AndroidHealthClinic

Eat-stop-eat log (eerste log)

en als je iets van meridia erbij zou nemen, is het dan niet veel makkelijker vol te houden?

• Topic Starter Topic Starter
Nou als final update:
ik weeg momenteel 80 kg
met een VP van 12.5 %

ik ben tevreden :)

Ik heb zo hier en daar wat tegenslagen gehad maar over et algemeen ben ik zeer tevreden over eat-stop-eat en ik ga dit dieet zeker vaker toepassen :D

pics?

pics dna kunnen we de progressie beoordelen

Ik doe zelf 20 uur vasten en 4 uur proppen IF maar dan 20 / 4. Gaat lekker nu.

Nog leuke updates hier?

Misschien domme vraag, maar kan het geen kwaad dat je hierbij je ontbijt (belangerijkste maaltijd) overslaat?

Misschien domme vraag, maar kan het geen kwaad dat je hierbij je ontbijt (belangerijkste maaltijd) overslaat?

Als je hier een antwoord op gaat zoeken, weet je al meer dan 95% van de mensen over wat voeding en vasten met je doet.

Als je een kort antwoord wilt:
Het maakt geen reet uit of je je ontbijt overslaat.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 10:35 ----------

Nou als final update:
ik weeg momenteel 80 kg
met een VP van 12.5 %

ik ben tevreden :)

Ik heb zo hier en daar wat tegenslagen gehad maar over et algemeen ben ik zeer tevreden over eat-stop-eat en ik ga dit dieet zeker vaker toepassen :D

Mooi dat je tevreden ben over het vasten, heb je nog een goede recente foto om het verschil mee te vergelijken?

Wil je nog lager komen te staan in de toekomst? (8-10%)?

Ik heb een vraagje. Je eet bijvoorbeeld op zondag 12 uur je laatste maaltijd laten we zeggen deze bevat 800 Kcal. Op Maandag 12 uur is je vast voorbij, je onderhoud is normaal 2500 Kcal. Moet je dan op maandag gewoon 2500 Kcal eten, of om het goed te houden eet je 1700 Kcal om een gehele dag Kcal tekort te houden?

Ik ga iets vergelijkbaars proberen, maar dan met vastenperiodes van 44 uur (zondagavond 22:00 tot dinsdagavond 18:00) en 33 uur (woendagavond 22:00 tot vrijdagmorgen 7:00).

Abo dus.

edit: beetje oud topic haha

k ga dit ook doen .begin morgen en of zaterdag

Ik ga iets vergelijkbaars proberen, maar dan met vastenperiodes van 44 uur (zondagavond 22:00 tot dinsdagavond 18:00) en 33 uur (woendagavond 22:00 tot vrijdagmorgen 7:00).

Abo dus.

edit: beetje oud topic haha

Wow.. Al begonnen? Hoe bevalt het? Lijkt me wel zwaar man zo'n lange periode..

Wow.. Al begonnen? Hoe bevalt het? Lijkt me wel zwaar man zo'n lange periode..
Nee heb net mijn laatste maaltijd op dus heb tot dinsdag deze tijd niks op het menu staan.
Zwaar.. valt wel mee. Er is nauwelijks sprake van honger vind ik. De eerste 24 uur misschien nog wel meer dan de tweede 24 uur.

Heb je het rustig qua werk/school op die doordeweekse vastdagen?

abbo

Laatst fasted getraind (38u) ging enorm goed.

Terug
Naar boven