AndroidHealthClinic

Eat-stop-eat log (eerste log)

ff een update:
ben momenteel 85 kg en ik kom dus van 87 kg. dit is dus zonder extra cardio etc. gewoon 3x pw KT en 2x pw vasten.

Welk eindgewicht heb je in gedachten?

Ik begon op 87,nogwat en zit nu net onder de 85, en dat met twee keer vasten (1 keer per week). Dat is ruim een kilo in de week. Het gaat mij eerlijk gezegd hard zat zo!

snap niet dta jullie kilos eraf vliegen, ik ben pas 1 kg kwijt na 4dagen vasten, en dat terwijl ik toch ziendbaar de goede kant op ga, ik behoud me gewicht wel redelijk gelukkig:D

• Topic Starter Topic Starter
Welk eindgewicht heb je in gedachten?

Ik begon op 87,nogwat en zit nu net onder de 85, en dat met twee keer vasten (1 keer per week). Dat is ruim een kilo in de week. Het gaat mij eerlijk gezegd hard zat zo!
streefdoel is 80 kg

Laatst bewerkt:
Is ook vocht he

waar blijevn de updateS?

Op dit moment weeg ik nog 85 kg vanaf morgen avond ga ik weer een dag vasten.
tot nu toen ben ik dus zon 2,5 week bezig en ben 2 kg kwijt. dit weeg ik dus op de dagen dat ik niet vast waardoor ik zeker weet dat ik mezelf niet voor de gek houd.
foto's komen pas zodra ik vind dat je echte progressie ziet, ik ga niet elke 2 weken foto's plaatsen, beetje nutteloos vind ik zelf.

Gewoon voor het idee maar wat zijn je kracht stats ongeveer op dit moment? Merk je daar terugval in onder het cutten of valt dat mee?

Gewoon voor het idee maar wat zijn je kracht stats ongeveer op dit moment? Merk je daar terugval in onder het cutten of valt dat mee?
ik heb geen terugval. Gelukkig maar!
mijn krachtstats zijn:
BP:110kg
Squat:110 kg (heb een rugblessure gehad dus doe het rustig aan)
DL:100kg

squat hoger dan DL komt dus ook door je rugblessure neem ik aan?

Heb je last van je onderrug? Probeer het dan op te bouwen met back extensions, doe ik de laatste tijd ook en helpt echt, had namelijk altijd last van de onderrug, vooral bij DL en SQ

Heb je last van je onderrug? Probeer het dan op te bouwen met back extensions, doe ik de laatste tijd ook en helpt echt, had namelijk altijd last van de onderrug, vooral bij DL en SQ
yup last van de onderrug ja,

FF een update: Vandaag MMA training gedaan op mn vastdag, en ik moet zeggen dat het erg goed is verlopen, en dit terwijl de MMA training vandaag op conditie was gericht.

Ik ben een blij man :)

ben van plan dit ook te doen, maar hoeveel eet je op gewone dagen waar je niet vast? eet je dan op onderhoud of cut je?

Dood?

Al updates?

Ik ben vandaag begonnen met dag 1 vasten. En moet zeggen, het valt me echt heel erg mee! Nog 4 uurtjes te gaan, misschien tellen die wel het zwaarst. Maar de focus blijft gewoon heel de dag en soms heb je idd de verleiding om eten te pakken. Daarom heb ik al het voedsel uit het zicht gezet.

Hey mooi log man dit is nieuw voor mij en zeer intressant, is het aan te raden cardio op vast dagen te doen, zoja wat is beter begin van vastperiode of aan het einde?

Terug
Naar boven