AndroidHealthClinic

Aankondiging DUTCH STRONGMAN CUP 2010 "Hellevoetsluis"

Toch wel, Rick heeft z'n rug flink in de prak zitten.. flink zonde!

Klote voor hem!

Hoop dat het feest niet in duigen valt met dit rampzalig weer.

Ja idd..gaat het wel door als het weer zo blijft? Worsgelwedstrijd vd gym hier is al geannuleerd..

The show must go on! Hoewel ik wel slecht nieuws uit het Noorden heb gehoord.

ach zo erg is t met t weer toch ook weer niet dat t helemaal afgelast moet worden

jammer dat het indoor is

hahaha

ja inplannen en dan 5x afblazen

heeey heeey gasten ik hoop dat ik der morgen bij ben ben erg ziek kopijn misselijk en last van me strot duzz zullen zien vandaag lekker op me nest liche en hoopen dat ik der morgen ben "D

kom denk ik ook ff kijken, maar heb me hele voorhoofd dichtzitten en lijkt wel alsof ik door een rietje adem.
In ieder geval iedereen die mee doet succes.

Fouad,

Je treft het niet met het weer maat! Aangezien wij met twee auto's vanuit Limburg komen om een spannende wedstrijd te zien, zou ik het jammer vinden morgen aan te komen en dan zien dat er 5 man meedoen. Laat hier even weten of je afmeldingen hebt...

Anders tot morgen!

Groet Alex

Ik en Frank zijn er ongeacht wat!

• Topic Starter Topic Starter
Fouad,

Je treft het niet met het weer maat! Aangezien wij met twee auto's vanuit Limburg komen om een spannende wedstrijd te zien, zou ik het jammer vinden morgen aan te komen en dan zien dat er 5 man meedoen. Laat hier even weten of je afmeldingen hebt...

Anders tot morgen!

Groet Alex

Hallo Alex,

De jongens die contact met mij hebben opgenomen om af te zeggen zijn:
-Rick van der Torre(blessure)
-Marcel Imthorn(blessure)
-Raynor Wortel(Twijfelgeval)

Van de rest van de deelnemers heb ik niets vernomen,dus ik ga ervan uit dat iedereen dan ook op komt dagen.
Mocht er iemand niet komen of afzeggen graag dit telefonisch of via de mail.

Ik heb gisteravond alle spullen al naar de sporthal gebracht.
Vandaag de rest van de kleine dingetjes doen en dan morgen ochtend aan het werk.

Ik wens alvast iedereen een goede en veilige reis hier naar toe,

Grt Fouad

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

The show must go on! Hoewel ik wel slecht nieuws uit het Noorden heb gehoord.

Ziyed,
Wat bedoel je hiermee?
Ik heb namelijk niets gehoord van de jongens uit Friesland.
Of bedoel jij het weer?

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Ik en Frank zijn er ongeacht wat!

Thats the spirit Gijs en Frank

Bietje sneeuw houdt ons niet thuis. Dan maar stapvoets over de snelweg.

Sowieso zijn de snelwegen helemaal schoon en zelfs de binnenwegen zijn gewoon vrij hier in Utrecht. Dus geen geouwehoer over t vervoer, gewoon komme!

Bietje sneeuw houdt ons niet thuis. Dan maar stapvoets over de snelweg.

Sowieso zijn de snelwegen helemaal schoon en zelfs de binnenwegen zijn gewoon vrij hier in Utrecht. Dus geen geouwehoer over t vervoer, gewoon komme!
rustig maar hoor, ik kom heus wel

Gewoon bijtijds vertrekken. OP de snelweg zal het wel redelijk te doen zijn hoop ik. Het zal in ider geval niet druk zijn op zondag hoop ik. Ik hoop dat iedereen de moeite neemt om toch te komen kijken.

Terug
Naar boven