Ja, omdat ik op korte termijn geen vooruit gang zie, maar als je dan er toch zo 100% zeker van bent dat het zo moet en je weet het zeker dat het zo beter kan, dan zit je op die weg waarbij je mij overtuigt. Dat hoor je ineen discussie ook te doen, de ander te overtuigen ik weet niet of dit een win-verlies spelletje voor je is maar voor mij niet. Ik probeer de ander te overtuigen zonder ze belachelijk te maken, hier kan je amper een fatsoenlijke discussie voeren zonder dat je als debiel wordt bestempeld en rare opvattingen hebt.
We halen nu 2 groepen door elkaar, ouderen en pubers. Over ouderen is het simpel gezegd niet zomaar 1 2 3 en werken maar. Voor pubers is het 1 2 3 dicipline kamp. Simple as that. Ik zie op korte termijn voor ouderen geen vooruitgang. En jij moet dat zeker weten, jij praat nu zo makkelijk over dat ouderen simpel een baantje krijgen maar waar haal je die info vandaan? Gast als je 40 bent heb je al een probleem want er is bijna niemand die jou nog wil hebben voor simpele baantjes, daarvoor nemen ze liever pubers(diegene die dan wel willenwerken ipv de allochtone jeugd) die veel goedkoper zijn.You do the math.