MuscleMeat

Nieuws Dutch Strongman Cup 2009

Waar gaat dit over, een discussie over een naam!!

IDD

We werken gewoon samen met die gasten van Zwitserland (Stefan Arnolds) , Oosterrijk en Duitsland (Mr Reinheart).
(om wille van de internationale atleten)
Ze doen daar al een jaar of 4 Strong man CUP wedstrijden (staat op real dutch power ook "Strong man Cup Zwitserland") en we hebben die ook gebruikt om dat er dan samen hang is en de hoogst scorende atleet die in alle 5 de cups (of het meest punten heeft) heeft deelgenomen ,met de hoogste score wint een extra 2000 euro.
Is iets van Zwitserland & Oosterrijk. We hadden zoiets (alle ik toch en heb het voorgesteld) waarom niet, het geeft mogelijkheid tot doorgroei en meer internationale atleten. van daar "Open sterkste man van Vlaanderen" vervangen door "NSMB Strong man CUP Belgium"
En de "New Comers Strong Man Cup" is afkomstig van de voetbal, we wouden "new comers cup" nemen maar als ze de poster zagen hadden we zo iets van " das een voetbal tornooi" ;) , dus ter verduidelijking "Strong Man" toegevoegt.
"Strong Woman Cup" bestond nog niet (naar mijn weten) Dus hebben we da zo gedoopt, om dat de organisatie belangerijker is dan een nieuwe naam te zoeken en er bestaan al zoveel namen die alles al genoeg opsommen :D

Het is niet origineel maar wel een gebruikelijke internationale naam, die hier ook gepromoot kan worden. ( Dus ssstt and shut up and train Girls !! "Wij trekken ons plan wel";) )

Ja erg he Richard, maar keb het proberen uitleggen ;)
Maar ja, "het klein kind moet een naam hebben" zeker :D

Het is een meenings verschil dat nu duidelijk is hoop ik (zo niet, like i care :) )
-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
IDD

We werken gewoon samen met die gasten van Zwitserland (Stefan Arnolds) , Oosterrijk en Duitsland (Mr Reinheart).
(om wille van de internationale atleten)
Ze doen daar al een jaar of 4 Strong man CUP wedstrijden (staat op real dutch power ook "Strong man Cup Zwitserland") en we hebben die ook gebruikt om dat er dan samen hang is en de hoogst scorende atleet die in alle 5 de cups (of het meest punten heeft) heeft deelgenomen ,met de hoogste score wint een extra 2000 euro.
Is iets van Zwitserland & Oosterrijk. We hadden zoiets (alle ik toch en heb het voorgesteld) waarom niet, het geeft mogelijkheid tot doorgroei en meer internationale atleten. van daar "Open sterkste man van Vlaanderen" vervangen door "NSMB Strong man CUP Belgium"
En de "New Comers Strong Man Cup" is afkomstig van de voetbal, we wouden "new comers cup" nemen maar als ze de poster zagen hadden we zo iets van " das een voetbal tornooi" ;) , dus ter verduidelijking "Strong Man" toegevoegt.
"Strong Woman Cup" bestond nog niet (naar mijn weten) Dus hebben we da zo gedoopt, om dat de organisatie belangerijker is dan een nieuwe naam te zoeken en er bestaan al zoveel namen die alles al genoeg opsommen :D

Het is niet origineel maar wel een gebruikelijke internationale naam, die hier ook gepromoot kan worden. ( Dus ssstt and shut up and train Girls !! "Wij trekken ons plan wel";) )

Ja erg he Richard, maar keb het proberen uitleggen ;)
Maar ja, "het klein kind moet een naam hebben" zeker :D

Het is een meenings verschil dat nu duidelijk is hoop ik (zo niet, like i care :) )
-

Wat een intressant gedoe...
Shut up and grow up big baby!!!!!!!

Wat een ****ing onzin
En Jimmy wat bedoel je met "het klein kind moet een naam hebben"
Ben dat gedoe een beetje zat hoop gelul voor niks....

Zodra iemand iets post komen een paar alwetenden weer met al hun zogenaamde kennis
Het is eigenlijk niet gek dat de sterkste man sport een drama is zodra iemand wat zegt moet iedereen dat weer aanvallen.
De sport is mooi,maar de mensen die er mee te maken hebben leven in een fantasie wereld.

En op Peter reageer ik geeneens meer........dat is hopeloos

Ik heb het al eerder gemeld als iemand persoonlijk met mij problemen heeft kan je me gewoon bellen of langskomen....
Mijn nummer staat gewoon op mijn site.
Wil je wat me me bespreken en of uitvechten dan is dat geen probleem
Op het moment ben ik op zee en daar heb ik geen bereik met mijn mobiel maar vanaf de 24ste ben ik weer bereikbaar voordat men zegt dat mijn mobel uit heb staan.

Laatst bewerkt:
Volgens mij wordt "Fouads lievelings onderdelen" nog niet gebruikt.

Wat is je nr eigenlijk?

Ps: je kunt dingen ook te serieus nemen!

Laatst bewerkt:
Wat een intressant gedoe...
Shut up and grow up big baby!!!!!!!

Wat een ****ing onzin
En Jimmy wat bedoel je met "het klein kind moet een naam hebben"
Ben dat gedoe een beetje zat hoop gelul voor niks....

Zodra iemand iets post komen een paar alwetenden weer met al hun zogenaamde kennis
Het is eigenlijk niet gek dat de sterkste man sport een drama is zodra iemand wat zegt moet iedereen dat weer aanvallen.
De sport is mooi,maar de mensen die er mee te maken hebben leven in een fantasie wereld.

