XXL Nutrition

Drinken jullie bier?

alleen in de vakanties, tijdens het jaar niet

Ja, maar het smaakt mij tegenwoordig niet meer:p

op z'n tijd is een biertje wel lekker maar ik ben niet zo'n supahdude die zuipt om erbij te horen :)

Alleen in het weekend nog 1 tegenwoordig voor het slapen gaan.

Rofl, superdude...
Onzinnige uitspraak als je het mij vraagt :S

waarom onzinnig, ben ik niet met je eens....

hij onderbouwd zijn antwoord tenminste;) en hij bedoeld er mee te zeggen dat hij niet drinkt zoals veel jongens van 15/16 jaar om stoer te doen want daar komt het toch op neer.

waarom onzinnig, ben ik niet met je eens....

hij onderbouwd zijn antwoord tenminste;) en hij bedoeld er mee te zeggen dat hij niet drinkt zoals veel jongens van 15/16 jaar om stoer te doen want daar komt het toch op neer.

Ja oke, maar ik drink dan zelf ook behoorlijk en dat doe ik absoluut niet om erbij te horen. Maargoed ik ben dan geen 15/16 meer.. Vrienden van mij zullen er eerder respect voor hebben als ik niet zou drinken, dit zal blijkbaar wel een uitzondering zijn ;)

Ik drink niet

ik drink veel te veel. 2 keer per week goed dronken (bijna altijd op bier) en de volgende dag een kater.
Niet echt goed voor het trainen. Ik geef er al zo veel voor op maar feesten gaat zolang ik student door.

Nopes:nope:, alcoholische drankjes zijn niet aan mij besteed...Lipton Ice en Vitamine drinkies bevolken mijn koelkast:zuip:.

Ja een biertje af en toe is wel lekker. Drink me nooit zat, ik gebruik ganja om van de wereld te raken :)

ja vorige week nog... en dan heb je er achteraf spijt van (ik dan).

Vooral als het (best) veel was...

normaal wel paar biertjes elke week maar vanaf sept nieuw voedingsschema en strikt aan houden. dus dan nuchter in de kroeg staan dan zien de dames er minder mooi uit dan door de pilsbril ,maarja!

ik ben de bier koning...

Ja ik drink bier, baco's, passoa en weet ik het allemaal.

ongeveer 2-3 keer per maand.

Enkel als ik uit ga :)

alleen als ik uit ga

btw billyangel. ik heb je brute afgemaakt met mijn level 8 brute xD terwijl jij level 16 bent haah.

Ook alleen als ik uitga.

Vroeger, als goede Brusselse student, ging er per week de nodige liters bier door me heen. Tegenwoordig is het een pak minder. Af en toe nog een pintje, maar liever een Leffe of Chimay.

Lol @ alle Noorderburen die bier vies vinden. Moest ik daar wonen zou ik dat ook vinden :D

Nu nog van de whisky afgeraken...

Terug
Naar boven