Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aha, leuk om je ook eens te ontmoeten dan, ik help met klaarzetten etc..
gr
Het worden er toch nogsteeds minder....
Fouad, die rakker in Sportpoint heeft de posters gewoon weg gemikt, men wil niet de associatie dat de sportschool deze sport beoefend of wat dan ook...
Echt te belachelijk, wel voor mij de druppel dat ik daar weg moet wezen...
)heb er zin an !
wie neemt er de krattjes pils mee ?
Betekend dit dat je terug keert op het oude nest, makker?Echt te belachelijk, wel voor mij de druppel dat ik daar weg moet wezen...

Ik zie dat Patrick niet meer meedoet en wie nog meer?
Patrick heeft vorige week tijdens het deadliften zijn rug geblesseerd. Zou deze week langs de fysio/dokter gaan. Blijkbaar is het redelijk serieus.
ey ey gijs....... ben je nog steeds 105 kilo joh?
Ik denk die bulkt zich wel een weg naar de 115 joh.....
Inderdaad, dat is een regelrechte belediging, ondera andere aan jouw adres.Fouad, die rakker in Sportpoint heeft de posters gewoon weg gemikt, men wil niet de associatie dat de sportschool deze sport beoefend of wat dan ook...
Echt te belachelijk, wel voor mij de druppel dat ik daar weg moet wezen...
Ben je aan het Sonja Bakkeren..?104 als het goed is maar kan best dadelijk weer echt 105 zijn tegen de wedstrijd met 3L volle melk en 1L choco.

104 als het goed is maar kan best dadelijk weer echt 105 zijn tegen de wedstrijd met 3L volle melk en 1L choco.