Fitness Seller

droog voor hoelang met anavar

Anavar gaat je niet bepaald droger maken.. Je krijgt er Droge spiermassa zit een verschil in :) Als je droger wilt staan tege de zomer neem dan clenbuterol, dnp, efi, één van die dinges & anavar zou ik persoonlijk op 80mg doseren.

Anavar gaat je niet bepaald droger maken.. Je krijgt er Droge spiermassa zit een verschil in :) Als je droger wilt staan tege de zomer neem dan clenbuterol, dnp, efi, één van die dinges & anavar zou ik persoonlijk op 80mg doseren.

Anavar maakt je wel droger. Net zoals winstrol, primo, etc krijg je minder onderhuids vocht waardoor je spier harder eruit zien.
Uiteraard heeft dat pas zin wanneer je al wat lager in je vet% zit.

Anavar maakt je wel droger. Net zoals winstrol, primo, etc krijg je minder onderhuids vocht waardoor je spier harder eruit zien.
Uiteraard heeft dat pas zin wanneer je al wat lager in je vet% zit.

Droger uitzien.. Je gaat nooit vet verbranden met anavar primo of winstrol etc.. Daar zijn anabolen niet geschikt voor.

Droger uitzien.. Je gaat nooit vet verbranden met anavar primo of winstrol etc.. Daar zijn anabolen niet geschikt voor.

Anabolen in het algemeen verhogen je stofwisseling dus je zal wel sneller vet verbranden met AAS mits je dieet ook in orde is.
Tren en anavar vind ik wel goed voor de vetverbranding, vooral in combinatie werd ik groter, droger en sterker terwijl ik boven onderhoud at.
Bij tren is het trouwens zo, hoe hoger de dosering hoe hoger de vetverbranding. Weet ik uit eigen ervaring en Da Real die op 1 gram tren only zat heeft dit ook eens gezegd.

no offence ceaser milan.
maar ik heb nadrukkelijk vermeld: objectieve mening ....
begrijpend lezen is nog steeds een vak apart, merk ik toch....
verder nog een punt,koekert?

Je zegt het zelf.. een MENING. iets als een objectieve mening bestaat niet. Een mening is per definitie subjectief.

gr

• Topic Starter Topic Starter
How,dit is niet voor ruzie te maken.
Al wat ik wou weten was hoelang ik droog zou worden.
Heb al genoeg gelezen dat mannen met 40 mg dagelijks goede resulaten hebben behaald.
Heb zelfs iemand zijn logje gelezen die 2x 10 smorgens en 2x 10 savonds na 6 weken van 85 naar 91 kg is gegaan, of hij moest alles uit zijn duim hebben gezogen.
Ik verwacht zoiets niet natuurlijk maar al wat ik wil ik van 13% vet naar 11 gaan en geloof me ik cut al 3 maand en zit nog maar aan 1800 kcal dagelijks en verbuik met cardio dagelijks 500 en dat helpt echt geen ....... dus enkel voeding is bs,srry dat ik het zo zeg maar met voeding enkel kan je je doelstellingen echt niet behalen.

Heb al genoeg gelezen dat mannen met 40 mg dagelijks goede resulaten hebben behaald.
Heb zelfs iemand zijn logje gelezen die 2x 10 smorgens en 2x 10 savonds na 6 weken van 85 naar 91 kg is gegaan, of hij moest alles uit zijn duim hebben gezogen.
Ik verwacht zoiets niet natuurlijk maar al wat ik wil ik van 13% vet naar 11 gaan en geloof me ik cut al 3 maand en zit nog maar aan 1800 kcal dagelijks en verbuik met cardio dagelijks 500 en dat helpt echt geen ....... dus enkel voeding is bs,srry dat ik het zo zeg maar met voeding enkel kan je je doelstellingen echt niet behalen.

Geloof maar alles wat "je leest" en wees maar EIGENWIJS:thumbs:

En waar is die link nu ??

Laatst bewerkt:

Sorry hor maar als dit serieus is, dan weet je dus egt niet waar je mee bezig bent!
Dit slaat toch wel egt alles. ???

Vind hem niet meer,ben aant zoeken,weet dat ik er via dit forumop ben gekomen omdat er zoveel discussies waren over de doseringen en dat er iemand zei dat de ideale doseringen tussen 30 en 50 lag want alles daarboven is overbodig enwordt tochniet opgenomen en die link zat erbij maar vind dat niet meer terug. Kga blijven zoeken tot ik hem heb,volg dit topic maar ;).
@ Denni s: ik weet wel waar ik mee bezig ben.
Al 3 maand 1800 kcal, 180g eiwitten, 200 carbs en 60g vetten en dit helpt helemaal niets,geloof me maar.
Voeding is een start en als die niet juist zit haal je ookniets maar om de resulaten met voeding te halen is een sprookje,dat is mijn mening.

Probeer eens een weekje terug meer te eten.

