XXL Nutrition

Driekwart Nederland vreest gevolgen film Wilders

Als hij echt de koran gaat verscheuren en in de brand steken, dan verwacht ik Parijse toestanden en die zal ik zeker steunen.Sjeik Fawaz heeft gezegd er rustig onder te blijven maar als hij dit als politicus doet zie ik het heel somber in.
Blijft hij van de koran af en houdt hij het bij woorden lijkt het mij dat er niet echt iets aan de hand is.

Willen moslims wel geaccepteerd worden vraag ik me soms af?

ALs ik in een vreemd (inmiddeld geen gast-)land zat en er werden beledigende films over mij gemaakt dan zal ik het toch proberen te ontkrachten en te bewijzen dat ik en mijn cultuurgenoten WEL normaal waren!

Ik denk eigenlijk dat iedere normale moslim dit ook zal doen... maar nee jij en die andere paar uitzonderingen willen wilders lekker steunen en dom gaan doen!

De enige reden dat wilders zoveel zetels heeft/gaat hebben zijn JULLIE, die paar moslims waar die het van moet hebben!

Dankjewel! Goed bezig!

Ach omdat iedereen nu loopt te zeuren dat het rellen gaat veroorzaken zal er hoe dan ook wel een groepje moslims gaan lopen rellen, wat voor film het ook is. Grote groep van die lui gebruikt iedere mogelijke gebeurtenis om wat herrie te schoppen.

Als hij echt de koran gaat verscheuren en in de brand steken, dan verwacht ik Parijse toestanden en die zal ik zeker steunen.Sjeik Fawaz heeft gezegd er rustig onder te blijven maar als hij dit als politicus doet zie ik het heel somber in.
Blijft hij van de koran af en houdt hij het bij woorden lijkt het mij dat er niet echt iets aan de hand is.

fok it als al die t*ring lijers rellen gaan schoppen trap ik ze helemaal de t*ring in als ze mij lastig vallen ik heb er toch niks mee te maken vuile t*ring racisten en gaylords, altijd maar zielig doen en shit terwijl je ook gewoon aan de Nederlanders kan denken die er gewoon totaal niks mee te maken hebben. En vind het ook super gay dat jij het ondersteund als hij dat doet sla je hem verrot prima niemand zal je horen maar rellen schoppen doe normaal man

ben echt benieuwd naar de film en de uiteindelijke reactie

Weldenkende mensen moeten het iedere dag maar accepteren dat er religieuze bullshit op tv wordt uitgezonden, dat is net zo beledigend voor mensen die rationeel na kunnen denken.

Als het rellen wordt zegt dat weer genoeg over gelovigen.

Ik vrees ook de gevolgen, maar dat zegt niet dat ik vind dat Wilders die film niet mag maken, noch dat Wilders niet vaak gelijk heeft. Maar de confrontatie zal er wel komen ja.

Vrees niks en van mij mogen ze de eventuele relschoppers met een stuk lood naar de andere wereld sturen. Net zo goed als Wilders het er gewoon om doet lijkt het er op dat sommige verdwaasden er op wachten dat Wilders een misstap maakt waardoor zij kunnen rellen.

Nodeloos beledigen is niet nodig maar wel iemands goed recht.

:rolleyes:

ja joh lekker de spullen van hardwerkende mensen in de fik zetten. wat ben je toch een held he.

:rolleyes:

Als ze toch van plan zijn om te rellen dan, wordt het tijd dat we beginnen mailen
met onze extreem rechtse nazi vrienden. Kwestie van kwaad met kwaad te bestrijden.
We geven beide partijen nog wat geweren en wapens, sluiten ons een weekje op in
onze kelder, en als het lawaai gedaan is, zijn we van beide partijen verlost en is
iedereen tevreden.

Als hij echt de koran gaat verscheuren en in de brand steken, dan verwacht ik Parijse toestanden en die zal ik zeker steunen.

<SARCASME>
En als jij op koninginnedag geen oranje petje draagt, dan ga ik jou in mekaar rammen. En als jij de koningin voor gek zet, dan steek ik je huis in de fik. Want dan beledig jij mij volk, en dan moet ik dat doen, en dat mag ik ook doen want ik ben een zielige minderheid die racistisch gediscrimineerd wordt vanwege mijn afkomst. Oh, nee, alleen dat laatste niet natuurlijk maar goed, ik vind dat ik jou huis in de fik mag steken als je mij beledigt dus dat doe ik lekker toch, en dan is het allemaal je eigen schuld.
</SARCASME>

Zie je nu misschien in hoe belachelijk je reactie is?
En het erge is dat je nog een doorsnee Marokkaan bent ook. :cool:
Maar bedankt, je reactie maakt weer veel duidelijk.

