Geroezemoes
Cool Novice
- Waardering
- 158
- Lengte
- 1m65
Gaat goed joh! Goed bezigHad deze ook in het laatst genomen foto topic gezet en bij deze dus ook nog hier. Goede angle![]()
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat goed joh! Goed bezigHad deze ook in het laatst genomen foto topic gezet en bij deze dus ook nog hier. Goede angle![]()
![]()

De ski berg weer?
Volgende challenge is met een rugzakje+gewichtjes he?Klopt. Tijdje niet meer geweest. Kan me nog tijden herinneren dat ik 80 kg woog en 18x op en af ben gerend. Nu mocht ik al bijna aan de beademingsapparatuur na 3x op en af wandelen.De ski berg weer?Volgende challenge is met een rugzakje+gewichtjes he?

Klopt. Tijdje niet meer geweest. Kan me nog tijden herinneren dat ik 80 kg woog en 18x op en af ben gerend. Nu mocht ik al bijna aan de beademingsapparatuur na 3x op en af wandelen.![]()

Haha heerlijk
Thanks!Dafuck, die veins zijn mad en al een megatransform
Goede veingenes![]()
Nee en de kans dat iemand van daar mij hier tegenkomt is denk ik 0. Je weet maar nooit natuurlijk, maar zie de kans klein in.succes man! misschien een beetje een persoonlijke vraag , maar zijn andere collega's op de hoogte van je gebruik? En heb je wel eens het gevoel gehad dat dit invloed had op je les geven? Ben eigenlijk wel benieuwd....vroeg me dit ook meer af omdat je dit open en bloot allemaal deelt op een forum.
Verder ben ik even rustig als dat ik normaal ook ben.Dan telt het niet hoorVandaag druk dagje geweest. Tussen het werken door toch nog gauw even bij basic fit geweest. Weet alleen de gewichten en setjes niet meer allemaal dus weinig zin om te loggen. Met ingang van morgen ga ik de cardio opvoeren naar 4x per week.

Wat een horror dag..Vanmorgen was ik te moe, slaap echt slecht met dit warme weer. Geen cardio gedaan dus waarschijnlijk doe ik dat vanavond. Verbrand wat werken betreft toch genoeg kcals. Eerst van 8.00-15.15 op mijn ene werk werken en erna van 15.30-22.00 op mijn andere.
Hanteer vanaf begin deze week een iets andere verdeling in low carb days.
maandag low
dinsdag low
woensdag high
donderdag low
vrijdag low
zaterdag high
zondag medium
Merkte dat ik een beetje vast hing dus vandaar dat ik nu wat dieper ga. Zal ook wel mede komen door een bruiloft met buffet e.d.
Voeding voor vandaag: low carb
![]()