AndroidHealthClinic

Duitsland - Nederland

Ik zie het somber in, maar het kan ook totaal omslaan. Daarom is voetbal zon leuk spelletje. Tot wat ik nu gezien heb is het een zeer goed team dat niet draait, gaat het eenmaal lopen kunnen we heel ver komen. Nu is het aan d*ck advocaat om de spelers met de beste mentaliteit erin te zetten, en om iets te durven en niet altijd op safe te spelen.

1-0 voor NL.

Zoutzak zei:
**** it...

er moet gewonnen worden, zo niet dan kan de gemeente woensdag honderden bushokjes vervangen GVD
Zoutzak, stress zorgt voor cortisol aanmaak ;) En die bushokjes kunnen er ook niks aan doen.

1 voordeel, Seedorf kan geen strafschop nemen vanavond.

Ik lees net dat Snijder er waarschijnlijk niet instaat bij het Nederlands elftal. Tsja .. we verliezen met 4-1 dus..

Met Snijder winnen we gewoon 1-3.

:( :( :( :( :( :( :(

Ik heb er totaal geen vertrouwen in. Met iedere coach zouden we wel winnen maar die laffe #%$#%$$#^hond van een advomafkees...
Het is net of ie niet wil winnen.
Geen Sneijder, Geen Robben maar die waardeloze prutser van een zenden. En weer een of ander raar systeem met 46 linksbenige spelers op het middenveld.

Ik houd niet van hetzes tegen personen maar die advokaat... :rolleyes: :tomato: :spaz:

• Topic Starter Topic Starter
Deejay_Spike zei:
lol

hoort dit feitelijk niet in de sport sectie? ja toch....

Waarschijnlijk heb je gelijk bro :)

Omdat de thread "Frankrijk" ook in deze sectie stond, heb ik deze ook in deze sectie gezet.

D-Day versie 2? :D

Achter oranje!!!!! nou zolang ze al die ouwe lullen erin laten staan, kunnen we weinig verwachten.

Het waren de jonkies die ons naar het EK schopten, waarom dan altijd weer daar vanaf stappen en naar de oude formatie.

Ben blij dat overmars gezegt heeft dat ie ermee stopt, geeft weer kans voor jongere inbreng.

1-3 voor NL (eigenlijk 1-4 als die ene niet afgekeurd zou zijn)

0-2, voor nl

als nl wint ga ik pikzwaaien in het openbaar met een oranje vlag eraan.

Mijn vriendin is Duits maar woont in NL, en nu is ze deze week weer ff naar haar familie.
Maar ze rijd dus in een auto met Nederlands kenteken en nu had ik haar net aan de telefoon en ze moest ophangen omdat ze nergens voorrang krijgt of tussengelaten word :D

Ben ebnieuwd wat het vanavond word, geef er zelf eigenlijk niet veel om maar omdat ik door mijn vriendin dus best veel Duitste mensen ken maakt het het toch wel leuk ( als nl wint dan )

De eerste relletjes tussen de duitsers en de nederlanders zijn al gesignaleerd in het zuiden van portugal =D

"Hey was machst du, du Arsch!"
" Pak aan vuile rotmof " :D

Nee maar de duitsers gingen met stoelen enzo gooien =)

he als ze nou verliezen, gaan we dan weer eens met de DBB knokploeg erop los? FF roadtrip naar Deutschland

Terug
Naar boven