En op Peter reageer ik geeneens meer........dat is hopeloos

Ik heb het al eerder gemeld als iemand persoonlijk met mij problemen heeft kan je me gewoon bellen of langskomen....

Iedereen jou aanvallen? jij doet net of je het wiel hebt uitgevonden met je strongman cup en jij valt jimmi aan net of hij jou formule gestolen heeft.

Ik zeg volgens mij heel netjes dat ik vind dat dutch strongman en cup vrij algemene woorden vind.......

En je reageert niet meer op mij omdat ik hopeloos ben??? Ik zeg net als jij wat ik denk.... en laat me door jou de bek niet snoeren...

en wat betreft jou bellen? je voicemail staat er steeds op.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Iedereen jou aanvallen? jij doet net of je het wiel hebt uitgevonden met je strongman cup en jij valt jimmi aan net of hij jou formulle gestolen heeft.

Ik zeg volgens mij heel netjes dat ik vind dat dutch strongman en cup vrij algemene woorden vind.......

En je reageerd niet meer op mij omdat ik hopeloos ben??? Ik zeg net als jij wat ik denk.... en laat me door jou de bek niet snoeren...

en wat betreft jou bellen? je voicemail staat er steeds op.

Wie denk je gdv wel dat je bent ****ing hopeloos mannetje dat je bent.
heb je eigenlijk een leven buiten achter je ****ing toetsenbord zitten en maar commentaar te hebben op iedereen.
Als je echt een probleem hebt en/of wilt kunnen we dat op een echte manier oplossen en niet vanachter een toetsenbord.
Ben nu echt ****ing boos en kan op dit moment je kop van je lijf af trekken.
En nu ik op zee zit heb je zogenaamd gebeld.....

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Volgens mij wordt "Fouads lievelings onderdelen" nog niet gebruikt.

Wat is je nr eigenlijk?

Ps: je kunt dingen ook te serieus nemen!

dboxw4.jpg

en wie of wat ben jij dan........? met je gore strip verhaaltjes

En ben echt klaar hierzo wie wat heeft hoor ik wel wat betreft dit forum succes ermee.
En aankomende seizioen zou ik zeggen"Put your money where you,re mouth is"

Laatst bewerkt:
heb je eigenlijk een leven buiten achter je ****ing toetsenbord zitten en maar commentaar te hebben op iedereen.
Als je echt een probleem hebt en/of wilt kunnen we dat op een echte manier oplossen en niet vanachter een toetsenbord.

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Wat denk jij wel?

denk je dat je te maken hebt met een pannekoek?????

Mooie praatjes maker....Denk je nu echt dat ik het niet met jou op durf te lossen?

Wij zien elkaar snel!!!

Laatst bewerkt:

En ben echt klaar hierzo wie wat heeft hoor ik wel wat betreft dit forum succes ermee.
En aankomende seizioen zou ik zeggen"Put your money where you,re mouth is"

Roidrage op zee, kijk maar uit dat ze je niet kielhalen straks.

Volgens mij word je niet echt sterk van geld eten.

Laatst bewerkt:
hahaha, dat stripje is van Mark van Eijk.. die kerel heeft bij mij in t studentenhuis gewoond :roflol:

Jij denkt dat je iedereen maar even wat door de strot kan drukken?... je moet maar eens leren dat er ook mensen zijn die het mischien niet altijd met je eens zijn. En je een discussie niet kan winnen als je zo stoer gaat lopen praten.

Ik heb geen slechte dingen met je voor gehad.... ik zei gewoon mijn mening!

en denk al helemaal niet dat ik bang voor je ben!!! want jij bent de laatste die mijn kop er af trekt! ik vreet je op joh! gek!

Ik laat me door jou niet bedreigen!!

Laatst bewerkt:
Dikke battle hier gaande.

christ.. het is maar een naam

Ik snap er niks van. Fouad mooie naam voor een wedstrijd. Doet internationaal aan, natuurlijk heeft Jimmy dat ook gezien. En nu gebruikt hij het in Belgie. Eigenlijk niet meer dan logisch. Ik gun het hem ook net als ik jou je succes gunde op je wedstrijd. Een mooie wedstrijd was het namelijk wel.

Waarom gaan 2 zulk bekende namen in deze sterkste man wereld nu zo op elkaar reageren snap er echt weinig van. En de strip van Strongman is als grap bedoeld. Tja niet iedereen vind alles grappig maar so what. Het is een forum...........

whahahah lach me echt helemaal scheel hier!

Met strenge stem: jullie mogen geen pauze houden voordat jullie elkaars handje hebben geschud

Ik snap er niks van. Fouad mooie naam voor een wedstrijd. Doet internationaal aan, natuurlijk heeft Jimmy dat ook gezien. En nu gebruikt hij het in Belgie. Eigenlijk niet meer dan logisch. Ik gun het hem ook net als ik jou je succes gunde op je wedstrijd. Een mooie wedstrijd was het namelijk wel.

Waarom gaan 2 zulk bekende namen in deze sterkste man wereld nu zo op elkaar reageren snap er echt weinig van. En de strip van Strongman is als grap bedoeld. Tja niet iedereen vind alles grappig maar so what. Het is een forum...........

Nee ik moet alleen maar ja en amen roepen en vooral geen eigen mening hebben? en als ik dat wel heb mezelf even laten bedreigen?

Hier in het noorden houden we niet zo van dreigen ... en zeggen we wat op ons hart ligt, daar kun je ook positief gebruik van maken.

Men moet elkaar ook niet bedreigen maar of het forum nu de plek is om elkaar zo aan te spreken?

Terug
Naar boven