- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zou hij er nu bij staan? Destijds erg goed iig.
Over een paar maandjes post ik wel weer een foto. Met hopelijk wat verbeteringen![]()
Goede progressie!
maar je bent zeker geen ecto, nog iets zijn er pomp middelen gebruikt bij die eerste foto's?
Ga zo door!
Hoe werkt dat nou eigenlijk vraag ik mij af als ik zie hoe je 3/4 jaar terug was en nu bent.
Worden nou je schouders breder of gewoon omdat je "vleugels" krijgt staan je armen verder van je lichaam.
Dus gaan je botten ook meer naar buiten of worden gewoon echt je spieren groter en word je daarom breder, of allebei?
Het lijkt mij dat je botten niet groter worden en verder uit elkaar gaan of heb ik dat mis?
Hier een foto van vandaag,
Vanwege blessure en ziekte heb ik zon 5 maanden niet meer getrained.
Ben sinds 2 weken weer serieus begonnen.
Ben voor mijn gevoel redelijk was spiermassa verloren en zeker defenitie en hardheid van spiermassa is verdwenen.
Huidig gewicht: 81,4 KG
![]()

Hier even een paar foto's van de verandering van mijn lichaam. Hopelijk werkt het motiverend voor de mensen die ecto's zijn.
Hoe mijn lichaam altijd was... tussen de 54-58 KG bij een lengte van 1.75 circa. 3 jaar geleden.Ik had wel blokjuhs op me buik
![]()
En de transformatie na 2,5 jaar trainen..tussen de 78-80 KG bij een lengte van 1.75 m
![]()
![]()
Ben 3 jaar geleden begonnen met trainen , nu zie ik er niet meer zo uit als op de foto's. Heb de laatste maanden veel spiermassa verloren en ben wat dikker geworden omdat ik 3,5 maand ben gestopt met trainen vanwege blessure aan me heup. Ook slecht gegeten en zo. Vooral de zomer heeft me genekt veel drank,verkeerde voeding etc.
Ben deze week weer begonnen en hopen dat ik weer in mijn oude conditie komen.