Fitness Seller

Drugs gebruik

Dat is mn vraag toch niet?
Of bedoel je dat de gevolgen vergelijkbaar zijn?

En wat is de schade voor je hersenen bij vaker gebruik?

Vooral op lange termijn is volgensmij nog weinig bekend.

Lange termijn schade oa geheugen verlies. slecht korte termijn geheugen. Niet genoeg serotonine aanmaken waardoor je tegen depressie aan kan gaan zitten.
Niets staat vast. De meeste meetbare schade zoals de welbekende gaten in je hersenen zijn met vervuilde XTC pillen (MDMA + Speed en ander stims zelfs caffeine richt icm MDMA aardig wat schade aan) Wanneer je gewoon puur geteste pillen kan krijgen valt het allemaal reuze mee..

Maar als je safe wilt zijn zou ik gewoon iig 6 weken ertussen laten.. 2mg per kilo lichaamsgewicht is de optimale dosis meer dan dat is alleen maar meer side effects.

Beter gebruik je gewoon ghb... kan ook nog een positieve invloed hebben op je spiergroei..

Je weet tegenwoordig echt niet hoe die xtc pillen worden gemaakt. Tegenwoordig zou er andere stoffen erbij zitten die nog meer schadelijk zijn voor het lichaam dan alleen xtc. Op dat punt moet je dus zowiezo overwegen om te stoppen.

Je weet tegenwoordig echt niet hoe die xtc pillen worden gemaakt. Tegenwoordig zou er andere stoffen erbij zitten die nog meer schadelijk zijn voor het lichaam dan alleen xtc. Op dat punt moet je dus zowiezo overwegen om te stoppen.
Of het laten testen ;)

Ik heb ook aardig wat drugs gebruikt en alle feesten afgegaan.
En ik kan je vertellen dat nadat ik gestopt was met de drugs pas echt ben gaan groeien.

Dus als je echt sireus wilt trainen kan je het denk ik beter laten liggen, maar ben wel van mening dat als je het eens een keer in een jaar doet dat het best kan.
Maar kies dan bijvoorbeeld voor pure MDMA kristallen inplaats van pillen, in pillen zit vaak een hoop rommel en ook vaak speed en dat vreet je lichaam echt op

Naar aanleiding van de berichten daar onder zou mediteren tijdens het stuiteren dat dan weer kunnen verminderen? :D

Meer van zulke onderzoeken zijn welkom! Kan het originele artikel helaas niet lezen.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 11:20 ----------

Zo'n hoog cortisol niveau is trouwens niet alleen vervelend voor bodybuilding, maar ook echt giftig en kan voor hersenbeschadiging zorgen.

Bier is gewoon vochtafdrijvend
en xtc en al die chemische troep is super vochtafdrijvend en spierafbrekend.
Kom je totaal niet hard van te staan , lijkt alleen zo.

Mijn tip : Ofwel BB ofwel Skinnypartyboy

Naar aanleiding van de berichten daar onder zou mediteren tijdens het stuiteren dat dan weer kunnen verminderen? :D

Meer van zulke onderzoeken zijn welkom! Kan het originele artikel helaas niet lezen.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 11:20 ----------

Zo'n hoog cortisol niveau is trouwens niet alleen vervelend voor bodybuilding, maar ook echt giftig en kan voor hersenbeschadiging zorgen.
Cortisol -> hersenbeschadiging komt oa. door een energiecrisis die in onderzoek sterk gereduceerd kon worden door ATP supplementatie ik weet alleen niet meer wat ze daarvoor precies gebruikten.

Misschien helpt creatine?

Tis allemaal nie goed voor gewoon in een hoekje gaan zitten jongens en langzaam doodgaan! Niet teveel knipperen met je ogen anders mis je teveel van het leven;)

Dit! Wel blijven genieten van het leven. Hoe je dit invult (junken, drugs, drank, whatever) moet je zelf weten, maar overdrijf niet. Maar laat niet al het leuke schieten voor BB.

je kunt jezel toch dwingen?

vaak bestaat mijn zondag uit heel veel eten! haha

Kan, maar je darmperistaltiek (en spijsvertering in het algemeen) is een paar dagen van slag. Je neemt weinig voedingsstoffen op. Ook al eet je goed...

Verhoogde kans op dementie door XTC is pas echt naar

Ik heb ook aardig wat drugs gebruikt en alle feesten afgegaan.
En ik kan je vertellen dat nadat ik gestopt was met de drugs pas echt ben gaan groeien.

