XXL Nutrition

Peiling Drink jij alcohol?

Peiling Peiling Drink jij alcohol?

• Totaal stemmers
    522
Status
Niet open voor verdere reacties.
nou weet ik het zeker, morgen moet ik bier halen

Ben zeker 1x per week lam.
Het ergste vind ik de kater en de volgende dag is verloren.
Echter, het is een sociaal ding. kan me niet voorstellen dan ik op stap ga met werk of vrienden en de hele avond water drink.

Ben zeker 1x per week lam.
Het ergste vind ik de kater en de volgende dag is verloren.
Echter, het is een sociaal ding. kan me niet voorstellen dan ik op stap ga met werk of vrienden en de hele avond water drink.

Heb je wel vorderingen dan? Ik ben gewoon 4 dagen slap en moet dan zeker wel 10 kg minder pakken.

Drink misschien max. 3x per jaar en dan zijn het paar lekkere glaasjes wijn bij meestal heeeeeeel lekker eten.

Heb je wel vorderingen dan? Ik ben gewoon 4 dagen slap en moet dan zeker wel 10 kg minder pakken.

Ik probeer een goede balans te vinden tussen werk, trainen en sociaal leven (inclusief relatie)
Hoogst waarschijnlijk gain ik minder dan als ik niet zou drinken, maar ik ga zeker de laatste tijd wel weer lekker.
4 dagen slap vind ik wel veel en je kan wel iets doen om de impact wat te beperken. Ik drink sowieso veel water voordat ik ga slapen en dat scheelt een hoop.
Ook al ben ik nog zo brak, ik ga de volgende dag wel naar de gym en soms knal ik er echt een super sessie uit.

• Topic Starter Topic Starter
Alcohol is voor paupers.

Aas en sos voor de winnaars!

Lang niet zo veel meer als vroeger, maar ben niet vies van een fles goede whiskey of een fles vodka.

Eerst week in week uit... maar nu op oud en nieuw na al 4 weken niet en maak zwaar veel betere gains! Voor mij is het dus duidelijk :rolleyes: maar ga het zeker niet totaal opgeven...

Mensen die het hebben over katabool.. 1 glas doet daar niets aan. 1 glas is sowieso gezonder dan géén glas. Dat kan je van geen enkele andere drug zeggen (voor zover alcohol al als drug geclassificeerd kan worden).

Alcohol blijft een harddrug, of je er nu 1 of 10 glazen van drinkt. De grote verslavingsfactor blijft er altijd. Voor de rest klopt het dat alcohol gezond is kleine dosissen en werkt het zelfs geheugenverbeterend.

Laatst bewerkt:
Ja , elke dag . Soms eens een dag of twee , drie niet maar meestal wel .

Als ik zin heb, vind het niet zoveel aan.

Heeel af en toe een glaasje. Verneuk me lever liever met aas dan alcohol;)

Vooral de wat betere rums, gins en stevige kruidendranken als Chartreuse. Dus meer om van te genieten dan om te zuipen. Op zijn tijd wel lekker om echt door te halen maar meestal blijft het beperkt tot 1 of 2 glazen.

Goede trappist is ook nooit weg.

3 bier per week (of 2 bier en een rum-cola)

en heel soms wat meer, maar nooit als ik nog moet rijden (met de auto that is)

heb heel soms en dan vooral een ouzo'tje als ik grieks ga eten en dan een lekker glas samos (muscat)

nee zit met tableten dus drink nooit wel keer dronken geweest toen ik dacht ik neem geen tablete in dus drinke en was zo ziek toen ben ik gestopt voor altijd

Meestal vrijdag 1tje na werk, zaterdag opstap wel wat maar probeer te minderen :D Zie niet zoveel verschil trouwens met als ik niet uitga, maak nog steeds gains. Gewoon goed blijven eten..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Reacties
69
Weergaven
2.266
Reacties
90
Weergaven
11.438
Reacties