- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Man-Mountain zei:he als ze nou verliezen, gaan we dan weer eens met de DBB knokploeg erop los? FF roadtrip naar Deutschland
*meld zich aan*
Alles kaputt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man-Mountain zei:he als ze nou verliezen, gaan we dan weer eens met de DBB knokploeg erop los? FF roadtrip naar Deutschland
boogie zei:
RobbieH zei:Ik hoorde net van mijn vriendin die nu dus ff in Duitsland zit dat er aan de grens veel Duitse en Nederlandse politie is.
Veel meer als normaal, zal wel zijn voor aanvallende tereurgestelde supporters vanavond![]()
Leviathan zei:2 - 1 Voor Nederland natuurlijk, gewoon opfl*kkeren met dat volk!
Ein Volk, Ein Macht, Ein Fuhrer!!![]()

frenk zit jij toevallig in de glas-handel ofzo, dat je belang hebt bij massale vernielingen in het openbaarFrenkpie zei:Ik hoop dat ze er met 20-0 aangaan.. NL dan he? Zijn we meteen van die hele "hup holland" hype/gezeur AF...
ennuhh.. 'wij' verliezen van de duitsers? Nee die overbetaalde verwaande kwasten die daar wat aan zn piel staan te trekken op het veld. DIE verliezen van de duitsers !! Er is imo geen wij.
[/my honest opinion]

Frenkpie zei:Ik hoop dat ze er met 20-0 aangaan.. NL dan he? Zijn we meteen van die hele "hup holland" hype/gezeur AF...
ennuhh.. 'wij' verliezen van de duitsers? Nee die overbetaalde verwaande kwasten die daar wat aan zn piel staan te trekken op het veld. DIE verliezen van de duitsers !! Er is imo geen wij.
[/my honest opinion]
amen! tis niet eens een echte sport, zijn haast meer acteurs dan athleten.Frenkpie zei:Ik hoop dat ze er met 20-0 aangaan.. NL dan he? Zijn we meteen van die hele "hup holland" hype/gezeur AF...
[/my honest opinion]
ROFLOLZoutzak zei:frenk zit jij toevallig in de glas-handel ofzo, dat je belang hebt bij massale vernielingen in het openbaar![]()
**** die saamhorigheid.. kijk eens hoeveel geld er gvd wel niet wordt gestoken in die 'sport' en saamhorigheid.. wel constant overal op bezuinigen (ziektekosten, studifinanciering etc) , maar wanneer oranje een balletje moet schoppen is er ineens genoeg geld...Floyd zei:Wees nu maar blij dat dit ongeveer het enige evenement is waar je nog kan spreken van saamhorigheid. Vind het mooi, en dat het overdreven is, tjah, f*ck it. En er is wel degelijk een wij; zij, die overbetaalde kwasten zijn onze volksvertegenwoordiging in deze tak van sport. Soort 2e kamer, of vind je dat ook onzin?
En overbetaald? ja, marktwerking heet dat. Doe je niks aan, en daar zorgen we zelf voor.
Ik gok 1-1, fijne avond mensen!