XXL Nutrition

Nieuws Dutch Strongman Cup 2009

Update: de RB Grippers zullen gepromoot worden.. Ook zal er de mogelijkheid zijn de ter plaatsen zelf te testen..

Hebben jullie magnesium @ the stand anders neem ik mn eigen bak mee :D
wil ff checken of ik die 300 geclosed krijg :P

Hebben jullie magnesium @ the stand anders neem ik mn eigen bak mee :D
wil ff checken of ik die 300 geclosed krijg :P

Nee hebben geen magnesium, we verkopen wel dryhands
box.gif

(schudden, op de handen smeren, blazen en je hebt een laag magnesium op je handen die langere tijd blijft zitten die niet afgeeft.. Gebruik dit zelf ook voor zwaardere trainingen, erg handig om in je tas te hebben)

• Topic Starter Topic Starter
Een Update:

Ik heb contact gehad met Simon Sulaiman en hij heeft mij verteld dat hij op die dag een ander wedstrijd heeft in het buitenland.
Dit vind ik persoonlijk erg jammer want ik had Simon graag zien strijden tegen ons.
Voor de rest heb ik contact opgenomen met Dennis Gort,Mark van Dijk en Senny Schonewille maar heb van deze alle drie nog geen bericht terug.

We zitten nu op een sterke bezetting met 10 man.
Maar het liefst heb ik er nog 2 bij.
Het zou mooi ijn als de allersterkste meedoen.
Ik heb de wedstrijd al wat lichter gemaakt zodat de instap niet te hoog is.
En het onderdeel wheelflip komt er nog bij zodat we op 7 onderdelen komen.
Ikzelf ga de komende 2 weken op vakantie en als ik terug ben uit Mexico zal ik nog 1,5 a 2 weken keihard trainen en hopelijk ben ik er dan klaar voor.

Groeten Fouad

Ik kom zeker kijken !!.. Go ALEX!!!

ahaha droogkloot

tony

die fouad is twee weken op hoogte training in mexico , met een geheime trainer , die zorgt voor een verassing in november.

laat me raden, alle deelnemers krijgen een echte traditionele mexicaanse taco uit mexico ?

Ben sinds gisteren weer terug en vandaag weer wat getraind.
ben gelukkig in die 2 weken niet ziek geworden en voel me nu alleen een beetje vaag door de jetleg het is ook nu 2:15 en ik kan nog steeds niet slapen:mad:
Dus morgen wat uitslapen en weer aan de gweichten gaan hangen.

Fouad, hoe ist met de posters?

gr Barry

Ik heb geprobeerd om de flyer/poster hier te posten,maar het lukte me niet omdat het groter is als 1 mb!!!!
Dus ik stuur hem door naar Jan Haaring en zal ook mijn site updaten.
de flyers en posters hangen nu al hier en daar,wie er een paar wil hebben kan dat laten weten.

Grt Fouad Hsaini

zeer mooie poster

Ik wil der wel 1 in de sportschool op Hellevoet hangen, waren wel een hoop mensen die wilden komen kijken.

vette poster zeg

hoop dat het ook een vette wedstrijd wordt

Terug
Naar boven