Fitness Seller

Drugs gebruik

hcrmx

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
92kg
ik train nu paar maandjes 3/4 keer in de week puur kracht
nu is mijn vraag af en toe een pilletje ( xtc ).. in het weekend kan dat kwaad?! natuurlijk is het sowieso slecht maar mijn vraag is hoe zit het met de spieropbouw en dat soort dingen is het erg schadelijk voor je spieren of valt het wel mee?

ben benieuwd ;)

Is zeker niet bevorderend, denk vooral omdat je weinig voedsel door ej strot krijgt tijdens en de dagen na de trip

je kunt jezel toch dwingen?

vaak bestaat mijn zondag uit heel veel eten! haha

weinig slaap, hoge hartslag, weinig normaal voedsel, amper rust omdat je zo een hele avond en ochtend wakker blyft..oftewel katabool as ****...maar wel lekkerrrr maar beter niet doen bro

achja ik doe X zon 5-10x per jaar, het is niet egt dat ik veel doe :P

Zaterdag goed eten dan s'avonds even los en Zondag wat makkelijk eten naar binnen werken. Goedemorgen, kwarkje, paar volkoren boterhammen, scheppie whey en 'de pot' kan zo nu en dan makkelijk.

Alleen zou ik op Maandag geen benen trainen mocht je dik hebben lopen stampen....

Vind 5 -10x per jaar toch nog best veel hoor. ;)

Zou het bij max 4 doen dan, eens per 3 maanden...

anyway, beter hou je het bij naar de klote gaan op bier :D

Als je toch gebruikt , vitamine C pillen van tevoren en na gebruik , de dag erna goed eten , dan beperk je al veel schade.

achja ik vind het meevallen daar men alcohol gebruik <20% is van de gemiddelde jongere

alcohol is natuurlijk ook gewoon een harddrug helaas vergeten de meeste mensen dat of willen ze het gewoon niet weten

jah ze kunne alcohol ook beter naar 18 halen, en frituur naar een jaar of 12 doen, jammer dat dit nooit haalbaar zal zijn , zou je nooit geen dikke kinderen/jongeren meer hebben, of naja altyd wel een gedeelte natuurlijk maar niet meer zonder dat ze er zelf voor kiezen

jah ze kunne alcohol ook beter naar 18 halen, en frituur naar een jaar of 12 doen, jammer dat dit nooit haalbaar zal zijn , zou je nooit geen dikke kinderen/jongeren meer hebben, of naja altyd wel een gedeelte natuurlijk maar niet meer zonder dat ze er zelf voor kiezen

word er soms wel moe van dat sommige (jongere) mensen die ik ken zich helemaal de pl**ris zuipen ieder weekend en onder tussen met een wijzend vingertje naar de 'harddrugs' gebruikers staan te wijzen van kijk hoe slecht die bezig zijn.

jah ken ze ook, heb er 1 in men ''groep'' zitten,
had 2 weken geleden zitten zeuren jah als dit zo door gaat stap ik uit de groep blabla, en zelf elk weekend 3x dronken zijn.

antwoord wat hij kreeg was dan ook; moet je doen.

Is alcohol niet veel slechter voor je spieren dan een x een pilletje?

Is alcohol niet veel slechter voor je spieren dan een x een pilletje?

In theorie is alcohol slechter, alleen bedenkt maar eens hoeveel kcal je verbrand door een pil wat je niet eet. En de side effects de dagen erna.

Ik ga elke zaterdag gewoon keihard drinken in de stad en heb zeker wel goede gains, maar vast niet optimaal... boeie.. ik heb ook een leven :)

denk dat je beter X dan dronke ken worden

Terug
Naar boven