MuscleMeat

Drugs gebruik

van x word je wel goed droog, als ik 2 uurtjes zit te spacen en hard te stampen, doe me shirt uit zie je al me aders op me borst buik whatever, ben dan echt een ****ing monster.

tijdens het uitgaan paar van die aminocapsules meenemen en om de 3 uur zo eentje weg drinken in 1 grote slok is het opgedronken en gewoon door stampen !!!! 3 uur voor het slapen gaan geen pilletje meer nemen anders lig je een paar uur lakng de plafond te bewonderen letterlijk en figuurlijk

voor het slapen gaan nog even een shake nemen lijkt me stug dat je dan spieren afbreekt. volgende dag is het meestal een ramp met het eten niks smaakt maar gewoon door stampen en eten je moet er wat voorover hebben.

de dag erna is het vaak even wat eten en een uurtje slapen en dat gaat dan heel de dag door, de dag daarna voel ik me altijd weer als de oude en dan pak je weer je training en eetschema op.

xtc hoeft echt niet spier afbrekend te wezen dat is bs.

net hele avond gespaced op 4-fmp wat is dus spul toch sterk zeg 160mg oom 12 uur ben nog steeds wakker na 50mx oxacepam

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 07:35 ----------

meer mensen die hier 4-fmp gebruiken jeetje dat spul is weg krachtig na 160mg o, 12 uurt blijf je de hele nacht strak met het mdma gevoel dat zeker 2 uur duurt

net hele avond gespaced op 4-fmp wat is dus spul toch sterk zeg 160mg oom 12 uur ben nog steeds wakker na 50mx oxacepam

meer mensen die hier 4-fmp gebruiken jeetje dat spul is weg krachtig na 160mg o, 12 uurt blijf je de hele nacht strak met het mdma gevoel dat zeker 2 uur duurt
Precies goed spul aan je post te lezen :D

Haal ik liever me MDMAkristallen want dan benk ook lekker happy en kenk in ieder geval daarna nog slapen ;)

ja ik heb gehoord dat die lekker hard gaat.

maarja na 12 uur nog steeds hard spacen zie ik niet zo zitten.

wil de eerste 2 uur goed spacen dat ik bijna sterretjes ziet en daarna lekker door flowen niet dat ik strak sta zoals de eerste 2 uur

4fmp heeft juist maar een korte space van 1.5-2 uurtjes, maar de energie/speed rush ervan duurt juist superlang, makkelijke 5-6 uur, missch wel hoger bij hoge doseringen.

ik vind het altijd ideaal voordat ik aan de mdma ga, kom je alvast lekker op gang zonder al te van de kaart te worden en als je eenmaal mdma neemt slaat hij retesnel/hard in en werkt naar mijn mening ook lekkerder!

moet iemand hier ook meestal kotsen na het spacen..? meestal vocht en is het daarna over..

weet iemand hoe ik dit kan stoppen want het is toch vervelend...

Bedoel je bij het inslaan? Das gwn je maag die zegt dat je troep naar binnen hebt gewerkt wat er uit noet.

Kan ook zijn dat je te veel water/vocht drinkt, had maatje van mij ook een keer, moest ook tijdens het uitwerken kotsen.

Bedoel je bij het inslaan? Das gwn je maag die zegt dat je troep naar binnen hebt gewerkt wat er uit noet.

Neuh, zal eerder een overreactie zijn op dat kenmerkende zweverige gevoel van XTC. Als het na afloop van de trip is, heeft ie waarschijnlijk veel te veel water gedronken. Moet je mee uitkijken, ook daar kan je namelijk kapot aan gaan :P

moet iemand hier ook meestal kotsen na het spacen..? meestal vocht en is het daarna over..

weet iemand hoe ik dit kan stoppen want het is toch vervelend...

heb het alleen als ik veel pillies op heb dan voel ik me erg misselijk als ik weer nuchter word en ja icm teveel drinken

want ze zeggen wel dat je niet kan drinken tijdens je trip maar de water gaat er goed in en hard !!!

hebben jullie trouwens een tip hoe je het harder laat inslaan ?

enigste waar ik echt lekker op gang komt is wanneer ik flink wat sterke alcohol gedronken heb en dat ik de alcohol lichies gaat voelen en dan pil erin, dan gaat die wel lekker hard

zo zijn hier behoorlijk wat gebruikers lees ik alweer. :p

Neuh, zal eerder een overreactie zijn op dat kenmerkende zweverige gevoel van XTC. Als het na afloop van de trip is, heeft ie waarschijnlijk veel te veel water gedronken. Moet je mee uitkijken, ook daar kan je namelijk kapot aan gaan :P

Ja Trium,

het is altijd aan het einde van de trip.. dan word ik meestal misselijk en moet ik kotsen..

dan heb ik gewoon teveel gedronken?

het is altijd zo moeilijk om niet zoveel te drinken tijdens de trip.. ik kan het gewoon niet goed doseren lijkt het

weet jij misschien een goede tip zodat ik niet teveel drink en dus niet hoef te kotsen?

ik slik trouwens iedere dag een pilletje tegen maagzuur maar dat heeft er niks mee te maken denk?

