MuscleMeat

Droger worden

Bezoekers in dit topic

WesselG

Novice
Lid geworden
23 okt 2012
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
70kg
Vetpercentage
17%
Beste sporters.

Even een korte inleiding,

Ik ben sinds 2 weken begonnen met cutten om een stuk droger te worden, na gister een meting te hebben gedaan ben ik me gaan afvragen of ik het toch wel helemaal goed doe.

vetpercentage:21.6% ?????????????? (geen huidplooimeter )
kg:70
lengte:176
leeftijd:15

Mijn cutschema ziet er als volgt uit:
3x per week kracht training (splitschema 3 daags) en in de "rust dagen" mijn buik en een half uur intensief cardio, behalve op zondag.

In mijn voedingsschema ben ik 500kcal onder mijn behoefte gaan zitten 2600-500 = 2100. (dit zal ik ook posten om een duidelijker beeld te creeren)

Maar goed, dat meet ding gaf dus aan dat ik een percentage van 21.6% had, terwijl er toch wel wat lijnen (bijvoorbeeld op mijn buik) zichtbaar zijn.
Een paar weken terug gaf hij 26% aan dus nu zou je zeggen er is toch 5% af maar toch geloof ik het voor geen meter. Het verschil een kilo's is trouwens 3.5kg.

Ik ben bang nu dat ik puur spieren aan het verbranden ben en die kilo's gewoon lichaamsvocht zijn.

Nu weet ik dat jullie gaan zeggen "ach zeik toch niet en ga eerst flink massa aankomen omdat je anders als een kip er uit komt te zien" maar ik zou heel graag willen weten of ik goed bezig ben (in de cut dan) of dat het helemaal verkeerd gaat)

P.S. (waar geen naam staat in het voedingsschema is een shake )

Ik hoor graag of er een fout/probleem zit in dit schema en zoja waarom, Gr Wessel.
 

Bijlagen

  • wessel voedingsschema.xls
    226,5 KB · Weergaven: 52
4,4% in een paar weken? Elektronische vetmeter zeker?
 
Ik wil op dieet, zei de paling tegen de anaconda ..
 
Cutten ? wil je nog minder dan je kleine zusje wegen?
 
haha ik snap wat jullie zeggen maar ik vind mezelf helemaal niet zo "skinny", ja mischien vergeleken met jullie :p en het is inderdaad een elektronische vetmeter.

Gr Paling
 
Cutten doe je om je spieren beter te laten uitkomen betekent dus dat je wel spieren moet hebben anders blijft het er crappy uitzien.
 
Iemand van jou leeftijd moet niet eens cutten.

En je cut ook nog eens verkeerd door zowel -500 kcal te doen en cardio.

Pick one, not both.

Die weegschalen deugen sowieso niet, dus trek daar niks van aan.
 
Back
Naar boven