Fitness Seller

Driekwart Nederland vreest gevolgen film Wilders

Nee, Tommyjongen, ik bedoel dat vanwege de film/mening van 1 persoon, er onrust onstaat onder een bepaalde bevolkingsgroep, die dit gaan ventilleren d.m.v. rellen en zooi maken en dat daar die overgrote groep onschuldige NL'ers (die die mening van die ene persoon niet delen) weer de dupe van zijn!

Nee, Tommyjongen, ik bedoel dat vanwege de film/mening van 1 persoon, er onrust onstaat onder een bepaalde bevolkingsgroep, die dit gaan ventilleren d.m.v. rellen en zooi maken en dat daar die overgrote groep onschuldige NL'ers (die die mening van die ene persoon niet delen) weer de dupe van zijn!

Ook al delen we die mening wel, dan nog moeten die rellers normaal doen.
Demonstreren oke, rellen nee.
No tolerance als die gasten bezig zijn. Scherp schieten enz.!

Agreed, maar scherp schieten? Dat gaat me trouwens wel ff te ver. Maar knuppels (net als bij die rellende studenten) mag van mij wel!

2 knuppels dan want is toch wel een partijtje erger als die 13 jarigen kinderen die petjes afpakken en vuurtje steken op een plein:)

Agreed, maar scherp schieten? Dat gaat me trouwens wel ff te ver. Maar knuppels (net als bij die rellende studenten) mag van mij wel!
Hoezo, opruimen die hap, je slaat meerdere vliegen in 1 klap:
1- minder uitkering trekkers
2- vermindering van hangjongeren
3- veiligere wijken
4- trams die niet ondergekladderd zijn met arabische onzin
5- ....
;)

Rellende studenten mogen ze van mij ook op schieten.
Horen in de banken te zitten.

Moet veel harder worden opgetreden. Demonstreren mag, rellen niet. Snap dat niet. Iets wat niet mag, hoort niet gedaan te worden.
Dus doe je het dan toch, schieten!

Geen enkel probleem mee.
Kijken hoe snel mensen weer respect/angst hebben voor de politie.

:roflol: wie is die foto? spiertje16?

als alles wat die mannekes zelf doen berecht zou worden hadden ze al 10 x dood geweest

Rellende studenten mogen ze van mij ook op schieten.
Horen in de banken te zitten.

Moet veel harder worden opgetreden. Demonstreren mag, rellen niet. Snap dat niet. Iets wat niet mag, hoort niet gedaan te worden.
Dus doe je het dan toch, schieten!

Geen enkel probleem mee.
Kijken hoe snel mensen weer respect/angst hebben voor de politie.

Denk dat de kans niet zo groot is dat mensen respect krijgen voor de politie wanneer deze het vuur openen op protesterende kinderen. Beetje barbaarse praktijken. Daarnaast ben je verschrikkelijk tegenstrijdig met je uitspraken, aangezien je volgens de wet niet zomaar op iemand mag schieten. iets wat niet mag, hoort niet gedaan te worden.

Misschien was je sarcastisch, maar dan heb ik het gemist :D

Denk dat de kans niet zo groot is dat mensen respect krijgen voor de politie wanneer deze het vuur openen op protesterende kinderen. Beetje barbaarse praktijken. Daarnaast ben je verschrikkelijk tegenstrijdig met je uitspraken, aangezien je volgens de wet niet zomaar op iemand mag schieten. iets wat niet mag, hoort niet gedaan te worden.

Misschien was je sarcastisch, maar dan heb ik het gemist :D

Zoals ik al zei protesteren mag, rellen niet.
Dus protesteren word niet op geschoten.
Rellen wel.
Niet zo moeilijk Thomas.

En als de wet word overtreden schiet je niet zomaar, maar om een reden. Mensen verstoren de openbare orde, vernielen eigendommen enz enz en willen niet luisteren. SCHIETEN maar!

En nee dit is niet sarcastisch bedoeld.

Zoals ik al zei protesteren mag, rellen niet.
Dus protesteren word niet op geschoten.
Rellen wel.
Niet zo moeilijk Thomas.

En als de wet word overtreden schiet je niet zomaar, maar om een reden. Mensen verstoren de openbare orde, vernielen eigendommen enz enz en willen niet luisteren. SCHIETEN maar!

En nee dit is niet sarcastisch bedoeld.

Niet luisteren, schieten maar :D Dat is inderdaad niet zo moeilijk Richard, "helaas" wel strafbaar. Maar laten we het erop houden dat een harde aanpak, met de wapenstok er overheen, een beter alternatief is.

Niet luisteren, schieten maar :D Dat is inderdaad niet zo moeilijk Richard, "helaas" wel strafbaar. Maar laten we het erop houden dat een harde aanpak, met de wapenstok er overheen, een beter alternatief is.

O dus iemand doodslaan met een knuppel mag wel, maar iemand in het beenschieten niet?
Rare beredenering kerel:D

Slopen van andermans eigendommen mag voor mij een doodstraf op.
Zou maar net jezelf de typhus hebben gespaard voor een andere auto.
10 mille neergelegd hebben en 4 gasten zijn je auto aan het slopen.
Dan mag de politie wel schieten van jou hoor;)

O dus iemand doodslaan met een knuppel mag wel, maar iemand in het beenschieten niet?
Rare beredenering kerel

Met de wapenstok er overheen bedoel ik een tik uitdelen. Je kan mensen slaan zonder dat je ze dood slaat namelijk. Misschien dat zoiets voor ons niet geldt, omdat wij sterker zijn dan een gemiddeld mens, maar het is mogelijk :D

Dan mag de politie wel schieten van jou hoor
Zodat er ook nog bloedvlekken komen op mijn al beschadigde auto? Liever niet. Daarnaast vind ik het geen gepaste straf en ben daarom principieel tegen.

Rare beredenering kerel:D

Slopen van andermans eigendommen mag voor mij een doodstraf op.
Zou maar net jezelf de typhus hebben gespaard voor een andere auto.
10 mille neergelegd hebben en 4 gasten zijn je auto aan het slopen.
Dan mag de politie wel schieten van jou hoor;)

Daar heb je niets aan.
Wat dacht je van die 4 knapen 80 uur per week peuken laten prikken, hondenhokken op het asiel verschonen en stations aanvegen om jouw auto terug te betalen, lijkt me een betere deal.

Ik riep net ook tegen een stel buitenlanders dat ze op moesten rotten naar hun eigen land ... nou, dat vond sinterklaas niet leuk .....

Daar heb je niets aan.
Wat dacht je van die 4 knapen 80 uur per week peuken laten prikken, hondenhokken op het asiel verschonen en stations aanvegen om jouw auto terug te betalen, lijkt me een betere deal.

Nee hoor, geef mij die lol maar om ze klappen te verkopen, en daarna die dood door kogel ofzo:D

En peuken prikken en hondenhokken verschonen leverd mij geen geld op he;)

Terug
Naar boven