MuscleMeat

eco securities

salieri

Ripped Bodybuilder
Waardering
165
Waarschijnlijk wel een repost ofzo, maar vond hem toch niet direct.

[Link niet meer beschikbaar]

ecto neo nazi securities dat iedere daar naar de t*ring schoppen. Kijk soms hoe effectief hun slagen wel niet zijn. (voor de rest wel laf ja, maar zo zijn veel securities nu eenmaal)

Al eens gepost.
Laffe gasten als je het mij vraagt!

wat een zieke hufters joh, die beuken gewoon iedereen die de andere kant op kijkt op hun harses. rond 6 minuten wordt een vader die verhaal komt halen ook gewoon ff tegen de grond getikt. ze zijn er wel vet trots op denk ik

Altijd als eerste slaan, beetje zielige boys en naam "security" niet echt waardig. :rolleyes:

Handig voor bij de hema.

Vechten kunnen ze wel, maar idd laf en wat een pauper club trouwens, en security dat gewoon in een t shirtje en een spijkerbroek rondloopt haha wat een paupers

haha, ze zullen zich zelf vast heel stoer vinden.

Vechten kunnen ze wel, maar idd laf en wat een pauper club trouwens, en security dat gewoon in een t shirtje en een spijkerbroek rondloopt haha wat een paupers

Vechten kunnen ze wel??? Haha, altijd eerst slaan en dan gauw zich achter een vriendje wegsteken. Steeds de eerste slag moeten uitdelen en als het niet goed lukt met een ganse hoop erop slaan. Echt wel goed kunnen vechten :rolleyes:! Doet me wat denken aan een pauperclub uit Zottegem, ook zo een stoer buitenwippertje... Ecto, maar wel altijd op papa moeten rekenen.

Verzamel de DBB Knokploeg!

ik wil er ook wel werken

Zieke gaste, jammer dat er geen filmpjes bij zitte dat ze zelf flinke klappe terug krijge...

Gebruiken ook groene stroom.

Ze slaan tenminste geen wijven. :rolleyes: Op t eind houdt die 1 gozer haar alleen vast, terwijl dat wijf helemaal flipt.

En die eerste was GENIAAL. Double KO :D

Hahah die mensen die er omheen staan, kijken ook totaal niet verbaasd dat het gebeurt ofso :roflol: te grappig

Terug
Naar boven