MuscleMeat

dwarnie, een half jaartje verder

Goed bezig man!

Stukje bij beetje die biertjes uit je dieet schrappen, gaat vast wel goedkomen :)

Pooh in een jaar tijd. Echt goed!!

goed bezig! alleen metabo is gaar...

Mooie evolutie. Schouders tonen al zeer bruut

Goede progress!
Respect voor het vet wat je weg-gecut hebt! Tenminste het lijkt op de eerste foto alsof je een behoorlijk pensje had?
En je zegt 17-18% maar het lijkt toch een stuk minder? Heb je het niet gemeten met zon electro weegschaal? Is meer voor je onderste helft van je lichaam waar het meeste vet zit!
Ik denk eerder aan 14 misschien 15?

Greetz

En hoe gaat het hier? Al wat geminderd met de pils? :P

• Topic Starter Topic Starter
bedankt allemaal zover voor het positieve commentaar.:D

wat betreft het bier.... heb er wel een paar gedronken..had afgelopen weekend 24ste, mijn vrijgezellefeest..... dus wel veel bier..
niettemin ben ik al vanaf zaterdag niet meer aan het bier geweest:D druk aan het trainen en ben alweer 2 kilo kwijt (kleine cut aan het houden)

het gaat dus lekker....

greetz
dwarnie

inmiddels het pils helemaal gestopt. spa'tjes blauw.??? maar je moet wat voor over hebben.;)

mijn ****ed up situatie is dat ik heel snel aankom. het rechtlijnig zijn in eet en het occasional drankgebruik minderen, is een enorme opgave geweest, maar langzaam aan komen we daar. ben ik gewoon heel eerlijk in.
ben begin deze week (vanaf 16 augustus) en kleine bulk begonnen. ik begin dat groter worden aardig te waarderen. :rolleyes: logsch toch?

inmiddels op 6 maaltijden per dag en nog steeds bezig met splitschema lowerbody/upperbody.

dinsdag upperbody
woensdag zwemmen
donderdag lowerbody

zaterdag..... straten.... zwaar maar de bom als workout.

de vriendin heeft een foto'tje geschoten.. en voor mijn eigen ego gooi ik ze er toch nog even op.

greetz
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

even een update-tje.

ben inmiddels van baan veranderd en loop ik deels als uitvoerder rond bij een geleiderail (vangrail in de volksmond) boer. haha. van straten geleiderail bv. heerlijke baan enkel 65 uur per week moet je niet schuwen.
daarom zeer zeer weinig repleys vanuit hier. es tut mir leit.
niettemin een bulk er tegenaan gegooid en zit op een 99 kilo en ga binnenkort een cut van een maand er tegen aan gooien.

ik heb op het moment enkel heel veel pijn in de aanhechting van mijn borstspier. opdrukken kost zoveel moeite.
kennen jullie het probleem? niet normaal meer.

vond het niet de moeite een nieuw topic hier voor aan te slaan. echt veels teveel topics hier met de meest korte en vaak onnodige inhoud. de meest boeiende zijn de topics van iemand progressie, kun je tenminste een beetje de trainingen volgen.

maar goed wellicht is deze post dat ook wel.

groeten en train ze allemaal

Laatst bewerkt:
Zeeer netjes!
Succes!

netjes man
maar warom heb je bij je Be4 foto je hoofd wegekrast en bij die andere niet

en heb je die tattoo aangepast ?

nice rug man gaat goed ;)

netjes man
maar warom heb je bij je Be4 foto je hoofd wegekrast en bij die andere niet

en heb je die tattoo aangepast ?

bij de eerste foto zat ik nog in de ontkenningsfase, onzeker je kent het wel:rolleyes:
maar goed wil wel even het origioneel plaatsen hoor
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha en nee, de tattoo is weer wat strakker getrokken. door trainen

en de rest qua posts bedankt.

Super progressie!

....

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven