XXL Nutrition

Ed van amsterdam naar de olympia

valt wel meet toch. ecto seagal eet 6200 schoon. :D

naja, at, nu weer minder.

Wedden dat je dat niet "schoon " eet in bodybuilderstermen sir Seagal.
Ed drinkt geen melk of chocolademelk in de bulk bro........

****ing +- 2kg alleen al aan vlees/vis per dag ---> prettige wedstrijd

Wedden dat je dat niet "schoon " eet in bodybuilderstermen sir Seagal.
Ed drinkt geen melk of chocolademelk in de bulk bro........

****ing +- 2kg alleen al aan vlees/vis per dag ---> prettige wedstrijd
Ed eet ook niet alleen maar schoon, hij heeft vaak bij me gegeten en dat was niet echt schoon maar wel veel.

Ed eet ook niet alleen maar schoon, hij heeft vaak bij me gegeten en dat was niet echt schoon maar wel veel.

Iedereen is een mens en Ed ook en junkt ook wel eens. Maar zijn voedingschema`s zijn altijd gruwelijk veel vraag het maar eens aan hem als hij bij je eet:rolleyes:. Zijn vrouwtje haalt alles bij de keurslager geeft kapitalen uit aan vlees. Deborah kookt elke dag alles vers voor hem dat is me toch een werk. Respect voor die vrouw en ook nog samen een sportschool runnen en kids + hond.

En hij drink in ieder geval geen 2 liter chocolademelk om aan 7000 kcal te komen.

Iedereen is een mens en Ed ook en junkt ook wel eens. Maar zijn voedingsschemais gruwelijk veel vraag het maar eens aan hem als hij bij je eet:rolleyes:
In de bulk eet hij echt niet alleen schoon, ik praat over lang geleden maar toen gingen er met gemak 2 pakken volkoren magaroni in die alleen maar gekookt waren en zo uit de bak gelepeld werd. Ik heb het ook gedaan maar geloof me een pak is al een pan vol laat staan 2 droge kleffe magaroni weg werken is heel veel. buiten dat ging er als avond eten nog wel 2 borden bonenschotel in waar gehakt een pakje boter groente uien en aardappelen in zaten plaats voor een toetje was er ook wel. 7000 cal is heel veel als je dat alleen maar met schoon moet binnenwerken, maar zoals hierboven is het wel te doen. In de cut was hij meester en kon echt goed op zijn voeding letten een stalen disipline had hij en dat zie je nu nog.

In de bulk eet hij echt niet alleen schoon, ik praat over lang geleden maar toen gingen er met gemak 2 pakken volkoren magaroni in die alleen maar gekookt waren en zo uit de bak gelepeld werd. Ik heb het ook gedaan maar geloof me een pak is al een pan vol laat staan 2 droge kleffe magaroni weg werken is heel veel. buiten dat ging er als avond eten nog wel 2 borden bonenschotel in waar gehakt een pakje boter groente uien en aardappelen in zaten plaats voor een toetje was er ook wel. 7000 cal is heel veel als je dat alleen maar met schoon moet binnenwerken, maar zoals hierboven is het wel te doen. In de cut was hij meester en kon echt goed op zijn voeding letten een stalen disipline had hij en dat zie je nu nog.

Ijzerbroeder,

16 jaar is lang geleden de tijden zijn veranderd de middelen, manier van trainen en voedingschema`s ook. Ze eten anders maar er zijn inderdaad ook heel veel pro`s die bulken als een malle.

Ijzerbroeder,

16 jaar is lang geleden de tijden zijn veranderd de middelen, manier van trainen en voedingschema`s ook. Ze eten anders maar er zijn inderdaad ook heel veel pro`s die bulken als een malle.
Mooie tijden waren het dat kan ik je wel zeggen veel gelachen gevreten en getraind.;)

berry de mey was de eerste en werd 3e

ik lees net op een site dat ed van amsterdam zich gekwalifiseerd heeft voor de olympia???

(heb het stuk beneden niet zelf geschreven zet het dr maar ffe bij)

Het is feest in de sportschool waar ik werk, Ultimate Fitness Amsterdam. Niet omdat er iemand jarig is of iets dergelijks. Nee. Verre van dat. Het is feest omdat de eigenaar, professioneel body builder Ed van Amsterdam, als eerste Nederlander in de geschiedenis zich heeft gekwalificeerd om mee te doen aan de Mr Olympia.

