Moj0
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kritiek is nodig als de zachte aanpak (o.a. dialoog) faalt of niet van toepassing is. Voorbeeld: wij hebben in het Westen de vrijheid om cartoons te maken over elke religie. Het christendom heeft dit grotendeels aanvaard, gewoon omdat het al zo vaak gebeurd is. De islam moet dit ook leren aanvaarden, niet overgaan tot geweld of censuur eisen. In dat geval moet je kritiek durven geven, dialoog gaat over punten waar over te praten valt. Maar over bepaalde verworven rechten valt niet te praten, in Europa en het Westen is er nu eenmaal vrije meningsuiting, of nieuwe Europeanen het nu leuk vinden of niet.Nee.
De intentie tot corrigeren is een meer bevorderende methode om collectieve gemeenschappelijke stabililteit te realiseren. Kritiek tast de drempel tot een dialoog aan van beide kanten.
Helaas is dat tot op heden een utopie. In een moderne democratie hebben extreme figuren gelukkig weinig kans, toch moet men niet al hun ideeën en opvattingen uit de weg gaan. Elke mens heeft een verhaal te vertellen, en elk verhaal kan een kern van waarheid bevatten.Ieder die z'n eigen bestaan neigt te verrijken, door de ruimte waar de ander het licht in de ogen heeft af te nemen, mist normbesef.
Het leven zou een stuk aangenamer zijn als zowel figuren als Wilders alsmede fanatieken religeuzen hun gevecht zouden omzetten in pogingen tot leefbaarheid binnen een bepaalde grens. In zowel rechtsspraak als geografie gebaseerd op common sense. In plaats van zo extreem mogelijk te zijn met als doel de overwinning zoals we die kennen in de kille history van de gehele mensheid.
Mee eens. Maar ik vrees dat religie het niet zo heeft begrepen. Nog te vaak mengt religie zich met politiek en andersom. Zelfs in de meest beschaafde landen blijft dit het geval.Religeuze onderwerpingen kunnen dan ook ook behoorlijk zuiver floreeren in een kapitalisme systeem als elkaar de ruimte wordt gegund. Zolang scheiding van staat en kerk er is, en acceptatie van elkaars verschijning er eveneens is.
Eens.Om die balans te vinden, moet men streven naar een zo treffend mogelijke ondersteuning met als leidraad er samen uitkomen. Zoiets begint bij wederzijdse kennisneming. Kennis van geschiedenis en antropologie wijd verspreiden speelt daarin een significante rol.
Wilders denkt zwart wit. Alleen eigen ideeën kunnen werkelijkheid worden. Dit sluit praktisch elke mogelijke coalitie uit. Het is jammer dat Nederland geen intelligent en gematigd rechts heeft als alternatief.Op dit vlak heeft Wilders werkelijk nog geen seconde diplomatieke pogingen gedaan, om z'n politieke plan meer diversiteit en vooral meer draagvlak te geven.
Heb 'de grap' al gemaakt elders maar die film heeft als werktitel 'De eeuwige moslim'.

. In plaats van zo extreem mogelijk te zijn met als doel de overwinning zoals we die kennen in de kille history van de gehele mensheid.
Religeuze onderwerpingen kunnen dan ook ook behoorlijk zuiver floreeren in een kapitalisme systeem als elkaar de ruimte wordt gegund. Zolang scheiding van staat en kerk er is, en acceptatie van elkaars verschijning er eveneens is.

nr 4
waarom weet niet ben moslim zelf ik voel het zo aanlol

Het is jammer dat Nederland geen intelligent en gematigd rechts heeft als alternatief.
Waarom hebben jullie het hier alleen over de moslims. Moslims dit moslims dat, open je ogen. Je ziet toch zelf dat die wilders zelf het probleem begint. Iedereen zit hier maar over de moslims te zeiken maar geen(meeste) durft een slecht woordje te zeggen over wilders. Lijkt wel alsof jullie de waarheid niet willen accepteren. Ach ik weet wel hoe dat komt, doordat sommigen hier even minderwaardig zijn als die wilders. Kijk ik ben ook moslim maar totaal anti geweld en terror en shit, maar kom op heey jullie weten allemaal wel beter, er staat geen 1 moslim op een koranfilm te wachten hierzo.

Waarom hebben jullie het hier alleen over de moslims. Moslims dit moslims dat, open je ogen. Je ziet toch zelf dat die wilders zelf het probleem begint. Iedereen zit hier maar over de moslims te zeiken maar geen(meeste) durft een slecht woordje te zeggen over wilders. Lijkt wel alsof jullie de waarheid niet willen accepteren. Ach ik weet wel hoe dat komt, doordat sommigen hier even minderwaardig zijn als die wilders. Kijk ik ben ook moslim maar totaal anti geweld en terror en shit, maar kom op heey jullie weten allemaal wel beter, er staat geen 1 moslim op een koranfilm te wachten hierzo.
dan hebben die 99 anderen van de 100 voor jou het verziekt. als je brave moslim bent mag je blijven..rest van dat tuig eruit.nl gaat langzaam kapot..en is nu al zo verrot
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zolang zij dit blijven doen, geloof ik niet in een gematigde islam.

Nee, mong**l. Wanneer er een aanslag is die word opgeeist door een islamitische beweging hoor je niemand. Ga dán de straat en zeg dat dat de islam niet is! Maar nee, jullie steken jullie kop in het zand en vinden het eigenlijk wel best. Hoe groter de islam, hoe beter. Eigenlijk zou iedereen moslim moeten worden, is het niet? Ongezien de kk voor jou en vriendjes.![]()