joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er best oke uit, alleen de maaltijd van 11.45 bevat al bijna de helft van je totale aantal kcal.
Misschien dat nog wat beter verspreiden zodat je elke paar uur +- 300 kcal binnen krijgt.
alleen die 700 kcal, die je hierbij optelt is dat je avondeten?
Gok dat je die dan overschat.
Je kan het ook zo eerst proberen natuurlijk.
Denk niet dat je avondeten 700 kcal is![]()
Toch proberen je kcals beter bij te houden (dat avondeten).
Carb cycling doen? Al geprobeerd? En anders een tijdje op onderhoud eten en dan terug verlagen, fatburner toevoegen?
Ook je kcals herberekenen, wat je toen at telt nu niet meer sinds je wel wat gewicht verloren bent!
+10
Je lichaam went binnen een enkele weken aan je nieuwe dieet. Daarna heeft het zich zo aangepast dat zelfs ik met 2000kcal per dag gewoon stil blijf staan met afvallen terwijl dat 1000kcal onder mijn onderhoud is.
Carb cycling is the way to go.
Andere dieeten zijn leuk, maar ga je in meeste gevallen geen bizarre shapes mee creeeren.
dus om en om high en low carb dagen? no carb gaat me niet lukken aangezien ik eet wat de pot schaft.
Wat voor koolhydraat waardes zou jij dan voorstellen voor iemand die 75kg weegt? lees zelf op internet dat er op lowcarb dagen ongeveer 2gr per kg lichaamsgewicht genuttigd mag worden, dis zou dus 150 zijn (wat relatief nog hoog is vind ik).
Nee ik zou niet 2 daagse cyclus houden. Minimaal 3 daagse.
Als je gevorderd bent kan je een weekelijkse cyclus maken, maar weet niet of dat zo veel meer doet.
150gr koolhydraten is helemaal niet veel op je high carb day hoor, dat is maar 600kcal!
Je moet gewoon zorgen dat je je carbs timed. Dus om de 2,5uur.
f.

Kcals 200 kCals verder schrappen aan carbs, refeeden met vakantie en doorgaan.
Als je daarna niet elke week 0,5 kg afvalt verlaag je je inname verder met 200 kcal per dag...
Is al met honderden studies bewezen dat het energiebalansverhaal gewoon klopt...
Als er anderzijds is geobserveerd door trainers heeft dat met andere factoren te maken waarschijnlijk...
Wat voor type dieet je verder kiest kan je zelf weten...
Ga eerst eens fatsoenlijk aan cardio doen voordat je al die omslachtige methodes hier probeert.
Eet op onderhoud, minimaal 4x per week 500 a 600 calorieën verbranden met cardio. (Meer mag ook)

.....
Of je nou 4 x 500 kcal extra verbrand of 4 dagen 500 kcal minder eet.
Zijn doel is afvallen dus hoe hij dat bereikt maakt niet zo veel uit.
Is aan hem om te kiezen welke methode hij chiller vind![]()
Als iemand werkelijk 500 kcal onder onderhoud eet dan valt hij af. Punt.
Basis fysiologie. Dat iemand niet afvalt betekend gewoon dat hij of toch meer eet dan zijn schema zegt, of zijn voedingswaarden in zijn schema voor zijn producten niet kloppen, of hij minder actief is dan ingevuld, of zijn geschatte BMR of totale energie verbruik overschat zijn.
Na een tijd cutten zakt je metabolisme (en je spiermassa) en zal je met minder calorieën gelijk blijven op gewicht.
Je lichaam past zich gew
Als iemand werkelijk 500 kcal onder onderhoud eet dan valt hij af. Punt.
Basis fysiologie. Dat iemand niet afvalt betekend gewoon dat hij of toch meer eet dan zijn schema zegt, of zijn voedingswaarden in zijn schema voor zijn producten niet kloppen, of hij minder actief is dan ingevuld, of zijn geschatte BMR of totale energie verbruik overschat zijn.
dan klopt het toch wat philippe hieronder zegt?
Denk inderdaad dat ik me onderhoud wat moet verlagen..