Colossalx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan roepen, ja 16 jarig meisje waarschijnlijk pillen met PMA of geen vocht.wat was zen gewicht bij 8 pilletjes trouwens ? en in welk tijdsbestek? 8 pillen zou geen overdosis moeten geven.. zat zelfs welis op 5/6/7 ( zware -180+) pilletjes per 5/6uurtjes
en had maten die daar makkelijk over heen gingen...
wat betreft het drinken houd ik het zelf altyd op 1 fatsoenlijk glas/uur
@ collosal - geen dingen gaan roepen die niet waar zijn, heb al verhalen gezien dat 15mg per kilo lichaams gewicht ( in 1x) dodelijk geweest was voor een meisje..
bij iemand van 60kg komt dit op 900miligram en dus +-6 pilletjes... in 1x ingenomen weliswaar
verschilt heel erg hoeveel je weegt en hoeveel tijd er tussen zit
Er zijn geen studies op mensen. Maar wel op ratten. Omgerekend voor iemand van 70 kg zou 7 gram een overdosis zijn. Goed ratten zijn geen mensen maar van 1 gram heb je geen OD. En als je zoveel mdma zou nemen zou je alles uitkotsen en stopt de opname. Een od puur van mdma is echt niet mogelijk.15mg per kilo is ook het laagst wat bekend is trouwens.. moet je maar is opzoeken..
hoef je natuurlijk niet te vertellen dat elk lichaam anders is..
dat is net als dat ik elk half uur een hele kan pakken zonder egt té hard te gaan en een ander aan een halfje hele avond genoeg heeft
En ik zeg je dat die domme tieners geen overdosis hebben gehad maar zijn uitgedroogd of iets dergelijks.god man ik heb toch niet over een studie maar over een meisje dat daadwerkelijk is overleden niet 1 of andere studie..
---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 19:07 ----------
ander stukje wat ik net tegenkom:
Afgelopen zondag is in Galgate, Engeland, een 10-jarig meisje overleden aan een overdosis XTC pillen. Jade Slack nam 5 zogenaamde Ferrari XTC pillen, die haar fataal werden.
Volgens vrienden zou Jade zich niet lekker hebben gevoeld, waarna de bewoners van het huis, waar zij op dat moment op visite was, haar aanraadden even te gaan liggen op de bovenverdieping. Zij denken dat ze toen de 5 tabletten met een Ferrari opdruk gevonden moet hebben. Het meisje zou gedacht kunnen hebben dat het pijnstillers waren en deze ingenomen hebben.
---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 19:08 ----------
en het andere stukje wat ik bedoel:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=30342
Dat is geen grappenmaker lees het hele artikel dan zie je al meteen dat er niet genoeg vocht etc is toegediend pas toen het te laat was.dan eindig ik die discussie hier wel met jou.. zo kan niemand tegen jou in gaan jah grappenmaker
Net alsof je normaal snachts wel zo veel eet
Vantevoren en volgende dag gewoon weer gezond doen, geloof echt niet dat wat mdma de progressie van een week te niet doet.
Zou alleen de middag ervoor niet gaan sporten, dat is redelijk nutteloos zonder mogelijkheid voor herstel.
Staat trouwens in wetenschap, dus kom eens op met die onderbouwing.
Een OD heb je pas na 60 pillen. MDMA is niet zo toxisch hoor.
8 pillen is goed te doen, ik doe het allemaal niet meer drugs.
Maar heb vroeger wel wat meer dan 8 pillen gebruikt hoor.
Waarschijnlijk te weinig vocht of geen ervaring.
Het gaat om de totale kalorie inname hoor dit kan je echt goed beperken.niet als ik slaap nee, maar als aan de pillen zit en heel de nacht door gaat ben je maar aan t verbranden en verbranden en dat in combi met verhoogde hartslag. eetlust is er dan niet.. uitkomst=afbraak
Heb jij een bril nodig ofzo!60 Pillen? **** you! Jij bent echt niet goed bij je snuiter kerel. Er staan tál van nieuwsberichten in de krant elk jaar van mensen die overdosen bij 10 tot 15 pillen. Jij gaat er blind van uit dat elke pil pure MDMA is ofzo, maar dat is absoluut niet waar. Er worden diverse andere materialen bij geflikkerd (bij vrijwel ELKE pil op de markt) en daar ga je echt bij véél minder dan 60 pillen al kapot aan. Dit soort stomme opmerkingen zijn ronduit gevaarlijk om te roepen!
Het gaat om de totale kalorie inname hoor dit kan je echt goed beperken.
Veel sportdrankjes dan heb je toch nog eiwitten en carbs binnen.
---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 19:32 ----------
Heb jij een bril nodig ofzo!
Ik zeg al 3x in verschillende posts met zuivere mdma heb je od na 7 gram.
Niet als er PMA inzit.
Dude mdma is de werkzame stof in xtc.Trouwens, voordat je t denkt aan te voeren als argument: Als jij aan pillen kunt komen van pure MDMA dan koop ik ze potverdomme direct ALLEMAAL van je.
---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 19:33 ----------
Jij bent de enige die het over MDMA heeft. Wij hebben het over gewone pillen.

nou trium dan had je alle eekhoorntjes moeten opkopen, die waren nagenoeg clean
die verhalen van restjes keta waren ook niet waar

Dude mdma is de werkzame stof in xtc.
Pillen en kristal zijn identiek. Als je dit nog niet weet
Ik ben dan nog van Belgie jullie hebben gewoon testcentras je weet perfect wat er in je pillen zit. ffs.
@ trium , je hebt natuurlijk wel gelijk maar heb van men normale suppliër(s) nog nooit slechte rommel gehad, kon dit ook gelijk merken toen ik wel een keer op een feestje wat kocht en dus men dosis x3 of x4 moest doen om me een beetje lekker te voelen..
pmen ga ik niet aan beginnen ivm problemen/politie etc.
Ik koop zelf vrijwel nooit op feesten. Mij te link.Dan ben je toch ook van mening dat als je je pillen laat testen en ze zijn zuiver genoeg dan kan je er 10 wegeten zelfs zonder tolerantie zonder overdosis hoor.
Ik vind het gewoon altijd onterecht dat drugs een slechte naam krijgt door misbruikers van drugs. Dit is met aas ook zo.