MuscleMeat

Nieuws Dutch Strongman Cup 2009

Ik weet ''nog'' niet wat Nathan doet. Heb hem al wel gevraagd maar hij wist nog niet of hij wilde. Maar als jij gaat wil ik, als het kan, wel mee rijden? Nathan als hij gaat denk ik ook wel hoor!

Ik weet ''nog'' niet wat Nathan doet. Heb hem al wel gevraagd maar hij wist nog niet of hij wilde. Maar als jij gaat wil ik, als het kan, wel mee rijden? Nathan als hij gaat denk ik ook wel hoor!

prima, alleen 1 probleem... 2 grote jongens gaat niet echt werken in mijn auto, degene die achterin zit heeft dan echt een gebroken nek als we aankomen... maar goed dan kijken we tegen die tijd wel even hoe of wat

zou mooi zijn man! we regelen wel wat met kosten! en hellevoetsluis is toch niet zo heel ver. En 1 van ons Nathan of ik, moet er dan maar even wat voor over hebben:P

• Topic Starter Topic Starter
Hallo iedereen.

Er is jammer genoeg een kleine verandering en dat is dat de Timberwalk is vervangen voor de Timber Hold.
Dit is omdat de sporthal een garantie wou dat de timbers niet de vloer zouden beschadigen en na het te hebben nagekeken kunnen wij hun de garantie niet geven en hebben we het onderdeel moeten aanpassen.
De Timbers vallen namelijk met de voorkant eerst.
En de voorkant van de timbers is nogal punig en scherp en dit zorgt voor een breuk in het hout dat we gaan gebruiken als ondergrond.
Hopelijk is hiervoor begrip De verandering is ook al op real dutch power aangepast.

grt Fouad

Hallo iedereen.

Er is jammer genoeg een kleine verandering en dat is dat de Timberwalk is vervangen voor de Timber Hold.
Dit is omdat de sporthal een garantie wou dat de timbers niet de vloer zouden beschadigen en na het te hebben nagekeken kunnen wij hun de garantie niet geven en hebben we het onderdeel moeten aanpassen.
De Timbers vallen namelijk met de voorkant eerst.
En de voorkant van de timbers is nogal punig en scherp en dit zorgt voor een breuk in het hout dat we gaan gebruiken als ondergrond.
Hopelijk is hiervoor begrip De verandering is ook al op real dutch power aangepast.

grt Fouad

:mad:

Timberhold is een regelrechte zaad oefening. Niet alleen niet leuk om te doen ook voor het publiek nauwelijks interessant.

Jammer Fouad. Maar ja begrijpelijk dat je niet anders kan. Kan er geen herculeshold in 1000x mooier en beter onderdeel dan farmers hold. Mss die van Jarno?

prima toch?

:mad:

Timberhold is een regelrechte zaad oefening. Niet alleen niet leuk om te doen ook voor het publiek nauwelijks interessant.

Jammer Fouad. Maar ja begrijpelijk dat je niet anders kan. Kan er geen herculeshold in 1000x mooier en beter onderdeel dan farmers hold. Mss die van Jarno?

Ik weet niet wat een zaadoefening is???
Maar ik denk dat je bedoelt dat het vervelend is.
Ik kan er niets aan doen en op zo,n korte termijn is dit het beste wat we kunnen doen.
En het blijft dan ook het meest lijken op een timberwalk omdat dit ook door deelnemers is getraind.

Nog even iets anders Bas Roessen heeft afgezegd omdat hij een spierscheuring heeft in zijn rug(ik weet niet wat het is met de beste man maar elke keer is het wat met hem)
Dus zijn vervanger is Jules Bremer
Weet iemand van jullie hoe Kelvin de Ruiter te bereiken is want ik zou wel willen dat hij meedoet.
Of kan iemand het hem laten weten.

Grt Fouad

Ik geef het even aan hem door Fouad en dan kan hij reageren.

no offense naar jules...maar hij moet dat alleen al een pr op de deadlift trekken voor dat onderdeel?
Imo houd je het op a-klasse atleten...en zorg dat er een top veld staat liever met 10man dan 15man met b-klassers die sommige onderdelen niet gedaan krijgen...

Kelvin wil waarschijnlijk wel Fouad ik pm je even z'n tel nr.

Fouad kun je niet nog ergens wat rubberen matten regelen of nog beter: de punten waarop de timbers de vloer raken met schuim / rubber vastmaken? Volgensmij kan onze klushaas Matthieu dat zo fixen :)

deelnemers lijst ziet er zeer goed uit.
beloofd spannend te worden :thumbup:

Kelvin wil waarschijnlijk wel Fouad ik pm je even z'n tel nr.

bedankt Gijs,

kelvin die doet mee,maar het slechte nieuws is dat ook Jan Wagenaar vandaag heeft afgezegd omdat hij een voorhoofdholte ontsteking heeft.
Ik baal hier heel erg van:mad::mad:
Jan kan er niets aan doen,maar er zijn er toch een hoop die afzeggen en dat is erg balen.
De volgende zijn nu al afgevallen of konden/wilden niet die ik er toch graag bij wou hebben:
-Simon Sulaiman
-Tom Jansen
-Denis Gort
-Jan Wagenaar
-Bas Roessen
-Senny Schonewille
-Arno lauwersma
-Johan Langhorst
-Maikel Bagerman
-Peter de Jong
-Richard van der Linden

Is toch een aardig lijstje???
Het zet je toch aan het denken of je in de toekomst wel al deze moeite moet doen om een wedstrijd te organiseren.

Laatst bewerkt:
denk ook dat vele nu met de griep liggen het is de tijd van het jaar.
het is inderdaad een lijstje met grote namen.
denk dat je eerst deze wedstrijd moet afwachten en dat t zeker wel de moeite zou zijn om in de toekomst weer een wedstrijd te oraganiseren

Fouad wie komen er nu wel ?

Het zet je toch aan het denken of je in de toekomst wel al deze moeite moet doen om een wedstrijd te organiseren.

Ik hoop dat je pas na de wedstrijd hier over na wil denken. Dan weet je de reacties van de lokale bevolking, media, publiek, vrijwilligers en deelnemers pas.

Heb je nog poster/flyers? Dan kunnen we nog wat lokale reclame maken naast de mond-tot-mond-reclame die we nu al verspreiden.

Vind het echt zonde. Dit was echt een goed initiatief om de toppers vaker bij elkaar te krijgen. Denk dat dat het niveau alleen maar ten goede zal komen. De afzeggers zouden er ongetwijfeld een goede reden voor hebben, zonde is het echter wel.

Ik blijf erbij dat het vooral de timing is Fouad na de NL finale. Maar leuk dat Kelvin meedoet en je kunt in ieder geval niet jezelf verwijten dat je niet je best gedaan hebt om alle toppers bijeen te krijgen.

Een wedstrijd organiseren is altijd goed. Stel ik organiseer een goede B wedstrijd met leuke onderdelen dan weet ik 100% zeker dat ik die zo vol heb plus wachtlijst. Er zijn nog nooit zoveel enthousiaste mensen geweest en dat weet ik heel zeker aangezien ik de meeste ken en ik ze vaak hoor klagen over goede wedstrijden.

Terug
Naar boven