AndroidHealthClinic

Dreiging rellen door hoge werkloosheid allochtonen

Silva zei:
Wat is dit voor een vergelijking, volgens mij kan je beter trainen als nadenken Zelda.
Hoezo? Ik vind het best een goeie. Oudere mensen niet aannemen in een disco is in principe discriminatie op grond van leeftijd. Staat net zo goed op één lijn als discriminatie op grond van kleur.

moet ik mensen nog herinneren aan mijn voorspelliningen voor 2006? dit is nog maar het begin

Vraag: Waarom hebben 1Chinezen, 2Indiers, 3Hindoestanen, 4Polen enz. wel voldoende werk in Nederland?

Antwoord: ze willen leren en ze willen werken.

Ik heb groot respect voor deze buitenlanders (ik haat het woord allochtoon, give me a break, echt weer door zo'n politicus bedacht).

ik snap niet dat andere groeperingen dat niet schijnen te beseffen. Ze moeten in het land van herkomst toch ook leren en werken of zie ik dat verkeerd?
:rolleyes:

1Chinezen werken bij families daarom hebben ze vaak een baan. Vraag aan een Chinees of die Nederlands kan spreken, kunnen ze niet op een aaantal uitzonderingen na dan.

4Polen Polen Polen polen ik weet niet of jij wel eens nieuws volgt of de krant leest maar het grootste probleem bij werkelozen allochtonen en autochtonen Nederlanders zijn poolse arbeiders. Sinds dat Polen bij de Europes Unie horen komen ze hier naar toe om meer geld te verdienen dan in hun eigen land.
Oplossing voor het probleem Poolse arbeiders even veel geld laten verdienen als Nederlanders. Gevolg van de oplossing minder werkelozen Autochtonen en Allochtonen minder Polen. super oplossing dus.

2 Indiers denk dat je molukkers bedoelt denk dat daar ook wel een groot aantal werklozen tussen lopen en molukkers hebben over algemeen geen slechte naam. Behalve dan 1 keer in het jaar als er een paar 100 jongeren komen naar Den Haag toe.

3Hindoestanen hebben over het algemeen een erg hoog iq tuurlijk zal je ook wat simpele tussen lopen maar over het algemeen zijn ze slimmer als autochtonen dus daar moet je raar van op kijken dat ze bijna allemaal een baan hebben.

DutchVince zei:
Vraag: Waarom hebben Chinezen, Indiers, Hindoestanen, Polen enz. wel voldoende werk in Nederland?

Ik heb groot respect voor deze buitenlanders (ik haat het woord allochtoon, give me a break, echt weer door zo'n politicus bedacht).

ik snap niet dat andere groeperingen dat niet schijnen te beseffen. Ze moeten in het land van herkomst toch ook leren en werken of zie ik dat verkeerd?

Chinezen zich hebben aangepast?Alsjeblieft zeg, ik zie vaker Marokkaans en Turkse jongeren met Nederlanders in de stad of dergelijke rondlopen dan Chinezen met Nederlanders.
En vraag me niet wat voor een taal eruit komt als een Chinees Nederlands praat(geld ook voor maroken en turken).Die groep is zo ontzettend geisoleerd van de samenleving, dan vrijwel niets bekend is over hen behalve dat ze 24 uur in hun eigen chineze restaurants zitten, dat is ook het enige wat ze ondernemen.Ze zijn nog nationalistischer dan de gemiddelde Turk.Weleens een Chinees zien werken in een niet-Chineze onderneming?1 op de 10 ja.
En langzamerhand wordt bekend dat deze groep zich veel bezighoudt met illegaliteit.
Chinezen houden hun problemen onderling/binnenshuis maar aangepast zijn ze ZEKER NIET!
het zwartwerk onder de polen is verschrikkelijk hoog en de illegaliteit geldt hetzelfde

Daarom vind ik integratie een verschrikkelijk misleidend woord, omdat het gewoonweg niet klopt.Het gaat erom of een volk zich rustig houdt.
helaas is dit 9 van de 10 keer niet het geval

Silva zei:
:rolleyes:

1Chinezen werken bij families daarom hebben ze vaak een baan. Vraag aan een Chinees of die Nederlands kan spreken, kunnen ze niet op een aaantal uitzonderingen na dan.

4Polen Polen Polen polen ik weet niet of jij wel eens nieuws volgt of de krant leest maar het grootste probleem bij werkelozen allochtonen en autochtonen Nederlanders zijn poolse arbeiders. Sinds dat Polen bij de Europes Unie horen komen ze hier naar toe om meer geld te verdienen dan in hun eigen land.
Oplossing voor het probleem Poolse arbeiders even veel geld laten verdienen als Nederlanders. Gevolg van de oplossing minder werkelozen Autochtonen en Allochtonen minder Polen. super oplossing dus.

2 Indiers denk dat je molukkers bedoelt denk dat daar ook wel een groot aantal werklozen tussen lopen en molukkers hebben over algemeen geen slechte naam. Behalve dan 1 keer in het jaar als er een paar 100 jongeren komen naar Den Haag toe.

