XXL Nutrition

Aankondiging DUTCH STRONGMAN CUP 2010 "Hellevoetsluis"

mietje

nee hoor...heel verstandig jongeman!

Laatst bewerkt:
leuk maar mensen antiliaan+ kou= gaat niet, ik ga rond lopen als een eskimo 2 winter jassen 3 broeken etc :D schatjes tot december xoxoxo

Doen teddy's niet aan winterslaap ?

Die wedstrijd is binnen in een sporthal, dus je hoeft niet bang te zijn voor kou ! Als je je voor de rest goed voelt en tijd hebt, zou ik gewoon meedoen. Dit is echt een mooie wedstrijd.

Doen teddy's niet aan winterslaap ?

Die wedstrijd is binnen in een sporthal, dus je hoeft niet bang te zijn voor kou ! Als je je voor de rest goed voelt en tijd hebt, zou ik gewoon meedoen. Dit is echt een mooie wedstrijd.

hij staat er al op haha

nice! ben zeker aanwezig om te supporten!

• Topic Starter Topic Starter
Deelnemerslijst is weer bijgewerkt

• Topic Starter Topic Starter
De posters en flyers worden nu ontworpen.
Kunnen degene die wat posters en flyers willen het even laten weten.
Dan hou ik daar rekening mee bij het drukken.

grt

Vergeet de datum er niet op te zetten ;)

Stuur mij ook maar Fouad hang ik er ook paar op in de gym.

Ik hang er bij mijn sportschool ook wel een paar op

wil er ook wel wat ophangen maar waarsch. geef je jon of destrey wel wat mee? (zit in dezelfde gym)

Hmm er wordt hard getraind maar de gewichten zijn toch niet zo absurd. Die kleine in het begin was toch ook die gast die meedeed bij Jimmy toen of niet?

Denk het niet. M.u.v. Enrico Schütze ken ik niemand van daar. Bij jimmy deed geen duitser mee, dus zal em niet geweest zijn...

Gewichten zijn idd niet indrukwekkend. Maar ik zag het filmpje toevallig op de duitse strongman site en wilde jullie alvast wat angst inboezemen;)

Voor mij zal t een persoonlijke battle worden om die wedstrijd goed te voltooien :D

Het is voor iedereen een persoonlijke battle.

Terug
Naar boven