laantje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind niks mis met de wedstrijden en gewichten die er momenteel in nederland zijn..... iedereen heeft wel z'n mindere onderdelen .... en je moet als organisator wel het wel leuk houden voor een 15 a 20 tal atleten.......tjah dan zullen er een 4 tal atleten zijn die er met kop en schouders boven uit steken en hier in nederland is dat vooral jarno en natuurlijk simon als ie fit is...... maar eerlijk denk ik dat het met een yoke van 400 en een deadlift van 300 op herhaling en boomstam 130 op herhaling weer een one man show gaat worden van jarno haha als zijn poot weer klaar is.... voor de rest denk ik dat er weinig altleten hier in nederland klaar zijn voor die gewichten. En als je echt zo sterk bent dan kun je dat bewijzen bij de voorrondes van nederland en sterkste man van nederland om zo door te stromen naar de nog zwaardere wedstrijden internationaal.
Want is het zo dat momenteel de wedstrijden niet goed zijn? en dat doormiddel van een nieuwe wedstrijd de "echte" sterkste man van nederland gekozen moet worden?
Trouwens Wat denk je hoe lang zo'n wedstrijd gaat duren met zulke gewichten die haast niemand van z'n plek krijgt?..... ik denk dat de hele wedstrijd dan met 2 uurtjes bekeken is haha.
Dat zou me ten zeerste verbazen. In het krantenartikel stond slechts dat RTL normaal gesproken opnames maakt van dit soort wedstrijden. Maar als je weet hoeveel geld er op tafel moet komen (en ik weet dat!) dan kan ik bijna met zekerheid zeggen dat RTL hier niet komt.
Mwah, behalve Jarno kan ik er toch nog wel een aantal bedenken die met die gewichten goed uit de voeten kunnen.
Denk aan Fouad, Richard vd Linden, Mike Bagerman, Jan Wagenaar, Gijs en Alex Moonen.
Zijn er toch al wat meer dan Jarno en Simon, niet?
Er zijn toch wel vaker wedstrijden van dit caliber geweest?
Zoals bijvoorbeeld de sterkste man van et hoekie?
Fouad komt (is) waarschijnlijk terug in vorm en wil in een zware wedstrijd laten zien dat hij er nog steeds staat.
Mwah, zoals jij het stelt hangt er wel iets 'negatiefs' omheen, het lijkt me dan ook niet reeel om dat zo te stellen.
Trouwens dat iemand een wedstrijd zelf organiseert en naar eigen hand kan zetten is in het wereldje ook niets nieuws.