3Hindoestanen hebben over het algemeen een erg hoog iq tuurlijk zal je ook wat simpele tussen lopen maar over het algemeen zijn ze slimmer als autochtonen dus daar moet je raar van op kijken dat ze bijna allemaal een baan hebben.
dat weet ik maar al te goed:D;)

De oorzaak ligt natuurlijk bij de helaas grote groep allochtonen jongeren die zich niet willen aanpassen aan de werkomgeving om wat voor reden dan ook. Het gevolg is dat alle allochtonen over een kam worden geschoren en dat de goede hier onder lijden. Een oplossing is hier niet echt voor, je kunt bedrijven niet dwingen bepaalde mensen aan te nemen en je kunt sommige allochtone jongeren niet dwingen zich aan te passen. Dit probleem zal dus nog wel erger worden de aankomende jaren.

DutchVince zei:
Vraag: Waarom hebben Chinezen, Indiers, Hindoestanen, Polen enz. wel voldoende werk in Nederland?

Zet je Hindoestanen nou in het rijtje van nationaliteiten? :roflol:

Het zijn geen allochtonen en ook geen buitenlanders. Op een enkeling na zijn die jongeren allemaal hier geboren.

Ja die hindoestanen dat zijn wel egocentrische carrierebeluste mannetjes. Integreren ho maar, maar crimineel zijn ze niet echt, homofiel wel.
Surinamers, dat zijn de beste "allochtonen" (zijn ze niet eens) die je maar kunt hebben. Héérlijke mensen, wat jij axe!?

in belgie gaan ze een leuke wet invoeren .

allcohtonen krijgen voorrang op sollicitatie

en de baas is verplicht 50% allcohtonen aan te nemen .

goed initiatief :rolleyes:

dus degene met zijn donkere smoel heeft meer kansen als ik met mijn dik diploma .

leuk hoor

hahaha koetje..

Dat hebben we hier ook :roflol:

axestream zei:
Zet je Hindoestanen nou in het rijtje van nationaliteiten? :roflol:

Het zijn geen allochtonen en ook geen buitenlanders. Op een enkeling na zijn die jongeren allemaal hier geboren.
hahah je hebt volkomen gelijk!

ik bedoelde Pakistani, maar heb met mijn zatte kop Hindoestanen neergezet! Alcohol maakt meer kapot dan een wip kan goedmaken... of zo iets ???

Nou ja, al is het niet helemaal politiek correct, qua mentaliteit schelen hindoestanen en paki's niet zoveel. Maar paki's hebben we toch niet zoveel in Nederland? Is toch meer in GB?

En ja vince je moet gewoon gaan nken, terug naar de basale zin des levens, overleving.

D. zei:
Nou ja, al is het niet helemaal politiek correct, qua mentaliteit schelen hindoestanen en paki's niet zoveel. Maar paki's hebben we toch niet zoveel in Nederland? Is toch meer in GB?

Inderdaad, niet veel Pakistanen hier. De Hindoestanen in NL komen bijna allemaal uit Suriname. Maarja, Paki's zou je moeten vergelijken met Indiers en niet met Hindoestanen. Niet alle Indiers zijn nml hindoe.

spiertje16 zei:
Alsjeblieft zeg, ik zie vaker Marokkaans en Turkse jongeren met Nederlanders in de stad of dergelijke rondlopen dan Chinezen met Nederlanders.

Haha dit is te grappig.
Sinds wanneer ben je als autochtoon aangepast als je met een Nederlandse vrouw loopt:D

Echt een gedachte van een allochtoon;)

Ik denk dat t wel meevalt qua discriminatie. Ik zelf bijv. en heel veel andere allochtonen van de x generatie volgen met succes een universitaire opleiding. Aangezien NL steeds multicultureler wordt en de goede blanke man naar de achtergrond verschuift zul je ook steeds meer hoog opgeleide allochtonen in de bovenlaag zien komen.
Het bedrijfsleven heeft daarop ook al geanticipeerd, en selecteert daarom steeds meer hoog opgeleide allochtonen voor managementfuncties.

Zal ook wel steeds meer moeten want er emigreren jaarlijk 30-35.000 mensen naar het buitenland.
Dus over 10 jaar is dat weer 350.000 mensen (meestal werkende) dus procentueel zal het aantal mensen van allochtone achtergrond alleen maar toenemen, dus ook bepaalde posities zullen door hen moeten worden bekleed.

Man-Mountain zei:
Ik denk dat t wel meevalt qua discriminatie. Ik zelf bijv. en heel veel andere allochtonen van de x generatie volgen met succes een universitaire opleiding. Aangezien NL steeds multicultureler wordt en de goede blanke man naar de achtergrond verschuift zul je ook steeds meer hoog opgeleide allochtonen in de bovenlaag zien komen.
Het bedrijfsleven heeft daarop ook al geanticipeerd, en selecteert daarom steeds meer hoog opgeleide allochtonen voor managementfuncties.
Mijn ervaring is helaas anders. Mijn opdrachtgevers zijn tot nu toe allemaal afgehaakt zodra ze bij voornaam 'Abduhlla' of 'Ali' zagen staan. En dan heb ik het over goed opgeleide jongens. De reden: 'ja toch een ander soort volk heh'. Dan kun je lullen als brugman maar winnen kun je het niet. Is mij iig nooit gelukt.

Wat zelfs ik jammer vind. Die gasten hebben wél kwaliteiten na al die jaren studie.
Wel heerlijk dat je daar gewoon de kous me af is; 'ja toch een ander soort volk heh' :D:D
Lang leve het conservatisme!!

Terug
Naar boven