Ga jij nog kijken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet ''nog'' niet wat Nathan doet. Heb hem al wel gevraagd maar hij wist nog niet of hij wilde. Maar als jij gaat wil ik, als het kan, wel mee rijden? Nathan als hij gaat denk ik ook wel hoor!
Hallo iedereen.
Er is jammer genoeg een kleine verandering en dat is dat de Timberwalk is vervangen voor de Timber Hold.
Dit is omdat de sporthal een garantie wou dat de timbers niet de vloer zouden beschadigen en na het te hebben nagekeken kunnen wij hun de garantie niet geven en hebben we het onderdeel moeten aanpassen.
De Timbers vallen namelijk met de voorkant eerst.
En de voorkant van de timbers is nogal punig en scherp en dit zorgt voor een breuk in het hout dat we gaan gebruiken als ondergrond.
Hopelijk is hiervoor begrip De verandering is ook al op real dutch power aangepast.
grt Fouad

Timberhold is een regelrechte zaad oefening. Niet alleen niet leuk om te doen ook voor het publiek nauwelijks interessant.
Jammer Fouad. Maar ja begrijpelijk dat je niet anders kan. Kan er geen herculeshold in 1000x mooier en beter onderdeel dan farmers hold. Mss die van Jarno?

Kelvin wil waarschijnlijk wel Fouad ik pm je even z'n tel nr.

Het zet je toch aan het denken of je in de toekomst wel al deze moeite moet doen om een wedstrijd te organiseren.