XXL Nutrition

Dont try this at home

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dat is erg waarom? het is aan heel weinig mensen om constant droog te staan en tegelijk grote gains te maken zonder te kuren, af en toe beetje dikker zijn kan toch geen kwaad als het resultaat daarna veel beter is?

Ik had ook al meteen door dat ie er geen zak van snapt.
 
Jongen, ik hoop voor jou dat je de sport en het gebruiken snel zat bent.
Iemand die zo bezig is, sloopt zijn lichaam en brein.
Ik vind dat dit topic zelfs geheel verwijderd mag worden van DBB.
Voegt naar mijn mening niks toe, tenzij mensen willen weten hoe ze het niet moeten doen.

Zoek een goede dokter, want het gaat mentaal anders niet goed komen.

,.
 
En dat is erg waarom? het is aan heel weinig mensen om constant droog te staan en tegelijk grote gains te maken zonder te kuren, af en toe beetje dikker zijn kan toch geen kwaad als het resultaat daarna veel beter is?

Ok, laatste off-topic toelichting:
Op zich vind ik het niet erg als er centimeters bijkomen op m'n buikomtrek, als het totale vetpercentage binnen de perken blijft. Maar m'n BF sloeg gewoon de pan uit (rond 20% ofzo)! En wat dan?? Blijven vreten tot aan 25 of zelfs 30% ??? NOT!
 
dan at je niet goed. Je vetpercentage zal echt niet zomaar oplopen van mager voedsel.
 
Jongen, ik hoop voor jou dat je de sport en het gebruiken snel zat bent.
Iemand die zo bezig is, sloopt zijn lichaam en brein.
Ik vind dat dit topic zelfs geheel verwijderd mag worden van DBB.
Voegt naar mijn mening niks toe, tenzij mensen willen weten hoe ze het niet moeten doen.

Zoek een goede dokter, want het gaat mentaal anders niet goed komen.

,.

true onderschat de geestelijke sides niet.:janken:
 
Zo rigoreus zoals V het schets slaat natuurlijk nimmer ergens op.

Maar meen me te herrineren dat Sis al een aantal keer vermeldde in z'n logs dat hij niet kon trainen vanwege de velen gezette mililiters en pijn van de injects. En z'n eetlust verloor.

Op zo'n moment is er dus spraken van zware overkill en geen trainings prikkel en goede carb / eiwit consumptie.

Sja, dan kun je het gas pedaal vol blijven intrappen, maar met een lege tank breekt het pedaal op den duur af.

Laat zo'n voorval dan het besef zijn waardoor je toch inkeer komt Sis. :) Er zit potentie in je fysiek, maar je weet ook dat je niet moeten vergeten wat het is om hard te trainen en proper te eten. Als je telkens zwaar kuurt zie je het belang hiervan ook steeds minder in.
 
Zo rigoreus zoals V het schets slaat natuurlijk nimmer ergens op.
Maar meen me te herrineren dat Sis al een aantal keer vermeldde in z'n logs dat hij niet kon trainen vanwege de velen gezette mililiters en pijn van de injects. En z'n eetlust verloor.

Op zo'n moment is er dus spraken van zware overkill en geen trainings prikkel en goede carb / eiwit consumptie.

Sja, dan kun je het gas pedaal vol blijven intrappen, maar met een lege tank breekt het pedaal op den duur af.

Laat zo'n voorval dan het besef zijn waardoor je toch inkeer komt Sis. :) Er zit potentie in je fysiek, maar je weet ook dat je niet moeten vergeten wat het is om hard te trainen en proper te eten. Als je telkens zwaar kuurt zie je het belang hiervan ook steeds minder in.

Als je op je 21ste zoveel erin duwt terwijl mensen je het adviseren om niet te doen (ook mensen uit zijn omgeving die kennis van zaken hebben) en jij kost wat kost dat doet, spoor je in mijn ogen niet.
Die jongen geeft een minderwaardigheidscomplex van heb ik jou daar.
Anders doe je dit niet. BB is een sport voor lange tijd. Niet voor 2 jaar groot zijn en dan nooit meer iets aan BB doen. Ik heb veel jongens gezien in de jaren die dat dus hebben gedaan. 2 jaar als een monster lopen en daarnaar nooit meer een gewicht aangeraakt hebben.

Heb ook jongens gezien met foto's van ingewanden, littekens op de benen, infecties van hier tot ginther, depressiviteit, panische aanvallen enz enz.
1 heeft een tijd in coma gelegen door een hersenvliesontsteking omdat zijn eigen afweer compleet weg was. Jongen kan nu net weer een beetje normaal functioneren, maar wel de rest van zijn leven aan de medicijnen.

Vraag de gebruikers die langere tijd extreme doseringen en lange kuren hebben gedaan maar eens hoe alles functioneerd. Voorbeelden zat te noemen, ook jongens van het board die het op de harde manier hebben geleerd.

Het siert Sis dan weer wel dat hij vermeld wat ie gebruikt, want een aantal anderen laat maar 25% zien wat ze gebruken.
 
Heb je gelijk in, maar beter dat hij het hier vermeld want als het wordt verwijderd zijn we de brug kwijt en een beetje mens met een verantwoordelijkheids gevoel kan niet denken 'hij zoekt het buiten ons om maar zelf uit'.

Zonder meekijkend oog slaat de vlam gegarandeerd in de pan.

Misschien moet hij met Krieltje of Testo maar eens goed om de tafel zitten om een kuur plan te trekken voor de lange termijn waarin de gezondheid vs gains ratio zo gunstig mogelijk is.
 
kerel ik kan maar een goed reden bedenken waarom jij zo'n shitload aan aas injecteerd en dat is omdat in deze periode een fkng muggenplaag heerst en die rot beesten de helft van dat spul uit je lichaam zuigen.
 
kerel ik kan maar een goed reden bedenken waarom jij zo'n shitload aan aas injecteerd en dat is omdat in deze periode een fkng muggenplaag heerst en die rot beesten de helft van dat spul uit je lichaam zuigen.

@kukishu :D :roflol::roflol:

zou je nog wat karma willen geven maar moet eerst nog over andere verdelen
 
Heren hartelijk dank voor het vernken van me zoveelste log.
 
Heren,

het is vandaag een maandje dat ik off ben,

Idd, hoog tijd alweer.


even een tussendoortje van 6-8 weken.

Alsof je even een frietje mayo op je junkdag wegwerkt ja.


heb LIV 52 liggen, zou het zwaar voor me lever worden.

Joh.


gaarne alleen reactie als je wat te melden heb,

Ok.


weet dat ik geen schoolvoorbeeld ben, ja misschien hoe het niet moet.

Zelfkennis is aanwezig dus?


maar voor de jonge meekijkers hier, wil ik de log schoon houden.

't Lijkt mij persoonlijk beter dat deze jonge meekijkers zo vaak mogelijk te lezen krijgen dat die absurd is.


En voor de jonge meekijkers, ik ben een onverlaat, Don't try this at home!!!!!

Ah, de disclaimer! :thumbup:


waarom het risico lopen te weinig te zetten, als het ook zo kan? ;)

Precies. Dood ga je toch. Smart thinking.


Heren hartelijk dank voor het vernken van me zoveelste log.

Het log was al ten dode opgeschreven toen jij op [Afbeelding niet meer beschikbaar] klikte, maar dat terzijde.



Verder geen idee wie hem dicht heeft gegooid, ik lees dit allemaal net pas.
 
ik heb hem op verzoek van Sis dichtgegooid,topic gaat nergens meer over
 
Laatst bewerkt:
O ja, je bent hulpsint geworden. :D
 
nee deputy sheriff
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven