Fitness Seller

Drugs gebruik

Snap niet hoe mensen altijd met die fabeltjes komen dat er allerlei extra toevoegingen in pillen zitten tegenover puur mdma kristal, enigste verschil is het bindmiddel en de kleurstof. Een enkele keer komt het voor dat er speed of caffeine of gevaarlijke stoffen als pma/mcpp maar dit bij minder dan 5% van pillen die hedendaags getest worden. Een 2-3 jaar terug heerste er een mdma tekort, toen was er een periode wel veel mcpp vervuilde pillen op de markt, maar is al lang weer bijgetrokken.

Een overdosis mdma/XTC is bijna onmogelijk, je zal eerder sterven van uitdroging/overhitting, dit is echter geen letterlijke overdose.

Snap niet hoe mensen altijd met die fabeltjes komen dat er allerlei extra toevoegingen in pillen zitten tegenover puur mdma kristal, enigste verschil is het bindmiddel en de kleurstof. Een enkele keer komt het voor dat er speed of caffeine of gevaarlijke stoffen als pma/mcpp maar dit bij minder dan 5% van pillen die hedendaags getest worden. Een 2-3 jaar terug heerste er een mdma tekort, toen was er een periode wel veel mcpp vervuilde pillen op de markt, maar is al lang weer bijgetrokken.

Een overdosis mdma/XTC is bijna onmogelijk, je zal eerder sterven van uitdroging/overhitting, dit is echter geen letterlijke overdose.
Idd vooral omdat mensen dit vaak combineren icm met alcohol waardoor ze nog sneller uitdrogen en niet doorhebben dat ze aan het uitdrogen zijn tot het lichaam zich gewoon niet meer aankan...

nog een voorbeeld, iemand hier uit dorp is ook op IC geweest door een overdosis , of naja het is goed gegaan natuurljik maar die had wel genoeg gedronken..

dat hij zo dom was om zelf moord proberen te plegen ( 5 rode eekhoorns oid in 1x @ <50kg)

maar die heeft ook geluk gehad

moet kunnen, volgens sommige op het forum gebruiken de prof's ook dagelijks coke en xtc/heroine om de pijn van blessures/pijntjes tegen te gaan.

:roflol:

hahah jah <50kg jah hij doet ook niets iets van fitness/bb ofzo gewoon skinny guy en hij is 17

niet meer doen want in wekend heb je meestal 2 dagen om te rusten van een week traine als je dan je lichaam moe maakt omdat je niet kan slapen en je ritme versoord denk ik niet dat het dan echt goed is voor je herstel en dat je de maandag en dinsdag niet 100% alles kan geven/ en xtc is ook nog slecht voor je m.v.g sebastiaan

ik nam x in combi met bcaa en shakskes mee in de koffer whey/caseine merkte dag ernaa dat ik ****ing shredded stond zonder teveel spierverlies ( het kom bij je eerste training direct weer bij) ;)

Mensen als jij verdienen een goed pak slaag en een paar jaar in een instelling om een heropvoeding te krijgen. Zeggen dat een overdosis MDMA bijna onmogelijk is, wat een kansloze kerel ben jij. Zo'n uitspraken doe je al helemaal niet als er mensen meelezen die advies willen IVM drugs.

Ik ga niet ontkennen dat het vaak overroepen wordt dat er slechte pillen bestaan, die kans is heel erg klein. Maar een overdosis MDMA heb ik al te veel mensen door in zware problemen zien geraken, ja, dan ging het om MDMA van goede kwaliteit. Te veel MDMA nemen kan hele zware gevolgen voor je hebben, als je dat ontkent heb je echt helemaal geen verstand.

Zeker omdat jij het veralgemeent naar iedereen, dus ook iemand die pas begint met nemen. Het is niet omdat jij niet van dat spul kan afblijven en er dus al een grote tolerantie voor hebt dat dat voor iedereen geldt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven