Fitness Seller

Nieuws Dutch Strongman Cup 2009

erg jammer, nu maar hopen dat er niet meer uitvallen !
ben benieuwd :)

Blijft een goed initatief Fouad, alleen in deze periode (winter/herfst) is er sowieso wat minder animo omdat er minder wordt getraind door iedereen. Sowieso zit de sport wat betreft populariteit in de lift (meer wedstrijden op RDP, meer uitzendingen op RTL, steeds meer SM leden op dbb).

Ik denk dat kwaliteitswedstrijden die goed zijn georganiseerd zeker een bijdrage kan leveren aan deze ontwikkeling, ondanks dat je met 'maar' 10-11 deelnemers nu doet.

Ow, zie je wat in mijn idee wat betreft het timberwalk probleem? (rubber of iets eromheen tapen ofzo?)

Dutch Strongman cup

Toch heel erg jammer dat er weer iemand heeft afgezegd:mad:! Ik vind het zo wie zo heel erg teleurstellend dat er een paar toppers zijn die zich maar op een enkele wedstrijd per jaar laten zien:(. Nu wordt er is een wedstrijd op A niveau georganiseerd en dan wil er bijna niemand, ik weet niet of sommige bang zijn om af te gaan op dit soort wedstrijden! Het verhaal dat sommige rustig aan doen omdat het eind van het jaar is vind ik bullshit???. De onderdelen zijn ruim van te voren bekend gemaakt en er is toch zat tijd om te trainen geweest. Zo worden de onderdelen van de finale ook maar een maand van tevoren bekend gemaakt en dan hoor je ook niemand!

De echte toppers zijn voor mij de jongens die er vanaf het begin van het jaar tot het eind van het jaar bij zijn. Die niet klagen en gewoon komen opdagen!

• Topic Starter Topic Starter

Kijk maar even in de eerste post op de eerste pagina daar staan alle deelnemers.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Ik hoop dat je pas na de wedstrijd hier over na wil denken. Dan weet je de reacties van de lokale bevolking, media, publiek, vrijwilligers en deelnemers pas.

Heb je nog poster/flyers? Dan kunnen we nog wat lokale reclame maken naast de mond-tot-mond-reclame die we nu al verspreiden.

de posters en flyers zijn voor een groot gedeelte al verspreid,maar als je er een paar wilt moet je het laten weten.

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Ik blijf erbij dat het vooral de timing is Fouad na de NL finale. Maar leuk dat Kelvin meedoet en je kunt in ieder geval niet jezelf verwijten dat je niet je best gedaan hebt om alle toppers bijeen te krijgen.

Een wedstrijd organiseren is altijd goed. Stel ik organiseer een goede B wedstrijd met leuke onderdelen dan weet ik 100% zeker dat ik die zo vol heb plus wachtlijst. Er zijn nog nooit zoveel enthousiaste mensen geweest en dat weet ik heel zeker aangezien ik de meeste ken en ik ze vaak hoor klagen over goede wedstrijden.

Ik begrijp wel wat je bedoelt,maar ik heb zelf vaak wedstrijden gedaan in Oktober en november ook al was het na de finale.Dat hoeft vind ik niet veel uit te maken.
En dat van een B wedstrijd had ik ook kunnen doen,maar als je wilt dat de atleten sterker worden zal je toch ook zwaardere wedstrijden moeten doen.
De meeste wedstrijden in Nederland van de afgelopen jaren zijn niet echt heel veel zwaarder geworden.
Terwijl Internationaal zijn ze dat wel.
Dit is mijn kijk hierop,anders had jarno de afgelopen jaren ook wat meer tegenstand gehad want eigenlijk staat Jarno in Nederland erg eenzaam aan de top!!!!
Maar nogmaals dit is mijn mening hierover.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Blijft een goed initatief Fouad, alleen in deze periode (winter/herfst) is er sowieso wat minder animo omdat er minder wordt getraind door iedereen. Sowieso zit de sport wat betreft populariteit in de lift (meer wedstrijden op RDP, meer uitzendingen op RTL, steeds meer SM leden op dbb).

Ik denk dat kwaliteitswedstrijden die goed zijn georganiseerd zeker een bijdrage kan leveren aan deze ontwikkeling, ondanks dat je met 'maar' 10-11 deelnemers nu doet.

Ow, zie je wat in mijn idee wat betreft het timberwalk probleem? (rubber of iets eromheen tapen ofzo?)

hebben we ook geprobeerd ,maar na een paar keer vallen verschuift het en kan het alsnog misgaan.
Ik wil het risico niet nemen.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Toch heel erg jammer dat er weer iemand heeft afgezegd:mad:! Ik vind het zo wie zo heel erg teleurstellend dat er een paar toppers zijn die zich maar op een enkele wedstrijd per jaar laten zien:(. Nu wordt er is een wedstrijd op A niveau georganiseerd en dan wil er bijna niemand, ik weet niet of sommige bang zijn om af te gaan op dit soort wedstrijden! Het verhaal dat sommige rustig aan doen omdat het eind van het jaar is vind ik bullshit???. De onderdelen zijn ruim van te voren bekend gemaakt en er is toch zat tijd om te trainen geweest. Zo worden de onderdelen van de finale ook maar een maand van tevoren bekend gemaakt en dan hoor je ook niemand!

