AndroidHealthClinic

Nieuws Dutch Strongman Cup 2009

Dit word vet... wil ik zeker bij zijn !

Lijkt me een zeer mooie wedstrijd om eens naar te gaan kijken.

Fouad, waar train je nu ergens dan? Alleen in Vlaardingen?

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me een zeer mooie wedstrijd om eens naar te gaan kijken.

Fouad, waar train je nu ergens dan? Alleen in Vlaardingen?

Over het algemeen in Vlaardingen,en onderdelen in Ridderkerk
Zaterdag weer Ridderkerk .
Met jou ook alles goed?en ga je nog een beetje vooruit?

Ja gaat wel goed hier.. Momenteel gaat het trainen niet super door de vakantie etc.. Maar volgend jaar kom ik wel sterker terug.

Ik ga nu a.s. zaterdag al bij Gijs trainen, anders was ik misschien ook wel gekomen.

Komen er ook nog iets van posters van deze wedstrijd om te verspreiden ofzo?

Ja gaat wel goed hier.. Momenteel gaat het trainen niet super door de vakantie etc.. Maar volgend jaar kom ik wel sterker terug.

Ik ga nu a.s. zaterdag al bij Gijs trainen, anders was ik misschien ook wel gekomen.

Komen er ook nog iets van posters van deze wedstrijd om te verspreiden ofzo?

Jazeker,er worden posters en flyers gedrukt en deze zullen overal worden verspreid.

greetz

Enkel NLers dus Fouad?

Flauw hoor :p Is er es bruut zware wedstrijd in Benelux wordt er gediscrimineerd :p

Hallo Simon,

Het is inderdaad eigenlijk alleen voor Nederlanders,maar als jij zeker weet dat jij de gewichten aankunt wil ik je eventueel op de reserve lijst zetten.

De deadlift wordt naar alle waarschijnlijkheid rond de 300 op reps en dan RAW alleen straps en riem zijn toegestaan GEEN suits....
En de boom wordt eventueel 130 op reps....
Maar dat is totaal afhankelijk van de deelnemers als zij het hiermee eens zijn.
We willen gewoon een wedstrijd waarvoor je echt gewoon brutaal sterk moet zijn.
Dit is vooral voor het publiek het mooiste om de atleten bezig te zien met gewichten die superzwaar zijn.
Ook voor de atleten is dit de wedstrijd om te laten zien hoe STERK je echt bent.

Denk er even over na Simon en dan hoor ik het van je....je bent altijd welkom.

groeten Fouad

Laatst bewerkt:
Simon blijf maar thuis :D dit is een stapje te hoog voor je :P

omgeving rotterdam? haha, als het met me werk uitkomt kom ik zeker kijken

Super initiatief Fouad maar dat gaat mij teveel worden. Mijn record op de boom staat nu op 125 dus 130 op reps wordt hem niet. Ook 300 zonder suit is een kwestie van 1a2 reps. Daarbij nog de stones op 180cm.

Jij bent normaal nog stukje sterker op max kracht dan ik. Op combinatie kracht/conditie kom ik tegenwoordig een heel eind maar dit gaat mij de pet te boven.

Ik blijf dan liever heel om volgend jaar weer goed mee te kunnen draaien in het circuit.

Ik zie wel wat de uiteindelijke onderdelen en gewichten worden alvorens ik weet of het voor mij haalbaar is.

Groet Gijs.

Super initiatief Fouad maar dat gaat mij teveel worden. Mijn record op de boom staat nu op 125 dus 130 op reps wordt hem niet. Ook 300 zonder suit is een kwestie van 1a2 reps. Daarbij nog de stones op 180cm.

Jij bent normaal nog stukje sterker op max kracht dan ik. Op combinatie kracht/conditie kom ik tegenwoordig een heel eind maar dit gaat mij de pet te boven.

Ik blijf dan liever heel om volgend jaar weer goed mee te kunnen draaien in het circuit.

Ik zie wel wat de uiteindelijke onderdelen en gewichten worden alvorens ik weet of het voor mij haalbaar is.

Groet Gijs.

Hallo Gijs,

Ik begrijp volkomen dat je er zo over denkt.
maar de onderdelen zijn nog niet defenitief.
Als er meerdere atleten zijn die er zo over denken dan verlaag ik de gewichten.
Ik hoop dat de atleten begrijpen dat het beter is als het niveau hoger ligt.
Sommige wedstrijden gaan bv de herhalingen in de tientallen lopen en dan is het op den duur niet meer de Sterkst man ,maar de snelste man.
Het is veel leuker als de atleten niet te ver van elkaar af liggen en dat het duidelijk te zien is dat het ECHT zwaar is.
Geeft volgens mij ook meer voldoening als je op zo,n wedstrijd goed presteert.
Ik zal je op de hoogte houden ,maar je kan mij anders vertellen wat jij bv wel redelijke gewichten zou vinden.

grt Fouad

Zal hier duidelijk aanwezig zijn :)

Ja het gaat een mooie wedstrijd worden!

Ik ben er ook sowieso bij als 'helper'

ik kom als toeschouwer

Ben benieuwd waar het precies is en of ik dan vrij heb.

mooie tijd is het in iedergeval wel al

Oke, das op een zondag.
Dat zie ik pas een week van te voren of het gunstig uitvalt met me rooster.
Hoop het kan ik komen kijken.

Terug
Naar boven