AndroidHealthClinic

Dorian Yates en Mascha

Bezoekers in dit topic

Hey Mascha, nog steeds goed bezig dus zie ik, hoe staat het eindelijk met Dorian nu? Wat zijn je vooruitzichten? Je ging volgend jaar wedstrijden doen in bodybuilding? we zijn ondertussen al tijd verder, al nieuws? Ik had je op facebook toegevoegd maar kreeg nog geen reactie? Je zal het wel druk hebben, ik ook trouwens, wie niet hahaha maar als je eens tijd hebt, add me :) hahaha

Groetjes Nick
 
Hey Mascha, nog steeds goed bezig dus zie ik, hoe staat het eindelijk met Dorian nu? Wat zijn je vooruitzichten? Je ging volgend jaar wedstrijden doen in bodybuilding? we zijn ondertussen al tijd verder, al nieuws? Ik had je op facebook toegevoegd maar kreeg nog geen reactie? Je zal het wel druk hebben, ik ook trouwens, wie niet hahaha maar als je eens tijd hebt, add me :) hahaha

Groetjes Nick

Hi Nick...

ik ga nogsteeds zo nu en dan naar Yates, het is gewoon echt te gek om in the Dungeon te lopen en te trainen...
ik ga volgend jaar in april in Culver City (LA) aan de nieuwe klasse The Physique division mee doen. Je kan het een beetje omschrijven als de BB van de jaren 80....en ik denk dat ik daar het beste op mijn plekkie ben. Het trainen gaat lekker...gewoon zwaar trainen en als ik ff het tempo`tje erin wil gooien dan doe ik dat. Deze klasse gaat niet om massa, het gaat om de algmene physique....dus dan kan ik zo trainen...

maar uhm facebook...ik heb ff gekeken maar kan je niet vinden...wil jij je nog een keer aanmelden of ff een berichtje sturen? wel raar.....

maar hoe is die met jou? nog lekker aan het trainen?

gr Mascha

owwww ik wordt toch zo gek van deze smilie ??? ...... ik zet graag 3x? achter een stuk tekst en krijg altijd dat lelijke kreng te zien...pfff
 
Straks schouders dus dan gaan we het merken! Voelt wel al een stuk losser, thanks nog :)
 
Mooi filmpje!
Enne Robbie prachtige muziekkeuze, een beetje jaren 80 LA film muziek,love it:D
 
Die abs ook nice.
Vertical legpress, wie heeft dat nou?
 
uhmmm waarom krijg ik nou altijd alleen de link en niet een plaatje......wordt er zo moe van dat ik blont of was het nou blond geboren ben pffffffffffffff

thanx mack en D77...
tja die legpress had ik vroeger ook op de sportschool waar ik begonnen was met trainen....en toen ineens werden ze allemaal weggehaald....te gevaarlijk...

tja of los trainen met weet ik veel kilo niet gevaarlijk kan zijn....
hoop hem nog steeds ooit weer eens op de sportschool hier te zetten want dat ding is geweldig!!
 
Je ziet er goed uit Mascha, wat is je 1e wedstrijd ?
 
Mooi filmpje!
Enne Robbie prachtige muziekkeuze, een beetje jaren 80 LA film muziek,love it:D

Dank je Ibo :)
Vond dit ook er wel bij passen, beetje film muziek, vind het een beetje rocky achtige muziek :) maar het is wel raar dat je het op Mascha dur youtube-kanaal de muziek wel kan horen en gewoon als je de clip zoekt hoor je geen muziek???
 
Ik ga er ooit gewoon weereens eentje in mekaar bouwen, als ik nu eens een klein metaal werkplaatsje had???? dussss als er iemand een werkplaats heeft waar ik kan lassen :):):)


uhmmm waarom krijg ik nou altijd alleen de link en niet een plaatje......wordt er zo moe van dat ik blont of was het nou blond geboren ben pffffffffffffff

thanx mack en D77...
tja die legpress had ik vroeger ook op de sportschool waar ik begonnen was met trainen....en toen ineens werden ze allemaal weggehaald....te gevaarlijk...

tja of los trainen met weet ik veel kilo niet gevaarlijk kan zijn....
hoop hem nog steeds ooit weer eens op de sportschool hier te zetten want dat ding is geweldig!!
 
Back
Naar boven