XXL Nutrition

Drink jij alcohol?

Drink jij alcohol?


  • Totaal stemmers
    522

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal 1x per week, maar kan voorkomen dat ik een week oversla, en dat compenseer ik dan door die week erop me helemaal katje lam te zuipen:D
 
om de maand toch wel eens, een paar pintjes, beetje sterke drank, moet kunnen
 
Geen idee. Ik ga wel eens naar feestjes, maar de volgende dag weet ik nooit meer wat er allemaal is gebeurd. Dus ook niet of ik alcohol heb gedronken... :scratch:
 
Nooit. Te katabole substantie.
 
af & toe een glas rode wijn,meer niet.
 
Uhm ja ik drink alcohol. Ik heb zelfs ook nog een leven ;)

Alsof je geen leven zou hebben wanneer je geen alcohol zou drinken.

Ik drink gemiddeld zo'n 1x in de maand denk ik. ZIjn maanden bij dat ik helemaal niks drink en maanden bij waarbij ik elke week laveloos ben.
 
Keertje of 3 per week ... en dan ook nog een beste hoeveelheid. Heb al vaker gezegd om
te minderen, maar, als puntje bij paaltje komt, heb ik gewoon geen zin om nee te zeggen :p
 
Enkel in het weekend.
 
Ik drink bijna elke dag 2 Duveltjes of 2 glazen wijn. Ik heb een stressvolle baan, werk ongeveer 11 uur per dag dus voor mij is het echt ontladen. Af en toe drink ik veel te veel tijdens het uitgaan en dat heeft absoluut een negatief effect op mijn training. 1. Ik ga de volgende dag niet. 2. Je wordt er dik van. 3. je verliest spiermassa als je energie nodig hebt en niet eet.

Conclusie: beter van niet!
 
Bijna elke avond 1 of 2 glazen rode wijn.
 
Alsof je geen leven zou hebben wanneer je geen alcohol zou drinken.

Ik drink gemiddeld zo'n 1x in de maand denk ik. ZIjn maanden bij dat ik helemaal niks drink en maanden bij waarbij ik elke week laveloos ben.

Ik dacht met die knipoog erachter wel duidelijk genoeg te maken dat het een (dom) grapje was.
 
Minimaal éénmaal per week

gezelig met zen tweetjes voor de tv glaasje erbij moet kunne toch.
 
zo min mogelijk, verdoet je spieren.
 
Mensen die het hebben over katabool.. 1 glas doet daar niets aan. 1 glas is sowieso gezonder dan géén glas. Dat kan je van geen enkele andere drug zeggen (voor zover alcohol al als drug geclassificeerd kan worden).
 
1 glas per week ???
 
1 glas per week ???
Voor mannen is een klein glas bier per dag in principe niet nadelig, op voorwaarde dat je de kcal wel van je koolhydraten vermindert. Maar als sporter is het wellicht beter om dit te beperken tot enkele dagen per week.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven