XXL Nutrition

Nieuws Dutch Strongman Cup 2009

suc6 morgen fouad ik kom ff kijken groeten arno

• Topic Starter Topic Starter
Succes morgen allemaal!

Eat well, because tomorrow we dine in hell!

ben benieuwd naar het spektakel morgen. ik ben daar met johnny boy, snakeman en ws mc chick en omega. flink voor gijs brullen

Kom zeker kijken, heb er zin in. :D

Zie ik ook weer eens wat meer gezichten achter de dbb accounts.

ik begrijp dat jullie ov gaan?

dan moet je er wel echt ff rekening mee houden dat hellevoet echt een b*ch is om te bereiken. geen directe verbinding... doe je vanaf ambacht al bijna anderhalf uur over, dus vanaf dordt kan je ook wel rekenen op zoiets.

jullie hadden prima mee mogen rijden met mij, probleem is alleen dat mijn auto daar gewoon te klein voor is. tis een coupe, 1 persoon max achterin en die moet dan al schuin zitten :rolleyes:

Klopt 1:30, trein dan metro en de bus om het af te maken :D. Achhh Kevin en ik vermaken ons wel.

Kevin is al niet de kleinste en ik ben ook vrij lang dus dat gaat zeker niet passen. Zie je morgen.

allen succes morgen!!!!!!

Ik ga ook heen en heb verder een lege auto; Emmen, Hoogeveen, Zwolle, Amersfoort, Utrecht....... kortom een kleine 3 uur!

Als iemand nog mee wil rijden moet ie snel reageren! ;-)

iedereen veel succes vandaag

Succes iedereen!

Zie elkaar daar wel! (Ik ben die kleine kale met die tattoos achter het vitamins & more kraam ;))

Success iedereen!

Iedereen veel succes gewenst vandaag!

Al een tussenstand bekend?

Na 4 onderdelen: 1. Fouad 2. Dave en 6. Gijs. De rest weet ik niet.

Fouad gewonnen gijs 6e dacht ik en alex moonen 5e.
Dbb was goed vertegenwoordigt in gijs zn fanclub... We got some nice poses of him :p
gijs posen!!!!!!

haha, was gezellig ja! wel hele brute prestaties gezien. vooral die 13x280 deadlift... holy crap zeg

goh! apparte uitslag!

Terug
Naar boven