en 64 ml olie EW. En dan heb jij nog niet het idee dat er sprake is van overkill?

In welke hoeveelheden zet je die olie? neem aan 5 ml per plek?
 
ff serieus kerel.... en dit is geen zeik post want dat schiet toch niet op.

Je neemt 30 orals per dag en 64 ml olie EW. En dan heb jij nog niet het idee dat er sprake is van overkill?

In welke hoeveelheden zet je die olie? neem aan 5 ml per plek?

ja zo ongeveer, soms 7-8
 
Sis,

post es wa pics makker...;)
 
met deze hoeveelheden moet je wel oppassen voor onstekingen, heb ik zelf ook gehad, ben je zwaar de lul, bij mij nu een jaar geleden en mijn been is nog steeds niet goed hersteld.

ps ik vind dat alleen echte gebuikers moeten reageren in deze log en niet al die boekpraat gebruikers. De zogenaamde suplementen boys. Maar ja dat mijn mening
 
jaja komt voor de bakker man!

maak ze snel, maar zit nu even in andere sportschool ga daar niet zomaar ff pics schieten.

Gewoon nix van aantrekken!..:cool:
 
met deze hoeveelheden moet je wel oppassen voor onstekingen, heb ik zelf ook gehad, ben je zwaar de lul, bij mij nu een jaar geleden en mijn been is nog steeds niet goed hersteld.

ps ik vind dat alleen echte gebuikers moeten reageren in deze log en niet al die boekpraat gebruikers. De zogenaamde suplementen boys. Maar ja dat mijn mening

als ik je al me karma kon geven, had je het nu gehad!! ++++++++++++

ja ik weet het, ik ben zeer voorzichtig, maar ik gebruik geen Winny depot he!
daar had jij het mee toch bro?
 
Trouwens goed nieuws,

de tren enz zijn aangeslagen,
werd vanmorgen Bezweet, en heel raar wakker, vanacht ook al paar keer wakker geworden, dus let the Gains begin :D

Ieder ander zou het k*t vinden om steeds wakker te worden maar sis zegt Let the gains begin:P ben benieuwd naar de foto's.
 
Nee, dan weten ze in die nieuwe sportschool direct wat voor vlees ze daar in de kuip hebben:D
 
Sis, wat een schema weer... je verbaast me keer op keer :D

Succes!
 
Nee, dan weten ze in die nieuwe sportschool direct wat voor vlees ze daar in de kuip hebben:D

vind jij maar eens een kuip van die maat dan :P

ik zal me best doen bro!


@ HB98, haha, mooi hé :o
 
Baan is niet meer nodig, Ben weer vrijgezel :-p

Even een tip tussendoor, nooit een baan nemen voor het vrouwtje of in de buurt bij je vrouwtje.. :D

Je bent trouwens getrouwd met je kuur, dus ga niet vreemd :p
 
Even een tip tussendoor, nooit een baan nemen voor het vrouwtje of in de buurt bij je vrouwtje.. :D

Je bent trouwens getrouwd met je kuur, dus ga niet vreemd :p

nee ik weet het, maar wil zelf ook weg hier uit de buurt hoor! was een mooie kans, hoor me goed, WAS een mooie kans...

ik ga niet meer vreemd, ik heb een open relatie met Anna-bola
 
Anna en Bola.. zo een triotje nog wel... we dwalen af ;)
 
eigenlijk zou je de topicnaam in

DONT TRY THIS AT HOME moeten veranderen
 
ik ben er zeker van dat er hier meer mensen continue on zijn maar er niet voor uit komen of geen log bijhouden

heb het eens geprobeerd tot aan mijn blessure, ben hier trouwens ook van overtuigd dat er veel meer mensen heel de tijd on zijn (mits hier en daar een bridge-periode) .
Mijn kuur year on was zeker niet met die hoeveelheden als Sis nu doet en na mn blessure bleken mijn waarden zeer snel hersteld te zijn (mits een goede nakuur welteverstaan).

Ook ik vind zijn doseringen iets teveel van het goede maar ben ook benieuwd in welke mate Sis nu de hoeveelheden benadert (of overstijgt?)die de amerikaanse toppers zouden gebruiken als ze hun opmars maken in de bodybuildingwereld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven