Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat zit je nou te janken Mr. Hardcore? Om moe van te worden hoe je steeds weer zit te zeiken tegen gasten die merken dat wegen onbegaanbaar zijn in bepaalde regio's. En lees jij trouwens niet de andere posts die hetzelfde ondervinden?Hey mcchicken out houd eens op met paniek zaaien. Gijs en ik zitten nu ibde auto en rijden met gemak 120 prima te doen.
Pas nou op Alex, don't **** with the Frank.Ik wil ook geen paniek zaaien maar vanuit het zuiden is het niet echt te doen. Op sommige stukken is de snelweg vrij en met wat rustig rijden komen we er aan. Maar vanavond is een zelfde portie sneeuw gemeld vanuit het zuiden...
Ik zou graag komen kijken, maar ja het blijft maar kijken he! Ik lees de heroische verhalen hier op het forum wel. Gijs gaat de 2e zege op een rij binnenhalen. Of steek je daar een stokje voor Frank
Kusje
Hey mcchicken out houd eens op met paniek zaaien. Gijs en ik zitten nu ibde auto en rijden met gemak 120 prima te doen.

Wat zit je nou te janken Mr. Hardcore? Om moe van te worden hoe je steeds weer zit te zeiken tegen gasten die merken dat wegen onbegaanbaar zijn in bepaalde regio's. En lees jij trouwens niet de andere posts die hetzelfde ondervinden?
Over ervaringen hoe anderen de wegen ervaren is geen ptobleem maar hier publiekelijk op t forum gaan roepen of de wedstrijd nog doorgaat is niet jouw taak en schrikt mensen alleen maar onnodig af. Hoe denk je dat de organisatie dit zal waarderen? Dus Laten we nu onnodige geruchten tot het minimum beperken, dát is wat ik bedoel.
En snap je niet dat t op zn minst hoogst vervelend is als jij dat loopt te roepen maar gijs en ik, 10x andere atleten en mn vrienden uit eindhoven hier gewoon zijn?
Over ervaringen hoe anderen de wegen ervaren is geen ptobleem maar hier publiekelijk op t forum gaan roepen of de wedstrijd nog doorgaat is niet jouw taak en schrikt mensen alleen maar onnodig af. Hoe denk je dat de organisatie dit zal waarderen? Dus Laten we nu onnodige geruchten tot het minimum beperken, dát is wat ik bedoel.
En snap je niet dat t op zn minst hoogst vervelend is als jij dat loopt te roepen maar gijs en ik, 10x andere atleten en mn vrienden uit eindhoven hier gewoon zijn?
Denk jij niet dat ik de sport een warm hart toedraag? Zelf ben ook ik graag bij strongman wedstrijden aanwezig dus ik zal de laatste zijn om mensen op andere ideeën te brengen. Het is uiteindelijk ieders eigen keuze om te bepalen of het verantwoord is om de weg op te gaan.
Ik heb tevens gezien hoe er gereageerd werd op de post van Huggybear toen de NPB besloot een wedstrijd vanwege het weer af te lasten. Beetje respectloos, en alsof het zo'n organisatie zelf geen pijn doet om zo'n besluit te nemen. We zien het allemaal het liefst anders. Uiteindelijk gaat het er niet om hoe alleen jullie dit ervaren maar ook hoe anderen het ervaren als ze voor alles en nog wat worden uitgemaakt omdat zij een andere beslissing nemen. En nogmaals ben ik niet de enige die er een post over heeft geplaatst. Zijn dat dan allemaal paniekzaaiers?

Karmawaardig comment!
Er zijn op dit moment - aldus de nieuwberichten - blijkbaar heel wat plekken in NL die nauwelijks bereikbaar zijn. Op andere plekken is het
schijnbaar goed te doen. Laten we a.u.b. de mensen die op die plekken zitten waar de wegen moeilijk te berijden zijn en het gezond verstand laten zegevieren door ervoor te kiezen om thuis te blijven niet bekritiseren!
Ik wens verder iedere deelnemer aan welke wedstrijd vandaag dan ook heel veel suc6 en de toeschouwers heel veel kijkplezier!![]()

Totaal niet karmawaardig dus. Onbegaanbaar is een ruim begrip. Met gedoseerd gas geven kom je heel erg ver als je een auto hebt, en de snelwegen waar je toch de meeste kilometers maakt zijn zeer goed bereidbaar.
Ik ben vanmorgen ook veilig op mn werk gekomen, gewoon rustig gas geven en een beetje voorzichtig r(gl)ijden.