AndroidHealthClinic

Nieuws Dutch Strongman Cup 2009

Als sulaiman mee doet, moet je jimmy ook mee laten doen. Dan heb je een leuke groepje toppers en leuke groepje sub toppers die tegen elkaar strijden...

Het wordt steeds beter hier. Hoop dat beiden meedoen, wil dit wel irl meemaken.

misschien dat jimmy even mijn oma wil optillen en dat er dan een foto gemaakt kan worden.

laat maar.... mag niet van mijn opa, beetje jaloers....

Als je nog wat extra hulp nodig hebt met het organiseren etc. dan hoor ik het wel. Ik kom sowieso kijken, aan de deelnemerslijst te zien wordt het een erg vette wedstrijd :)

@skinnie
denk wel dat jimmy dat zou doen..is een toffe gast

worden er in de zaal ook zit tribunes gemaakt of moet iedereen staan?

@ Fouad,zou zkr wel een uitzondering maken voor die Belg,volgens mij is het publiek wel gek met hem!
Dan zou ik wel hooggooien erbij doen,misschien dat hij dit keer backflip kan maken dan!

Fouad, komen er nog flyers of affiches ofzo, kunnen we er een beetje bekendheid aangeven in hellevoet en omstreken.

Gr

• Topic Starter Topic Starter
worden er in de zaal ook zit tribunes gemaakt of moet iedereen staan?

Er zijn tribunes die plaats bieden aan 500 man en er kan nog een tribune worden geplaatst en er zijn ook staanplaatsen

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Fouad, komen er nog flyers of affiches ofzo, kunnen we er een beetje bekendheid aangeven in hellevoet en omstreken.

Gr

Morgen ben ik weer bij het grafisch buro er worden 20000 flyers gedrukt en ik denk een stuk of 50 grote posters geplaatst in rotterdam en omstreken
Iedereen die meedoet kan ook mij zijn adres geven en dan stuur ik wat flyers en posters op om in de gemeente te verspreiden waar je vandaan komt

en Dave Mossing doet ook zeker mee

en, is de hoofdsponsor al bekend? ;)

Super dat Dave meedoet echt leuk!!

Wat een deelnemers veld zeg! Ik ben benieuwd wie er daar gaat winnen, het kan denk alle kanten op.

ik denk dat dave mossing toch wel bij de top 3-5 van nederland hoort !

Wie gaan er allemaal naar de strongman cup eigenlijk? (Ik zal zoiezo van de partij zijn, sta in de Vitamins & More stand.. Wel geinig om een keer wat gezichten in het echt te zien, dus kom maar ff buurten zou ik zeggen ;))

David die vitamins &more daar zitten Jonathan en Gabriel toch ook bij?
Gaan jullie ook die RB grippers promoten daaro?

David die vitamins &more daar zitten Jonathan en Gabriel toch ook bij?
Gaan jullie ook die RB grippers promoten daaro?

Jonathan uiteraard wel, gabriel weet ik niet, hij werkt namelijk niet bij vitamins & more, maar is wel vaak bij dit soort dingen aanwezig.. Of ze gepromoot worden weet ik niet, maar ik ga er wel vanuit, aangezien krachtsporters toch de doelgroep zijn van dit soort producten.. Zal het morgen laten weten ;)

Terug
Naar boven