Fitness Seller

Ectomorph

netjes succes om dat vet er weer aftehalen

Nette progressie man :O

nice bumb :')

Hoe zou hij er nu bij staan? Destijds erg goed iig.

Show je legs ook ff bij volgende foto .

• Topic Starter Topic Starter
Hier een foto van vandaag,

Vanwege blessure en ziekte heb ik zon 5 maanden niet meer getrained.
Ben sinds 2 weken weer serieus begonnen.
Ben voor mijn gevoel redelijk was spiermassa verloren en zeker defenitie en hardheid van spiermassa is verdwenen.

Huidig gewicht: 81,4 KG

DSC00122.jpg

Hoe werkt dat nou eigenlijk vraag ik mij af als ik zie hoe je 3/4 jaar terug was en nu bent.
Worden nou je schouders breder of gewoon omdat je "vleugels" krijgt staan je armen verder van je lichaam.
Dus gaan je botten ook meer naar buiten of worden gewoon echt je spieren groter en word je daarom breder, of allebei?
Het lijkt mij dat je botten niet groter worden en verder uit elkaar gaan of heb ik dat mis?

Goede progressie!
maar je bent zeker geen ecto, nog iets zijn er pomp middelen gebruikt bij die eerste foto's?

Ga zo door!

Goede progressie!
maar je bent zeker geen ecto, nog iets zijn er pomp middelen gebruikt bij die eerste foto's?

Ga zo door!

Pompmiddelen, geen verboden middelen in iedergeval.

Wel creatine en eiwitshakes alhoewel ik het gevoel heb dat creatine weinig doet bij mij.

Hoe werkt dat nou eigenlijk vraag ik mij af als ik zie hoe je 3/4 jaar terug was en nu bent.
Worden nou je schouders breder of gewoon omdat je "vleugels" krijgt staan je armen verder van je lichaam.
Dus gaan je botten ook meer naar buiten of worden gewoon echt je spieren groter en word je daarom breder, of allebei?
Het lijkt mij dat je botten niet groter worden en verder uit elkaar gaan of heb ik dat mis?

Ik heb zelf het gevoel dat botmassa niet bizarre is toegenomen, Maar dat schouders door spiermassa dikker zijn en dus breder oogt.
Tevens zijn me lats goed ontwikkeld waardoor inderdaad je armen wat verder uit elkaar gaan staan.

Ik heb nog steeds flinterdunne polsen van 16,5 cm

Oke - bedankt voor de info.

ziet er echt goed uit.wat is je doel??

Hier een foto van vandaag,

Vanwege blessure en ziekte heb ik zon 5 maanden niet meer getrained.
Ben sinds 2 weken weer serieus begonnen.
Ben voor mijn gevoel redelijk was spiermassa verloren en zeker defenitie en hardheid van spiermassa is verdwenen.

Huidig gewicht: 81,4 KG

DSC00122.jpg

dikkejohan.jpg

Vergeleken met je vorige foto is je vet% nu weer op een normaal niveau toch? Succes verder met trainen, doe niet te gek en let op je uitvoering want anders heb je zo weer een blessure te pakken, let verder goed op je voeding en koop anders een goede multi met vitaminen, mineralen en anti-oxidanten. Vooral die laatste groep is ook erg belangrijk om ziekte te voorkomen. Ik gebruik op dit moment deze:

http://www.optimumnutrition.com/products/optimen-mens-multiple-p-180.html

Erg goede kwaliteit en zeer compleet, 75 ingrediënten waaronder aminozuren, anti-oxidanten, enzymen, vitamen en mineralen. Zorg verder natuurlijk voor voldoende rust tussen trainingen want overtraining kan ook aardig bijdragen aan ziekten en blessures!

Mooi om hier weer wat van te zien... was al een aantal maanden benieuwd naar die nieuwe foto.

Succes en op naar die 85kg!

Succes met de 85kg ;)

Hier even een paar foto's van de verandering van mijn lichaam. Hopelijk werkt het motiverend voor de mensen die ecto's zijn.

Hoe mijn lichaam altijd was... tussen de 54-58 KG bij een lengte van 1.75 circa. 3 jaar geleden.Ik had wel blokjuhs op me buik :P
vroeger.jpg

En de transformatie na 2,5 jaar trainen..tussen de 78-80 KG bij een lengte van 1.75 m
Johan_rooftop.jpg

sidechest.jpg

Ben 3 jaar geleden begonnen met trainen , nu zie ik er niet meer zo uit als op de foto's. Heb de laatste maanden veel spiermassa verloren en ben wat dikker geworden omdat ik 3,5 maand ben gestopt met trainen vanwege blessure aan me heup. Ook slecht gegeten en zo. Vooral de zomer heeft me genekt veel drank,verkeerde voeding etc.
Ben deze week weer begonnen en hopen dat ik weer in mijn oude conditie komen.

man man wa is u schema eigenlijk? kan je is doorsturen?

ik kan me jou nog wel herinneren, jij had toen als eerste een positive reactie neergezet op mijn beginfoto:D , als je weer goed aan de gang gaat ben je zo weer in topvorm man. suc6;)

Terug
Naar boven