Ja Trium,

het is altijd aan het einde van de trip.. dan word ik meestal misselijk en moet ik kotsen..

het is altijd zo moeilijk om niet zoveel te drinken tijdens de trip.. ik kan het gewoon niet goed doseren lijkt het

weet jij misschien een goede tip zodat ik niet teveel drink en dus niet hoef te kotsen?

ik slik trouwens iedere dag een pilletje tegen maagzuur maar dat heeft er niks mee te maken denk?

jezus wat ben je toch een lul hannes, koop dan gewoon niet iedere keer zuipen tijdens je trip.

kon je dat niet zelf verzinnen ?

klein vraagje voor de "junks" hier, een week geleden heeft een vriend een OD gehad met xtc (8 pilletjes). K.O. terug bij komen, wegrollende ogen, rillingen, huilen, wartaal, terug K.O...
Stonden zelf op het punt om de ambulance te bellen, maar na twee uur was alles terug in orde.

Kan dit eigenlijk wel door louter xtc? want ik verdenk hem overmatig GHB gebruik, ook al zegt ie niets genomen te hebben

klein vraagje voor de "junks" hier, een week geleden heeft een vriend een OD gehad met xtc (8 pilletjes). K.O. terug bij komen, wegrollende ogen, rillingen, huilen, wartaal, terug K.O...
Stonden zelf op het punt om de ambulance te bellen, maar na twee uur was alles terug in orde.

Kan dit eigenlijk wel door louter xtc? want ik verdenk hem overmatig GHB gebruik, ook al zegt ie niets genomen te hebben
Zou best kunnen... mischien veel alcohol erbij gedronken en daardoor uitgedroogd? ut meeste gevaar met XTC is toch echt uitdroging...

Komt niet vaak voor ( bijna nooit dus ) dat mensen echt buiten bewustzijn raken van alleen maar XTC. Met GHB is komt dit veel en veel vaker voor. Als hij na 2 uur weer helemaal de oude was, kun je er vrij zeker van zijn dat het GHB was. Als je 8 pillen op hebt duurt het wel wat langer dan 2 uur om bij te komen.

Ja Trium,

Je kunt echt heel goed teveel water drinken ja. Ik deed dat zelf ook vaak zat. Dan nam ik ongeveer een flesje water elke keer dat iemand anders een biertje nam. Dronk zo 4 liter weg ofzo. Echt link, in zo´n korte tijd. Meer dan 1 liter water op een avond heb je volgens mij echt niet nodig hoor. Wanneer ze het hebben over uitdroging door xtc dan hebben ze het over mensen die wss al niet erg sterk waren, extreem veel dansten en niks dronken. Je hoeft het imho echt niet te overdrijven.

Pilletjes tegen maagzuur hebben er niets mee te maken nee.

Nou 8 pillen is wel echt ****ing veel man. Kan makkelijk dat ie tegen een OD aan zat. Op het moment dat iemand out gaat is het tijd om een ambulance te bellen, in mijn mening. Ongeacht of dat ie daarna weer bijkomt. Out gaan doe je echt niet zomaar.

Toen ik er net mee begon, jaartje of 9, 10 geleden nam ik ook altijd teveel. Rond de 5 pillen op een avond. Zelfs mn dealer zei toen dat ik kalmer aan moet doen. Als je DEALER je gezondheidstips gaat geven moet je oppassen. Het is bepaald niet in zijn beste interesse om jou te laten minderen in de dope, tenzij je natuurlijk op het punt staat om permanent ex-klant te worden :P Dus 8 pillen? Madness! En puntloos trouwens. Je hebt tenslotte maar een beperkte hoeveelheid serotonine en op een gegeven moment is het gewoon op. XTC geeft je ook wel een klein beetje dopamine kick, maar te weinig om het de moeite waard te laten zijn.

Terug
Naar boven