Ach omdat iedereen nu loopt te zeuren dat het rellen gaat veroorzaken zal er hoe dan ook wel een groepje moslims gaan lopen rellen, wat voor film het ook is. Grote groep van die lui gebruikt iedere mogelijke gebeurtenis om wat herrie te schoppen.
:stupid:

Self fulfilling prophecy...

Die man moeten ze een paar weken naar Irak sturen en laten vechten tussen die mafkezen ...
Kijken of hij dan nog zo`n filmpje kan maken , heeft die man geen hart ofzo :(
HIj maakt iets waardoor wij in een kwaad daglicht komen te staan .
En dus ook de gevolgen van moeten ondervinden .
Ik snap niets meer van dit land ???

zo is dat.
geen enkele politici komt precies met wat ik wil horen maar de enigstye waar ik hoop op heb is wilders. de rest laat dit land maar langzaam verrotten. maarja wilders wordt doodgestoken.moslims vieren feest en nemen de leiding weer over hier. wordt het dus emigreren voor mij denk ik .gelukkig woon ik nu in een dorpie waar we waarschijnlijk als laatste te maken krijgen met moslims taking over

Die man moeten ze een paar weken naar Irak sturen en laten vechten tussen die mafkezen ...
Kijken of hij dan nog zo`n filmpje kan maken , heeft die man geen hart ofzo :(
HIj maakt iets waardoor wij in een kwaad daglicht komen te staan .
En dus ook de gevolgen van moeten ondervinden .
Ik snap niets meer van dit land ???

ik ruik hier alleen maar angt voor dat tuig. denk je zoiezo dat er hier wat verbetert dan. ik kan er niet meer tegen hoor ..al die nederlanders die doodgestoken worden om een mening of omdat ze gewoon op de verkeerde tijd en plek zijn...of omdat ze gezien hebben dat er 1 weer een auto openbreekt . nederland is gewoon lief voor ze om ze maar zoet te houden. dat werkt natuurlijk ook niet

Als er "parijse" toestanden zouden komen vind ik dit een blijk van mindere intelligentie van de personen die dit veroorzaken.

De film moet gewoon uitgebracht worden want wij hebben daar de vrijheid voor in Nederland. Als er dus een blijk van extreme reactie komt vind ik dit erg laag van de groep die dit doet wie het ook mag zijn.

Laatst bewerkt:
Merendeel wilt alleen maar rellen om te rellen.
Zoeken voor alles een excuus om te kunnen rellen.
Als ik het ergens niet mee eens ben, praat ik erover.
Zij steken auto's in de fik.
Brandje stoken deden mijn voorouders in de middeleeuwen, dus op bepaalde gebieden lopen ze een paar honderd jaar achter:D

Wat ik altijd zo jammer vindt, als ik die praktijken in Parijs of Slotervaart zie, is dat veel NL'ers het ook niet met die extreem rechtse blaters eens zijn, maar zulke rellen teweegbrengen waar juist die NL'ers de dupe van zijn (auto's in de fik e.d.). Daar kan ik me kwaad om maken. Dus als Wilders die homevideo gaat maken, dat er weer onschuldige mensen last van krijgen....

Wat ik altijd zo jammer vindt, als ik die praktijken in Parijs of Slotervaart zie, is dat veel NL'ers het ook niet met die extreem rechtse blaters eens zijn, maar zulke rellen teweegbrengen waar juist die NL'ers de dupe van zijn (auto's in de fik e.d.). Daar kan ik me kwaad om maken. Dus als Wilders die homevideo gaat maken, dat er weer onschuldige mensen last van krijgen....

huh? brachten wij dit te weeg? nederlanders? ik weet alleen nog dat ik ene filmpje zag me tdie ene heel aardige surinaamse meneer die met de camera er bij een vol blik cola of watdanook tegen zijn kop gegooid kreeg door wat morocs of wat het ook waren. ik zag dat thuis op tv en vond dit echt heel erg. maakt je heel kwaad en zulke k*tjoch moeten er gelijk uit.

Terug
Naar boven