XXL Nutrition

Peiling Drink jij alcohol?

Peiling Peiling Drink jij alcohol?

• Totaal stemmers
    522
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit en ik mis het totaal niet. Ik vind het niet bijzonder genoeg om er kleine hoeveelheden van te nemen en dronken is wel leuk de avond zelf, maar de volgende dag is het klote.

Ik wist alleen niet dat alcohol ook voordelen had voor het lichaam?

9j nu,25j gezopen en nu maar eens 25j onthouding..

Ik drink zo ongeveer 1 avond per week alcohol, en dan vaak ook best veel.

De andere dagen kan ik het meestal gewoon doen met fris of water en afentoe een biertje voor de smaak!

Ben student dus wordt wel verwacht veel te drinken ;p

niet meer.. aantal maanden geleden de melding van arts gekregen dat door het vele medicijngebruik het beter was om niet te doen.

voorheen regelmatig 1 glaasje rode wijn bij het eten....

zelden eigenlijk

Vrijwel nooit, soms laat ik me overhalen voor 1 biertje maar dan vind ik het zelf erg onnodig (4 biertjes per jaar) Het probleem is dat alchol erg veel onrust schept in mijn hoofd en ik het juist relax vind als al m'n processen 'normaal' verlopen

Vrijwel nooit, soms laat ik me overhalen voor 1 biertje maar dan vind ik het zelf erg onnodig (4 biertjes per jaar) Het probleem is dat alchol erg veel onrust schept in mijn hoofd en ik het juist relax vind als al m'n processen 'normaal' verlopen

Kan me hier wel een beetje vinden. Ik wil altijd controle hebben, en als ik drink dan verlies ik dat op den duur ( bezopen:p ).

Ik hou het bij 2 biertjes op de zaterdagavond. Zelden meer, vaak minder.

Alleen op Zaterdag tot het er niet meer in gaat :D

alleen met stappen, en dan verschilt het nog erg met waar ik zin in heb.

Ik heb heel soms (gelegenheden) gestemd maar het is al heel lang geleden dat ik nog alcohol heb gedronken.

De voordelen die in die link worden opgesomd zijn eigenlijk dezelfde als wanneer men aan sport doet...
Ik dacht altijd dat alcohol gewoon nefast was voor je lichaam, onnodige belasting van je lever, nutteloze calorieën enz.

op dit eigenste moment ja

Ben pas op mijn 20 ste begonnen.
Eerste jaren alleen weekend, meestal baco of bier en tot de grens van lekker lam maar niet stuk.
Toen een tijd te veel en elke dag en ook gaan roken erbij wat dom was maar gelukkig weer van de peuken af kunnen komen.
Daarna tijd niet en dan een tijd weer wel.
Laatste jaren niet meer dan een paar keer per maand, zo vind ik het beter.

Laatst bewerkt:
Ben een wijnliefhebber. Dus af en toe een flesje!

Damn skippy! Ik drink bijna altijd 2x per week.

ik ben sinds kort gestopt met alcohol
ik merkte ook met crea dat ik op zo'n avond wel erg vaak naar de wc moest

ja.. in het weekend, gister ook weer straal bezopen :|

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Reacties
69
Weergaven
2.270
Reacties
90