TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het worden er toch nogsteeds minder....
Fouad, die rakker in Sportpoint heeft de posters gewoon weg gemikt, men wil niet de associatie dat de sportschool deze sport beoefend of wat dan ook...
Echt te belachelijk, wel voor mij de druppel dat ik daar weg moet wezen...

Daar kan ik echt zo boos over worden...
Toen ik er was heb ik ook gezegd dat ik de flyers en de posters anders niet geef als ze er niets mee te maken wilde hebben.
Toen werd mij verteld dat ze er wel 2 wilden om op te hangen en wat flyers voor bij de balie.
Dus ik begrijp nu niet echt waarom ze de spullen naderhand weggooien.
Is alleen zonde omdat er een hoop sportscholen hier wel erg blij mee waren!!!
---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------
patrick heeft inderdaad een rugblessure en Jules heeft besloten dat het toch te zwaar voor hem was op dit moment.
Wel een sterke jongen uit Duitsland en sterke jongens uit Frankrijk
Een van de Franse jongens heeft nog met de champions league wedstrijd in spanje meegedaan.
Hoe gaat het met jou Gijs ben je er klaar voor?
Ik gedeeltelijk, ik zit met een zware bicepsblessure,maar ik moet zelf wel meedoen aangezien er al zoveel hebben afgezegd
Dus de biceps intapen en hopen dat hij het dan houdt.....
Daar kan ik echt zo boos over worden...
Toen ik er was heb ik ook gezegd dat ik de flyers en de posters anders niet geef als ze er niets mee te maken wilde hebben.
Toen werd mij verteld dat ze er wel 2 wilden om op te hangen en wat flyers voor bij de balie.
Dus ik begrijp nu niet echt waarom ze de spullen naderhand weggooien.
Is alleen zonde omdat er een hoop sportscholen hier wel erg blij mee waren!!!
---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------
patrick heeft inderdaad een rugblessure en Jules heeft besloten dat het toch te zwaar voor hem was op dit moment.
Wel een sterke jongen uit Duitsland en sterke jongens uit Frankrijk
Een van de Franse jongens heeft nog met de champions league wedstrijd in spanje meegedaan.
Hoe gaat het met jou Gijs ben je er klaar voor?
Ik gedeeltelijk, ik zit met een zware bicepsblessure,maar ik moet zelf wel meedoen aangezien er al zoveel hebben afgezegd
Dus de biceps intapen en hopen dat hij het dan houdt.....
Betekend dit dat je terug keert op het oude nest, makker?![]()
Fouad hoe heb je dat met je bicep voor elkaar gekregen?
Verstandig van jules denk ik zo....
Haha Fouad dat is k*t man. Ik ben niet op mijn best alhoewel ik de laatste tijd niet mocht klagen qua kracht. Nu een flinke irritatie in mijn linker elleboog en ik heb net gehoord dat ik de ziekte van Pfeiffer heb. Maar ik doe gewoon mee hoor maak je niet ongerust.
Fouad, ik vind het organiseren van deze wedstrijd een mooi initiatief. Reden daarvoor is dat er maar weinig zware wedstrijden zijn. Het gaat tenslotte om de sterkste man en niet om de snelste man. Het is goed, dat er tegenwoordig veel wedstrijden worden georganiseerd om 'beginnende' atleten wedstrijdervaring op te laten doen, maar vind het jammer als het publiek begint te denken dat ze die betreffende wedstrijd zo maar mee zouden kunnen doen. (niet verzonnen = echt waar) Het heeft zo zijn keerzijden dus.
Het spectaculaire en bijzondere gaat er een beetje af. Dus het zou leuk zijn om verhoudingsgewijs meer zwaardere wedstrijden terug te laten komen. Die goede oude wedstrijden zeg maar.
Wat een stelletje kortzichtige stakkers zeg op die sportschool..... maargoed! vooroordelen zullen er altijd zijn....
Wat shit allemaal van die blessures man..... gijs pfeifer en fouad problemen met de bicep....
Dit is jullie zeker niet gegund jongens en ik hoop dat jullie allemaal wat opknappen.
Nadat de onderdelen wat aan zijn gepast vind ik het namelijk een super wedstrijd, alleen de wheelflip is mischien wat aan de lichte kant denk je niet? wij hebben evt. nog wel een mooie nieuwe band liggen met nieuw profiel (dus makkelijk te liften qua grip) van 400 + kilo.
Een spoedig herstel ......
is er in de sporthal ook een gelegenheid om wat te eten? of weet iemand in de buurt iets waar je even snel wat kan eten