Dus als je echt sireus wilt trainen kan je het denk ik beter laten liggen, maar ben wel van mening dat als je het eens een keer in een jaar doet dat het best kan.
Maar kies dan bijvoorbeeld voor pure MDMA kristallen inplaats van pillen, in pillen zit vaak een hoop rommel en ook vaak speed en dat vreet je lichaam echt op
Klopt zit vanaaf lekker aan de m en voel me dan veel minder verrot de volgende dag en als ik XTC of Speed opheb je voelt aan je lichaam dat het shit opvreet....

altijd dat gezeik over drugs.
Ik denk dat het minder slecht voor je is om op een avond een pilletje te nemen en voor de rest met je flesje water te staan dan dat je je helemaal de t*fus indrinkt.

Als ik zuip ben ik een halve kilo zwaarder de volgende dag en na een avondje hardcore ben ik 3 kilo lichter. Beiden niet goed, maar na het laatste voel ik me het meest k*t.

Alcohol en tabak zijn schadelijker dan cannabis en xtc. Dit blijkt uit een Brits onderzoek dat is gepubliceerd in de jongste editie van het medisch tijdschrift The Lancet, meldden Britse media vrijdag.

Alcohol zou slechts iets minder gevaarlijk zijn dan heroïne en cocaïne. Net als xtc is ook lsd volgens de onderzoekers een relatief veilig middel. Cannabis zou gevaarlijker zijn dan xtc, lsd en de partydrug GHB, maar minder schadelijk dan tabak.

Wetenschappers van de Universiteit van Bristol gebruikten drie factoren om vast te stellen hoe gevaarlijk een drug is: lichamelijke schade, de kans op verslaving en de sociale effecten van het drugsgebruik. Experts werd gevraagd twintig verschillende soorten drugs op deze punten te beoordelen.

Heroïne en cocaïne kwamen als meest schadelijk naar voren, gevolgd door het slaapmiddel barbituraat en straatmethadon. Alcohol staat op nummer vijf, tabak op negen en cannabis op elf. Xtc staat bijna onderaan de lijst.

xtc is niet zo'n groot probleem lijkt me, zolang je het maar af en toe een keer doet.
alcohol is dus veel schadelijker.

Strong statement, bron?

gewoon pep en ghb dieet werkt als bom je bent zo droog als een ripped mother****er haha :D

Als ik zuip ben ik een halve kilo zwaarder de volgende dag en na een avondje hardcore ben ik 3 kilo lichter. Beiden niet goed, maar na het laatste voel ik me het meest k*t.

Ik voel me wel degelijk stukken zieker na een nachtje doorzakken met drank en eet dan ook stukken slechter. Dus dat is gewoon persoonlijke voorkeur.

Effect op voeding en training interesseert me dus niet. Gaat me echt om schadelijkheid voor de hersenen. Dementie lijkt me inderdaad een serieuze zorg op de heel lange termijn ;)

Boeiend.

Je moet naast bodybuilding ook nog leven. Als je een paar x per jaar een pilletje gebruikt zou je dat echt niet gaan merken in de spiegel. Als is het wel verstandig om goed te eten en drinken van te voren want je voelt niet meer of je dorst of honger hebt. Natuurlijk is het nooit aan te raden om pillen te gebruiken maar ik ben van mening dat je ook eens in de zoveel tijd even los moet gaan met of zonder middelen. En voor de een is dat een paar keer per jaar met een pilletje of je elke week klemzuipen en voor de ander is een simpel weekendje weg al genoeg.

Xtc is echt niet schadelijk ook al zou je het regelmatig gebruiken. Als je daar hersenschade aan wilt overhouden dan moet je toch echt wel je best doen.

http://www.guardian.co.uk/society/2011/feb/19/ecstasy-harm-brain-new-study

Daar naast ben ik er ook van overtuigd dat alcohol schadelijker is dan xtc. Voor zo ver ik weet is Xtc niet DIRECT slecht voor je trainingsdoelen en in welke tijd je deze wilt bereiken. De indirecte gevolgen zijn dat zoals mensen al eerder noemde dat je er misschien de volgende dag minder van gaat eten, minder slapen etc... Kan dus volgens mij geen kwaad als je ook nog wilt leven naast het trainen.

Terug
Naar boven