MuscleMeat

Doomsdaymachine wordt binnenkort terug opgestart... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stond er vroeger ook kritisch tegenover maar feit is dat veel van de alledaagse dingen die we gebruiken (en erg handig zijn) wel het resultaat zijn van uitvindingen bij de NASA ed. Uit dit soort onderzoek komen massa's gegevens natuurlijk, en je krijgt er meestal meer voor terug dan dat je er aan tijd en geld in investeert. In elk geval liever naar zo'n onderzoek dan naar écht nutteloze linkse projectjes ;)
 
Als ik het me goed herinner is het internet zoals we die nu kennen (www) een uitvloeisel van het netwerk dat men ontwikkeld heeft binnen de gemeenschap die zich bezighoudt met dit soort onderzoek rondom deeltjesversnellers. Om maar een klein voorbeeld te noemen dat direct betrekking heeft op dit project.
 
Laatst bewerkt:
Voor een communist als jij is die exploitatie toch slechts een noodzakelijke fase op weg naar de bevrijding? Marx zou tevreden toekijken en zich bedenken dat de dingen volgens plan lopen :D

Gekheid natuurlijk, geen idee of je jezelf als een communist ziet (ik reageer even op je signatuur) maar ik reageer hier morgen eventueel nog op. Is nu tijd om te gaan slapen.
 
Voor een communist als jij is die exploitatie toch slechts een noodzakelijke fase op weg naar de bevrijding? Marx zou tevreden toekijken en zich bedenken dat de dingen volgens plan lopen :D

Gekheid natuurlijk, geen idee of je jezelf als een communist ziet (ik reageer even op je signatuur) maar ik reageer hier morgen eventueel nog op. Is nu tijd om te gaan slapen.

sorry ben moe en misschien was de reply wat te emo hierdoor:D,

Exploitatie was noodzakelijk,maar momenteel beschikken we over voldoende middelen tot bevrijding, nu nog enkel die algehele bewustzijnshervorming doorvoeren ;) Je hoort nog wel van ons :D
 
Ik had ergens gelezen dat de mogelijkheid er is dat dat zwarte gat zo groot wordt dat het de hele aarde opslokt?

Why the **** doen ze dit dan?:o

:haha:

De mensen die zulke geruchten de wereld in helpen zijn dezelfde debielen die in graancirkels en star trek geloven.
 
Star Wars is er niks bij.
 
Als er een kans is dat er een zwart gat uit ontstaat was dit allang afgekapt.Dus daar ben ik niet bang voor.

Wel zou dit mooie apparaat alle religie's kunnen vernietigen.Tegen die tijd zou ik nog eens met adil en beginnerbb in discusie willen gaan over het bestaan van een god :D
 
Ik vind de vraag wat er voor de big bang gebeurde veel belangrijker dan of er een god is. Dus laat ze maar lekker. I :heart: science.
 
Kan iemand is even een samenvatting maken die normaal leesbaar is? Waar gaat het over? een black hole? een deeltjesversneller? de aarde opslokken en dus gevaarlijk? wat hopen ze te weten te komen?
 
Potverdomme.

Dit soort ongein kost ons serieus ooit allemaal het leven. 100% zeker.
 
Potverdomme.

Dit soort ongein kost ons serieus ooit allemaal het leven. 100% zeker.

Kunnen ze beter in chicken wings investeren he Jesaja?
 
Kan iemand is even een samenvatting maken die normaal leesbaar is? Waar gaat het over? een black hole? een deeltjesversneller? de aarde opslokken en dus gevaarlijk? wat hopen ze te weten te komen?

Welkom nieuwe gebruiker van het inet. Ben je al bekend met google?


OT: CERN = Awesome!
 
Kunnen ze beter in chicken wings investeren he Jesaja?

Nee, beter in dit soort dingen. Dan komen we misschien te weten wat er voor de big bang is gebeurd(?).. en dan? Ik ben niet zo'n science guy dus je moet me even in de juiste richting sturen vrees ik.
 
Als er een kans is dat er een zwart gat uit ontstaat was dit allang afgekapt.Dus daar ben ik niet bang voor.

Wel zou dit mooie apparaat alle religie's kunnen vernietigen.Tegen die tijd zou ik nog eens met adil en beginnerbb in discusie willen gaan over het bestaan van een god :D

De vraag naar de causaliteit van de oorsprong staat los van de menselijke vraag naar waarom. Helaas voor jou zal je religie dus niet kunnen pakken in de kern.
 
Kan iemand is even een samenvatting maken die normaal leesbaar is? Waar gaat het over? een black hole? een deeltjesversneller? de aarde opslokken en dus gevaarlijk? wat hopen ze te weten te komen?

De LHC laat elementaire deeltjes tegen bijna lichtsnelheid tegen elkaar botsen. Uit de gegevens van de 'brokstukken' kunnen wetenschappers verder werken aan het wetenschappelijk kader waarin we tot nu toe de natuurwetten proberen te verklaren. (zwaartekracht, elektriciteit, atoomkrachten (dacht ik)...)

Er wordt echt een onwijze hoeveelheid energie gebruikt in deze experimenten waardoor dat zwarte gat zou kunnen ontstaan. Maar volgens mij is dit zwarte gat maar gebakken lucht van de tegenstanders van deze projecten. Langs de andere kant, de krachten die gebruikt worden zijn inderdaad nog onbekend terrein.

Men hoopt het HIGGS-boson (elementair deeltje) te vinden. Dit deeltje zou voor zwaartekracht zorgen. We weten wel goed wat zwaartekracht teweegbrengt, maar we kunnen nog altijd niet met zekerheid zeggen wat zwaartekracht nu echt is. Misschien kunnen we zelfs een blik opvangen van een nieuwe dimensie (wishfull thinking).
Wordt het HIGGS-boson niet gevonden, dan is er hoogstwaarschijnlijk iets mis met het wetenschappelijk kader waarin we dus alles om ons heen proberen te verklaren. En kan het zijn dat er op termijn natuurwetten herschreven moeten worden.

Zo, dat is het in een notedop en erg simpel uitgelegd, want ben zelf nu ook niet echt een 'professor'.
 
als er iets ontstaat, zetten ze hem toch gewoon weer uit ???
 
deeltjesversneller=:gay:
 
Back
Naar boven