AndroidHealthClinic

Drink jij alcohol?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 190
  • Weergaven 36K
  • Volgers 41

Drink jij alcohol?


  • Totaal stemmers
    522

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit, krijg er helaas wel vaak commentaar op. Niet dat ik me er echt iets van aantrek, maar ik word wel moe van die mensen die willen dat je jezelf verantwoord over het onthouden van alcohol. Blijkbaar ben je heel anders dan de rest als je gewoon geen alcohol drinkt. ???

maak je niet druk, ik dronk ook eerst maar had er steeds minder zin in, en nu drink ik helemaal niet meer, ik ga liever trainen.
 
vroeger in slechtere tijden héél erg veel en vaak :o.
nu in goede tijden en dankzij the BB way of life steeds minder en minder.
zelden eigenlijk tegenwoordig dus.
 
elke week vrijdag OF zaterdag
 
1 keer op de 2 maand. En rond de periode december, januari, februari een beetje meer.
 
absoluut niet overmatig, hooguit 5 flesjes bier per weekend
 
probeer niet maar soms kom je er niet onderuit :p
 
Geen idee. Ik ga wel eens naar feestjes, maar de volgende dag weet ik nooit meer wat er allemaal is gebeurd. Dus ook niet of ik alcohol heb gedronken... :scratch:

Je geeft zelf het antwoord. ja dus!
 
Regelmatig bij het eten
 
Afgelopen 6 maanden geen druppel gedronken.. Ook niet meer van plan, zie er het nut niet van..
 
Quasi elke week vrijdag happy hour ^_^
 
Mensen die het hebben over katabool.. 1 glas doet daar niets aan. 1 glas is sowieso gezonder dan géén glas. Dat kan je van geen enkele andere drug zeggen (voor zover alcohol al als drug geclassificeerd kan worden).

is het slim om 1x per week een glas rode wijn of bier te nemen puur omdat het gezond is? ik drink nu nooit. maar wil dit best doen als een soort supplement.
 
gemiddeld 2x /week.. 3 tot max 4 Duvels of kasteelbierkes... lekkahhh!!!

van die katabool shit.. nooit iets van gemerkt.. Geloof nooit dat het voor (merkbare) spierafbraak zorgt..
eet na het drinken als een beer, net als de dag erna..
in tegendeel: krijg er zelfs EXTRA appetijt van!
 
eerder altijd vrijdag zaterdag enorme hoeveelheden nu meestal nog maar 1 x per week. en alleen nog bier;)
 
Een keer in de maand alleen op Zaterdag een stuk of 10..
 
Af en toe tot regelmatig. Heb zojuist drie flesjes op in een korte tijd, is toch lekker. Ach, en alle beesten die ik ken drinken ook gewoon, het zijn meestal de ecto's die niet drinken en zich strikt aan eetschema's houden.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Afgelopen 6 maanden geen druppel gedronken.. Ook niet meer van plan, zie er het nut niet van..

nut schmut, het is lekker en je wordt er lekker tipsy van!
 
Heel soms!
 
In weekenden meer dan door de weeks.
Hoeveelheden verschillen...
Jagermeister of bier :) Soms wijn bij het eten.
 
is het slim om 1x per week een glas rode wijn of bier te nemen puur omdat het gezond is? ik drink nu nooit. maar wil dit best doen als een soort supplement.
Die rode wijn daar blijf ik zelf van weg, deed het een tijd tot er weer was aangetoond dat het kankerverwekkend is. Dan liever een pint, 3-4 keer per week moet prima kunnen. Tijdens cut zou ik het laten. Maar idd gezond indien met mate.
 
  • Like
Waarderingen: Xto
net nog 3 glazen bier van de tap:eyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven