AndroidHealthClinic

Drugs gebruik

De week voor je gebruikt verlies je en moet je de week erna terug overdoen. Dat is mijn ervaring.

Het is heerlijk maar egt een aanval op je eigen lichaam die 10x per jaar zou ik laten 4x per jaar max is voor mij persoonlijk maar heb het inmiddels al 2 jaar niet meer gedaan:P

Als jij elke keer niet eet en niet goed drinkt en de hele nacht doorhaalt en weet ik het wat in je pil hebt zitten en weet ik het hoeveel neemt, dan zal het slechter zijn dan wanneer je overdag met genoeg gezond eten, een degelijk supplement loading protocol en goed drinken een enkele 100% mdma pil van een getestte batch neemt.

Net als dat er een groot verschil zit tussen 2 biertjes op de zaterdagavond na een goed avonddiner of het hele weekend jezelf klemzuipen.

Alcohol en tabak zijn schadelijker dan cannabis en xtc. Dit blijkt uit een Brits onderzoek dat is gepubliceerd in de jongste editie van het medisch tijdschrift The Lancet, meldden Britse media vrijdag.

Alcohol zou slechts iets minder gevaarlijk zijn dan heroïne en cocaïne. Net als xtc is ook lsd volgens de onderzoekers een relatief veilig middel. Cannabis zou gevaarlijker zijn dan xtc, lsd en de partydrug GHB, maar minder schadelijk dan tabak.

Wetenschappers van de Universiteit van Bristol gebruikten drie factoren om vast te stellen hoe gevaarlijk een drug is: lichamelijke schade, de kans op verslaving en de sociale effecten van het drugsgebruik. Experts werd gevraagd twintig verschillende soorten drugs op deze punten te beoordelen.

Heroïne en cocaïne kwamen als meest schadelijk naar voren, gevolgd door het slaapmiddel barbituraat en straatmethadon. Alcohol staat op nummer vijf, tabak op negen en cannabis op elf. Xtc staat bijna onderaan de lijst.

xtc is niet zo'n groot probleem lijkt me, zolang je het maar af en toe een keer doet.
alcohol is dus veel schadelijker.

Cannabis zou gevaarlijker zijn dan xtc, lsd en de partydrug GHB, maar minder schadelijk dan tabak.

.

Meten met 2 maten? Gevaarlijk en schadelijk zijn twee verschillende dingen.
En hoe definieren zij gevaarlijk? Gevaarlijk vanwege het verslavingsrisico? Gevaarlijk vanwege het risico op overdosis?

Weer zo'n nietszeggend onderzoek dus, we weten allemaal dat die middelen slecht voor je zijn en door ze zo te categoriseren rechtvaardigd het voor sommige mensen alleen maar hun slechte gewoonte omdat hun middel laag op de lijst staat.

Er was toch laatst ook zo'n onderzoek dat XTC je hersenen laat krimpen met 10% ofzo?

X alleen in de Cut bro.. Ga je hard van..

Bier heb je misschien een dag een kater van (afhankleijk hoe ver je gaat en de persoon), sommige drugs kan je je dagen down van voelen (waardoor je eetgewoontes naar de klote gaan).
Kwestie van plannen, voorbereiden, en zelfbeheersing.

Net alsof je normaal snachts wel zo veel eet ???

Vantevoren en volgende dag gewoon weer gezond doen, geloof echt niet dat wat mdma de progressie van een week te niet doet.
Zou alleen de middag ervoor niet gaan sporten, dat is redelijk nutteloos zonder mogelijkheid voor herstel.

Staat trouwens in wetenschap, dus kom eens op met die onderbouwing.

Zolang je goed eet en water drinkt is het geen probleem. Herstel(hersenen) van XTC duurt 6-12 weken dus 4-8 x per jaar zou de max zijn.. Van te voren en erna goed eten. Micellar caseine shake van te voren zou misschien wel nuttig zijn tegen spierafbraak.. Voor en na spacen 300mg ALA schijnt ook erg goed te zijn icm een multivit.

gewoon een paar speed bommetjes erin. Goed blijven eten en dan is kijken hoe droog je staat de week daarna!

altijd dat gezeik over drugs.
Ik denk dat het minder slecht voor je is om op een avond een pilletje te nemen en voor de rest met je flesje water te staan dan dat je je helemaal de t*fus indrinkt.

Tis allemaal nie goed voor gewoon in een hoekje gaan zitten jongens en langzaam doodgaan! Niet teveel knipperen met je ogen anders mis je teveel van het leven;)

Zolang je goed eet en water drinkt is het geen probleem. Herstel(hersenen) van XTC duurt 6-12 weken dus 4-8 x per jaar zou de max zijn.. Van te voren en erna goed eten. Micellar caseine shake van te voren zou misschien wel nuttig zijn tegen spierafbraak.. Voor en na spacen 300mg ALA schijnt ook erg goed te zijn icm een multivit.

En wat is de schade voor je hersenen bij vaker gebruik?

Vooral op lange termijn is volgensmij nog weinig bekend.

er is gewoon vrij weinig over bekend en daar zal ook niet veel verandering in komen. wie zou de onderzoeken moeten financieren, de overheid?
allemaal speculaties hier over hoe slecht het nou voor je is.
drugs zijn over het algemeen gewoon slecht voor je, dit is uiteraard wel erg dosis afhankelijk.
verschil met alcohol is dat je daar begint bij 0 en ook na paar biertjes kunt stoppen, met x begin je gelijk te knallen (al kun je met x natuurlijk ook rustig aan doen, maar denk dat het verschil wel duidelijk is). Daarbij is er ook gewoon veel meer bekend over de gevolgen van alcohol.

X is zoveel vetter dan alcohol, maar imo wel wat riskanter bij frequent gebruik met het oog op eventuele neurotransmissie regulatie verneuking

Terug
Naar boven