MuscleMeat

ECG in groene thee zou onderhuids vet 'mobiliseren'?

Bezoekers in dit topic

Andronicus

Novice
Lid geworden
2 okt 2017
Berichten
19
Waardering
3
Lengte
1m84
Massa
94kg
Niet zozeer door de lichte verhoging v je stofwisseling, maar eerder door het mobiliseren en available maken v. je vetcellen vooral op de moeilijke plaatsen (lovehandles).

Du trainen op 500mg+ dosis van ECG zou de 'stubborn fat' reserves vrij maken voor verbranding...


Ga dit eens testen met 3 x 250 ECG (green thee) tabs per dag.

Gebruikt iemand al langdurig ECG supps?
 
Je bedoelt EGCG?

ECG is dit

norm.png
 
Ja & nee, niet echt een full-typo, maar ik bedoel uiteraard EGCG.

Gedroogde groene thee bevat zowel EGCG (epigalocatechin gallate) als ECG (epicatechin gallate), beide catechines denk ik.

Maar EGCG is inderdaad de meest potente ivm vetmetabolisme...
 
Sinds ik groene thee drink voel ik de hele tijd dat mijn buikvet begint te bewegen. Beste fatloss gains ooit. :roflol:
Maar even serieus, ik geloof niet in die wondermiddeltjes. Gewoon eten, trainen en slapen.
 
Ben benieuwd naar je resultaten. Zijn volgens mij zat studies over te vinden!
 
Ik drink groene thee voor het leven maar ik geloof niet in deze theorie. En als het al waar is verwacht ik maar minimale effecten. Ik denk dat je het meer in algehele leefstijl moet zoeken. Zeker wel groene thee drinken!
 
Niet zozeer door de lichte verhoging v je stofwisseling, maar eerder door het mobiliseren en available maken v. je vetcellen vooral op de moeilijke plaatsen (lovehandles).
Bron?
 
There appears to be a fat reducing effect associated with green tea, but it is minor and unreliable.
There appears to be a slight but unreliable increase in fat oxidation (percentage of overall calories used coming from fatty acids rather than glucose) associated with consumption of green tea catechins
- Consistency of results very high.
- Robust research conducted with repeated double-blind clinical trials.

Bron: [Link niet meer beschikbaar]
 
Hi Scarface - Het is in deze thread niet te doen over de 'algemene vetverbranding' die Groene thee al dan nt teweeg brengt, maar het mobiliseren v onderhuis vet op specifieke plaatse.
 
Hi Scarface - Het is in deze thread niet te doen over de 'algemene vetverbranding' die Groene thee al dan nt teweeg brengt, maar het mobiliseren v onderhuis vet op specifieke plaatse.
Excuses te snel gereageerd. Het effect lijkt me zo minimaal dat het te verwaarlozen is. Wat dat betreft eens met GeenEiwittenVoorJe18Bent.
 
Als je doelt op mobilisatie van hardnekking vet (bij mannen bijvoorbeeld onderrug), dan zou ik als ik jou was eens The Stubborn Fat Solution - Lyle McDonald lezen. Boek die ook alles onderbouwt met relevante studies.
 
Ik drink al jaren een elke avond 3 glazen straffe groene thee met muntblaadjes per dag. Niet met een bepaalde doelstelling maar omdat dit in het land van mijn vrouw de gewoonte is en omdat het lekker is. Het heeft alleszins nooit invloed gehad op mijn hardnekkig vet op bepaalde typische plaatsen. Ik zou er dus niet teveel van verwachten.
 
Ik drink al jaren een elke avond 3 glazen straffe groene thee met muntblaadjes per dag. Niet met een bepaalde doelstelling maar omdat dit in het land van mijn vrouw de gewoonte is en omdat het lekker is. Het heeft alleszins nooit invloed gehad op mijn hardnekkig vet op bepaalde typische plaatsen. Ik zou er dus niet teveel van verwachten.

Wellicht werkt de munt de werking van de groene thee juist weer tegen. :p
 
Ja of je eet gewoon minder
 
Wat mij altijd wel leuk lijkt om te proberen is om gewoon rete hoge doseringen hiervan te proberen en kijken wat dit doet. Zal wel niet zeer gezond zijn maarja :D.
 
Iedereen massaal aan de groene thee. Het effect zal wel te verwaarlozen zijn.
 
Back
Naar boven