AndroidHealthClinic

Droogtrainen

Rho

Novice
Waardering
0
Hey allemaal, compliment voor deze site, ik geloof dat dit mijn eerste post is omdat ik altijd alleen maar lees ;)

mijn voornemen voor 2007 is zoveel mogelijk vet verbranden. ik doe al ruim een jaar aan cardio maar heb nooit echt een voedingsschema aangehouden. nu in december is mijn vetgehalte weer gestegen omdat ik niet ben weze fitnessen en daarnaast veel gegeten en gedronken heb - geen probleem voor de rest...

globaal gezegt is dit mijn voedingsschema

7.15: ontbijt 2 bruine broodjes pindakaas en kop koffie
11 uur: kop koffie
13 uur: lunch 4 bruined boterhammen, is heel verschillend wat beleg betreft, (van zoetigheid tot vleeswaren/salades - (ei/bieslook en kipkerrie)) een een glas melk
14 uur: 2 appels
18 uur: avondeten - aardappels/pasta met groente en vlees
20.30 kop koffie met koekje erbij :P

ik fitness 2 a 3 keer per week en hierbij doe ik 30 minuten cardio per keer 15 min cross train lvl 7 80-85 rpm en 15 mins rennen 0-9 min 13 km/u - 9-11 min 14 km/u - 11-13 min 15 km/u en 13-15 16 km/u
na de cooling down is mijn hartslag tussen de 115-130
hierna ga ik een aantal krachtoefeningen doen, mijn armen, borst en buikspieren.
moet ik mijn rugspieren ook trainen of wordt die wel voldoende getraint met cross training en rennen?

mijn gewicht is 80 kg bij lengte van 1.86 m, geen idee wat mijn vet % is :D
ik zorg dat ik minimaal 1.5 L. water per dag drink

is dit een goed schema??

bedankt :cool:

Tussen je ontbijt en je lunch zit veel te veel tijd zonder eten.
Sowieso kan het lezen van de stickies in de voedings-sectie geen kwaad zo te zien.

Ja, rug moet je apart trainen. Die cross-trainer kun je toch niet serieus als een training zien? Daarnaast zou ik nog willen zeggen: TRAIN JE BENEN... Als je wil verbranden, moet je niet de grootste jongens in je hele lichaam overslaan, lijkt me...

• Topic Starter Topic Starter