MuscleMeat

Aankondiging DUTCH STRONGMAN CUP 2010 "Hellevoetsluis"

Fouad,

Je treft het niet met het weer maat! Aangezien wij met twee auto's vanuit Limburg komen om een spannende wedstrijd te zien, zou ik het jammer vinden morgen aan te komen en dan zien dat er 5 man meedoen. Laat hier even weten of je afmeldingen hebt...

Anders tot morgen!

Groet Alex

alex leuk dat je komt kijken.

ik ben er en ga knallen ( mocht ik niet uitglijden en een been breken)

dennis

• Topic Starter Topic Starter
Hallo Allemaal,
Er hebben zich geen deelnemers afgemeld.
Behalve de drie die zich al hadden afgemeld.
heb vandaag contact gehad met de sponsor van Jan Wagenaar en die zei tegen me dat ze gewoon komen morgen.

Dus laten we er een superspektakel van maken.
Voor de jongens die komen helpen graag om 9:30 aanwezig zodat we alles kunnen opbouwen.

groeten Fouad en veel succes op de weg.

ik kom op de slee, mijn moeder gaat me het hele end slepen.

hey fouad en deelnemers

veel suc6 morgen en ga der voor

groeten arno

wat voor een deadlift is er nu? Auto op reps? En hoe is de farmers? Op tijd of afstand?

Farmers 60m met 2 turns, deadlift auto op reps als het goed is

Goed dat iedereen gewoon komt. Ik heb er zin in. Game on!:fire:

• Topic Starter Topic Starter
Heb te horen gekregen via mo dat Jan wagenaar niet meedoet omdat hij ziek is.

Zoals het weer er nu uit ziet word het ook een spektakel op de weg.. veel en veel sneeuw.. mja eve kijke hoe het weer morge is... zie het somber in mja..

Suc6 morge guys!!:cool:

In Dordt is het extreem weer. Nu alweer 15cm bovenop de al aanwezige 10cm gevallen. Met veel geluk nog thuis gekomen. Helaas stopt het nog niet met sneeuwen de komende uren.

Succes morgen met de wedstrijd en met er komen. Ik kom niet kijken heb geen auto en ben brak morgen.

succes iedereen en doe voorzichtig!
ik kan helaas ook niet komen kijken, ook geen auto en met het OV zie ik het zeker niet zitten.

Ik ga het zometeen gewoon proberen. Moet wel, ben tenslotte de scheidsrechter :-)

hopen dat de busrijd, anders hebben jullie een hulpje minder :(

Helaas lukt het ons ook niet, binnenstad den haag is helemaal dichtgesneeuwd, de auto kon niet eens uit onze eigen straat! F-ed up!

Treintje :D alleen dan verder is ook weer lastig

ben bang dat het erg rustig word, mijn bus van 9:45 was er om 10:10 nog niet, hopen dat de bus van 10:45 wel rijd.
Net eff gebeld en schijnt dat zobeetje iedereen die zou komen helpen afgebeld heeft omdat ze er niet konden komen.
Hoop niet dat het straks deelnemers only word.

Same hier, alles zit dicht vanwege de sneeuwval van afgelopen nacht. Snelwegen rondom Eindhoven zijn ook een ramp hoorde ik net, dus ik kan helaas ook niet komen, k*tzooi ik had er wel zin in om een mooie wedstrijd te aanschouwen. :mad:

Terug
Naar boven