De echte toppers zijn voor mij de jongens die er vanaf het begin van het jaar tot het eind van het jaar bij zijn. Die niet klagen en gewoon komen opdagen!

Het is inderdaad erg jammer.
Ik had graag meer van de jongens gezien die in de finale stonden of ook op dat niveau mee kunnen.
Het blijft een uit de hand gelopen hobby,maar als je er zoveel voor doet en zoveel voor laat dan kan je er beter ook volledig voor gaan vind ik.
Zo krijg ik er in ieder geval de meeste voldoening uit.
Maar je kan natuurlijk ook een tijd er gewoon geen zin meer in hebben ook dat is te begrijpen.

Netjes fouad die posters! Ze hangen al bij ons in de winkels ;)
Voorbereidingen aan onze kant zijn ook in volle gang..

Grappig detail, onder aan de poster bij de sponsors staat "generic supplements" als een van de sponsors haha :P

pfff,en wie ben jij om dat te zeggen.

zal wel veel achter de pc zitten,ipv achter de gewichten.

ik had echt wel meegedaan mannetje,maat ivm met ontsteking,kan het niet.

probeer wel friesland mee te doen,wat die is een week later.

pfff,en wie ben jij om dat te zeggen.

zal wel veel achter de pc zitten,ipv achter de gewichten.

ik had echt wel meegedaan mannetje,maat ivm met ontsteking,kan het niet.

probeer wel friesland mee te doen,wat die is een week later.

Slaat helemaal niet op jou hoor! Ik heb het over de mensen die maar een enkele wedstrijd per jaar doen en volgens mij doe je er heel wat dus voel je maar niet aan gesproken. En aan zo'n ontsteking kan je natuurlijk niks doen, shit happens!

Slaat helemaal niet op jou hoor! Ik heb het over de mensen die maar een enkele wedstrijd per jaar doen en volgens mij doe je er heel wat dus voel je maar niet aan gesproken. En aan zo'n ontsteking kan je natuurlijk niks doen, shit happens!

Dat vind ik dan nog de keus voor die mensen. Misschien vinden zij het wel fijn om slechts enkele wedstrijden te doen.

Ikzelf (hoewel ik dan geen topper ben) doe ook nooit meer dan 3 a 4 wedstrijden per jaar. Waarom? Omdat ik me dan optimaal kan voorbereiden op deze wedstrijden, omdat ik dan langere tijd heb om kracht op te bouwen tussen de wedstrijden in en omdat ik simpelweg niet de tijd heb om veel meer dan 3 a 4 wedstrijden per jaar te doen. Tevens is de één meer gemotiveerd dan de ander. En is het voor de één meer hobby en passie als voor de ander.

Zo heeft iedereen z´n redenen.

Ik ben 15 november scheidsrechter omdat Marcel Mostert dat weekend in Kiev zit voor de laatste Champions League wedstrijd van dit jaar.
Zal het samen doen met Berend Veneberg en samen heb je dan 12 Sterkste Man v NL titels. Ervaring genoeg lijkt me.

We gaan die dag strikt jureren.
Dat houdt in:
Korte broek tijdens het deadliften i.v.m. met strekken benen.
één elleboog support tijdens Boomstam tillen (geblesseerde arm)
Riem sluiting achter tijdens Conanswheel (geen steun om stang op te leggen)
Ook zullen we treuzelende atleten eventueel een beurt ontnemen.
Je krijgt vooraf te horen wanneer je aan de beurt ben en dan moet je ook klaar staan.
Dit vooral om het tempo er in te houden, ook voor het publiek...

Verder hoop ik dat het een sportieve wedstrijd wordt en de sterkste wint..

de sterkste wint meestal:o

Ik ben 15 november scheidsrechter omdat Marcel Mostert dat weekend in Kiev zit voor de laatste Champions League wedstrijd van dit jaar.
Zal het samen doen met Berend Veneberg en samen heb je dan 12 Sterkste Man v NL titels. Ervaring genoeg lijkt me.

Dat houdt in:
Je krijgt vooraf te horen wanneer je aan de beurt ben en dan moet je ook klaar staan.

Aha, leuk om je ook eens te ontmoeten dan, ik help met klaarzetten etc..

gr

Ik hou niet op foto, ouwe dibbus!

we zullen zien.. als je de spullen aan het klaarzetten bent, spring ik op je nek en maakt mijn moeder de foto wel:)
en als je echt niet wil dan schop ik de spullen om die je hebt klaargezet!
De enige relnicht van Nederland met armen van meer dan 50cm! :D

we zullen zien.. als je de spullen aan het klaarzetten bent, spring ik op je nek en maakt mijn moeder de foto wel:)
en als je echt niet wil dan schop ik de spullen om die je hebt klaargezet!

Kerel, je gaat je gang maar!

Wel wil Fouad de vloer graag heel houden, dus het lijkt me niet verstandig als mensen met jouw BF gaan springen.

Dat houdt in:

Ah nice.

Als er net zoveel inzet is tijdens de wedstrijd als dat er hier over gelult wordt, gaat het nog een aardig spectakel geven...

Terug
Naar boven