2050
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anavar gaat je niet bepaald droger maken.. Je krijgt er Droge spiermassa zit een verschil inAls je droger wilt staan tege de zomer neem dan clenbuterol, dnp, efi, één van die dinges & anavar zou ik persoonlijk op 80mg doseren.
Anavar maakt je wel droger. Net zoals winstrol, primo, etc krijg je minder onderhuids vocht waardoor je spier harder eruit zien.
Uiteraard heeft dat pas zin wanneer je al wat lager in je vet% zit.
Droger uitzien.. Je gaat nooit vet verbranden met anavar primo of winstrol etc.. Daar zijn anabolen niet geschikt voor.
no offence ceaser milan.
maar ik heb nadrukkelijk vermeld: objectieve mening ....
begrijpend lezen is nog steeds een vak apart, merk ik toch....
verder nog een punt,koekert?
je zegt het zelf.. Een mening. Iets als een objectieve mening bestaat niet. Een mening is per definitie subjectief.
Gr
How,dit is niet voor ruzie te maken.
Al wat ik wou weten was hoelang ik droog zou worden.
Heb al genoeg gelezen dat mannen met 40 mg dagelijks goede resulaten hebben behaald.
Heb zelfs iemand zijn logje gelezen die 2x 10 smorgens en 2x 10 savonds na 6 weken van 85 naar 91 kg is gegaan, of hij moest alles uit zijn duim hebben gezogen.
Ik verwacht zoiets niet natuurlijk maar al wat ik wil ik van 13% vet naar 11 gaan en geloof me ik cut al 3 maand en zit nog maar aan 1800 kcal dagelijks en verbuik met cardio dagelijks 500 en dat helpt echt geen ....... dus enkel voeding is bs,srry dat ik het zo zeg maar met voeding enkel kan je je doelstellingen echt niet behalen.
How,dit is niet voor ruzie te maken.
Al wat ik wou weten was hoelang ik droog zou worden.
Heb al genoeg gelezen dat mannen met 40 mg dagelijks goede resulaten hebben behaald.
Heb zelfs iemand zijn logje gelezen die 2x 10 smorgens en 2x 10 savonds na 6 weken van 85 naar 91 kg is gegaan, of hij moest alles uit zijn duim hebben gezogen.
Ik verwacht zoiets niet natuurlijk maar al wat ik wil ik van 13% vet naar 11 gaan en geloof me ik cut al 3 maand en zit nog maar aan 1800 kcal dagelijks en verbuik met cardio dagelijks 500 en dat helpt echt geen ....... dus enkel voeding is bs,srry dat ik het zo zeg maar met voeding enkel kan je je doelstellingen echt niet behalen.

.Je zegt het zelf.. een MENING. iets als een objectieve mening bestaat niet. Een mening is per definitie subjectief.
gr

.
?