Deze wedstrijd die in september in Las Vegas gehouden wordt, staat zo ongeveer gelijk aan de finale WK voetballen. Dat is natuurlijk dumbbells met ballen vergelijken, maar beter kan ik het niet uitleggen.

Het is het ultieme podium voor prof bodybuilders waar onder andere de huidige gouverneur van California, Mr Arnold Schwarzenegger, zichzelf in de kijker heeft gespeeld. Hij heeft deze wedstrijd in de jaren 70 maar liefst 7x gewonnen! En nu mag onze Edje het proberen. Sinds dit goede nieuws bekend is geworden huppelt hij met een enorme grijns door de gym.

Dat op zich is, met een lichaam van pak hem beet 140 kg droge spiermassa, al een hele prestatie! We zijn allemaal erg blij voor hem omdat hij een moeilijk jaar achter de rug heeft met veel ups en downs.

En of je het nou mooi vind of niet, je kunt niet anders dan bewondering hebben voor het vele harde trainen en de spartaanse levensstijl van bodybuilders. Dit vergt enorm veel discipline.

Maar als je dat kunt opbrengen en je houdt het lang genoeg vol, dan kan het je naar grote hoogtes stuwen. Dus wie weet kan ik straks zeggen dat ik lesgeef bij werelds eerste nederlandse Mr Olympia! Veel succes Ed!

is dat waar ????

http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/4019416/____.html?p=6,1
leuk voor ed v. amsterdam maar ken je geschiedenis berry de mey
was de eerste nederlander en werd wel 3e op de olympia

groet

volgens mij heeft appie steenbeek ook aan de mr. olympia meegedaan
weet het niet meer zeker ?

groet

Klopt, Ben Herder ook maar dat was in 84 en 85 dacht ik effe zo snel uit me hoofd, Guiseppe was de eerste nederlander zover ik weet.....maar Berry was veruit de beste nederlander ooit, en er zal ook voorlopig geen betere komen :)

Klopt, Ben Herder ook maar dat was in 84 en 85 dacht ik effe zo snel uit me hoofd, Guiseppe was de eerste nederlander zover ik weet.....maar Berry was veruit de beste nederlander ooit, en er zal ook voorlopig geen betere komen :)

helemaal mee eens wat die man voor uitstraling had en charisma is
ongekend ik heb het voorrecht gehad om met hem te trainen in de jaren
80 zelfde heb ik ook gehad met glenn gravenbeek . willem jonkman .en
zelfs met erika mess ook zo.n topper die ervaringen vergeet ik nooit meer

groet

helemaal mee eens wat die man voor uitstraling had en charisma is
ongekend ik heb het voorrecht gehad om met hem te trainen in de jaren
80 zelfde heb ik ook gehad met glenn gravenbeek . willem jonkman .en
zelfs met erika mess ook zo.n topper die ervaringen vergeet ik nooit meer

groet

yep zijn uitstraling was gewoon perfect, wist met zijn looks en fysiek heel de Olympia zaal gek te krijgen, was ook veruit de populairste bber, de zaal werd gek als ie opkwam...terwijl ze voor Lee Haney een beschaafd klapje hadden....in mijn ogen had Berry ook de 88 Olympia moeten winnen, had de beste symetrie, beste conditionering en allerbeste verhoudingen...maar goed Lee Haney won, ondanks kippepootjes en kraaienkuitjes :rolleyes:

Iedereen is een mens en Ed ook en junkt ook wel eens. Maar zijn voedingschema`s zijn altijd gruwelijk veel vraag het maar eens aan hem als hij bij je eet:rolleyes:. Zijn vrouwtje haalt alles bij de keurslager geeft kapitalen uit aan vlees. Deborah kookt elke dag alles vers voor hem dat is me toch een werk. Respect voor die vrouw en ook nog samen een sportschool runnen en kids + hond.

En hij drink in ieder geval geen 2 liter chocolademelk om aan 7000 kcal te komen.

idd, kipfilet en biefstuk van de keurslager, en niet te vergeten de laatste paar weken tussen de 4 a 5 bakken gekookte rijst per dag =x

word af en toe misselijk als ik zie hoeveel hij weg zit te stouwen

Terug
Naar boven