Je zegt het zelf.. een MENING. iets als een objectieve mening bestaat niet. Een mening is per definitie subjectief.

gr

als het grammaticaal zo moet "baksteen",ok.:windup:
laten we even voorop stellen, dat dit een internetsite is, ipv een tentamen ok???
terzijde, dat zo een opmerking van jouw, mij beweegt een reactie te plaatsen... puur en enkel alleen al, omdat het mij irriteert als mensen zich superieur voelen op basis van nonverbale communicatie.

maar goed,

grammaticaal onjuist mijnerzijds. :(
durf ik toe te geven, subjectief is respectelijk "eigen ervaring" doorvoeren op leidend voorwerp.
bedoel je dat jongen? dat het gekleurd in contrast staat met mijn interpretatie?....
als jouw vigerende kennis binnen het kader van ABN, jou een beter gevoel geeft, om iemand te verbeteren, dan.....:o
mag je van mij winnen, koekert.

objectief is ook feitelijk,
op basis van feiten,
en als je overziend (of het eindigd als voltooid deelwoord op een `t´) laat ik ff in het midden, heb geen zin in kofschip)
het geheel bekijkt, zoals mensen zich presenteren op dit forum. dan weet je feitelijk gezien, dat het wellicht een "te" gehaaste overweging is geweest voor TS.
om bij deze (op TS slaande) stats een vorm van kuur toe te passen.

mijns inziens, neigen mensen te snel naar "spul" -
(hetgeen enkel als katalysator functioneert als je 100% dedicated bent)
- dan eigenlijk goed voor hun is. daar hun verwachting groter is dan het, op het einde van een kuur, behaalde doel.

dus TS ik denk nog steeds,
dat er meer vorderingen in het eetschema kunnen liggen, dan in de "directe" aanpak op basis van het kuren

Klopt wat je zegt maar tot december vorig jaar at ik 3500 kcal per dag om de 2 uur eten.
Dat is niet evident hoor en ik stond op een gegeven moment op 84,5 kg maar vetpercentage 15% en vond ik persoonlijk niet mooi.
Heel de dag volvreten is ook niet echt gezond hoor dus probeer ik nu juist maar een hulpje te gebruiken om het iets gemakkelijker te maken ;).
Maar zoals ik al zei zijn alle reacties welkom en alle hulp ook.
Nu weet ik al dat ik niet veel mag verwachten van 30 mg of 40 mg anavar maar ik wil mij zeker niet volstoppen met 80 mg en dan haaruitval krijgen of vol acne staan.
Iest zal het zoiezo wel doen op 40 mg en iets is al genoeg voor mij.
Ik ben trouwens persoonlijk zel tevreden over mijn gewicht maar niet over mijn vetpercentage dus dat is mijn grote probleem momenteel.

Beachboy of niet, i don't care
anavar of winstrol zal je er fysiek beter doen uitzien (want dat is toch jouw vraag hé)
wil je toch nog een beetje massa ga dan voor winny
Bang van sides : anavar, maar verhoog het naar min. 60-80mg/pd! tenzij je echt aanleg hebt om haar te verliezen of acné te krijgen moet je je geen zorgen maken.
30-40 is te weinig!
Het mag dan al geen vet verbranden, je gaat er toch harder uitzien.
Op zen best vanaf 4-5 weken van je kuur tot ca 1 maand erna. Daarna gaat de hardheid geleidelijk weg.
Beetje weggegooid geld en tijd, maar voor jouw doel haalbaar
Test E 250mg 12weken met winny als kickstart gaat je veel meer opleveren!
just my 2 cents.
grtz.

Ga je eens verdiepen in het schommelen van carbs. Bijv. 250, 100, 50, 0, 350,100.

Of zo ma laag di laag woensdag middel. Do laag vr laag. Za refeed van 4 uur waarin je boven onderhoud eet. Dus in deze 4 uur 400-500 gram carbs. En dan zo 50 Gr. Of lager.

Carbs zijn nu te hoog. Dus carbs omlaag eiwitten en vetten omhoog. Plus minimaal 1 keer per een een refeed om je verbranding hoog te houden en een piek in je hormoonwaardes te krijgen.

Volgens mij ligt het ook aan het feit dat je nooit refeeds hebt gehouden dat je nu niet meer afvalt op 1800 kcal.

Of doe Intermittent Fasting :)

Kan je aub die refeed nog eens uitleggen want dat begrijp ik niet goed?

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 11:54 ----------

En blijft die harheid maar 1 maand.
waarom zeggen ze dan spieren die je met anavar eventueel wint blijven vrijwel permanent zitten?

Amai die refeed is een hele boterham.
Moet het nog eens lezen want begrijp het niet zo goed.
Maar wat ik dus nu het beste moet doen bv is:
Maandag= 100 carbs
Dinsdag= 100 carbs
Woensdag= 200 carbs
Donderdag= 100 carbs
Vrijdag = 100 carbs
Zaterdag= tot aan training bijna niets carbs,voor de training maaltijd met 50 carbs en na de training op 4 uur tijd 2200 kcal met 400 g carbs binnen stompen.
Zondag= 100carbs.

Klopt dit zowat????
Wat bedoelen ze juist met die dextrose inname want die begrijp ik niet goed?

Terug
Naar boven