MuscleMeat

Ecto logje

Ano_94

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
HIerbij mn logje, om mijn vorderingen bij te houden en om wat regelmaat toetevoegen in mn trainingen.

Mijn Schema ziet er als volgt uit:

A:

Squat 3 x 5
bench 3 x 5
dead 2 x 5
dips 3 x 8

B:

Squat 3 x 5
Millitary press 3 x 5
BOR 3 x 5
Chin ups 3 x 8

week 1
Maandag: A
Woensdag: B
vrijdag: A

week 2
Maandag: B
Woensdag: A
Vrijdag: B

• Topic Starter Topic Starter
Squat:

5 x 40 kg (full, maar meer gewicht kon niet door mijn blesure, geld ook voor de volgende sets)
5 x 50 kg
5 x 40 kg

Bench:

5 x 50 kg
5 x 55 kg
5 x 60 kg (ontzettende pijn in mn kuit)

Deadlift:

5 x 60 kg
2 x 70 kg (fail, mn rug was bol omdat ik mn benen wou sparen (blesure))
5 x 40 kg

Dips:

5 x bw
5 x bw -5 kg
5 x bw -5 kg

Comment:

Wat een k*t training, deadlift had ik hele bolle rug omdat ik mn benen zo min mogenlijk wou gebruik, maar dat gaat niet. en squat kon ook niet hoger door blesure. bench ging wel lekker, ik lag op gegeven moment met alleen mn schouderbladen op de bench mag dit? of is dat fail? :o

bench ging wel lekker, ik lag op gegeven moment met alleen mn schouderbladen op de bench mag dit? of is dat fail? :o

Billen en schouders moeten op de bench zijn dan is het goed.

Succes verder met trainen, eet veel en lees wat extra info over powerlifting en pure kracht training.

BW-5, hak je dan een arm af ofzo?

Over die kuit, dat komt omdat je gaat overcompenseren. Dat klopt wel, dat heb ik ook wel eens in m'n hamstring. En ik neem aan dat dat dippen met een bw-5 op een machine is waar je met je knieën opzit? Je kan dan toch je gewicht instellen?

dus je gaat voor kracht, aangezien je in de powerlift sectie een log opent?

ohja en je deadlift was toch Deadlift: 8 x 97,5Kg?

maar verder wel goed dat je gaat loggen!

Billen en schouders moeten op de bench zijn dan is het goed.

Succes verder met trainen, eet veel en lees wat extra info over powerlifting en pure kracht training.

Thx

BW-5, hak je dan een arm af ofzo?

Zo'n assisted.

haha :roflol:

hoe doet je kuit pijn bij het benchen

Door verkrampt drukken denk ik, want ik failde bijna, spotter vergeten te regelen :o

Over die kuit, dat komt omdat je gaat overcompenseren. Dat klopt wel, dat heb ik ook wel eens in m'n hamstring. En ik neem aan dat dat dippen met een bw-5 op een machine is waar je met je knieën opzit? Je kan dan toch je gewicht instellen?

gewoon zo'n assisted, en dan kan je gewicht instellen dat die helpt.

dus je gaat voor kracht, aangezien je in de powerlift sectie een log opent?

ohja en je deadlift was toch Deadlift: 8 x 97,5Kg?

maar verder wel goed dat je gaat loggen!

Jep deadlift was 8 x 97,5 kg, maar zoals er staat heb ik blesure en een deel van de deadlift moet uit je benen komen, en die wil ik niet forceren maar toen werd mn rug bol en verneuk ik mn rug, dus ik moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen.

Zie gallery en ander topic :D

rippetoe raad trouwens wel 3*5*hetzelfde gewicht aan he...
aangezien dit een rippetoe based trainingschema is.

Veel succes Wesking! Je zult me hier geregeld vinden en misschien kan ik je wel tips geven zo af en toe, ze zullen wel niet bruikbaar zijn maar het gaat om het gebaar hé ;).

Succes en knallen Wes!

Ga je nu focus leggen op kracht?

Succes.

Vet goed log man! :thumbs:

Wat voor een blessure heb je precies en hoe kom je eraan?

Wat voor een blessure heb je precies en hoe kom je eraan?

Ik weet niet precies wat het is ik moet nog naar ..... fysio,

Met benen training begon het, na die training er last van en 2 dagen later kuiten en het voelde of mn kuit spier brak. heftige pijn 10-15 sec en werd langzaam minder en nu heb ik dat steeds als ik mn kuit beetje te lang aanspan :( :mad: en k voel het daardoor ook in mn boven been.

Terug
Naar boven